Shay s klidným, hrdým pohledem pohlédl před sebe. Dav vlků kteří se postupně shromažďovali pod Hlavní skálou se stále více se stále přicházejícími členy zvětšoval přičemž každý jeden pohled právě přicházejícího vlka patřil neznámé, vystrašené trojici vlků která se těsně pod skálou krčila. Bílá, poměrně dost velká vlčice s malou jizvou přes levé oko, krémově - šedá vlčice s výraznýma jantárovýma očima a krémový, hodně mladý vlk s černou tlamou která se mu strachem pod pohledy členy společnosti viditelně chvěla. To byla celá trojice. Matheo, bílý ochránce který u trojici seděl a s úšklebkem se na vystrašené vlky díval sotva čekal kdy už hnědý Alfa promluví. Shay se konečně narovnal, naposledy zkontroloval zda je pod skálou každý včetně Velitele ochránců Thaie kterého záměrně pro neustálé střežení teritoria nechal na hlídce a spustil: "Vlci, dovolil jsem si vás svolat kvůli jednomu důvodu. Jeden z ochránců," pohlédl Shay směrem k Matheovi, "totiž z Hlavní hlídky dovedl tuto trojici..."
Po táboře se rozhostil šepot, mumlání a taktéž občas i nějaké to zavrčení některého z členů směrem k trojici. Shay ale dav dlouho utišovat nemusel. Chladným pohledem na celou společnost a rychlým ale zato dost výrazným mávnutím ocasu dal jasně najevo že chce pro pokračování shromáždění úplné ticho. "Tato trojice byla přistižena při lovu na území, našem území. Jste v podstatě vetřelci, jestli si můžu dovolit říct. Jak se jmenuje a proč jste neoprávněně na našem území?" řekl silným, mírně chladným hlasem Shay s jasnou otázkou v očích. Všichni tři vlci se nejprve nejistě dívali na Alfu až se nakonec bílá vlčice s jizvou pod okem ztěžka zvedla ze zcela sklíčeného sedu na všechny čtyři a s pořádnou dávkou nejistoty promluvila.
"Mé jméno je Esther, tohle je Gwendolyn a Sorrel, mí přátelé," pokynula vlčice, Esther nejdřív ke krémově - šedé vlčici a následné ke krémovému vlku.
"Nejsme odtud, přišli jsme až z vysokých hor, tedy spíše jenom já a Gwendolyn. Naše smečka, tedy jenom malá vymřela díky málo kořisti hlady. My jsme proto museli odejít a začít lovit a snažit se přežít. Je to už několik týdnů co jsme sami, z hor trvá cesta sem docela hodně dlouho. Po cestě jsme také potkali Sorrela jako odrostlé vlče, sám odešel ze smečky, tedy vlastně společnosti jelikož jeho postavení Omegy se mu vůbec díky špatným podmínkám nelíbilo. Došli jsme tedy až sem, neměli jsme v plánu zde zůstat. Jenom si něco málo nalovit a pak odejít, nic víc, "dořekla Esther a s utrápeným a vysoce omluvným pohledem se na Alfu a v podstatě celou společnost podívala.
"My jsme... uvažovali nad tím že bychom se mohli přidat, nejsme zvyklý na samotu a jsme také dobří lovci, mohli bychom být pro vás přínosný," ozvala se najednou tichým, nejistým hlasem krémově - šedá vlčice představena jako Gwendolyn . V davu se opět rozlehl šepot který doplňovaly soucitné, posmutnělé pohledy kterými vlci Esther a její dva přátelé díky jejich minulosti značně litovali, z davu se již také neozývalo žádné vrčení. "Myslím že vzít je by byl celkem dobrý nápad. Jsou přece milí, tvrdí že také umí dobře lovit a potom co si prožili by bylo špatné je nevzat," promluvila najednou šedo - černá ochránkyně Aleu nacož následně sklidila souhlasné a přitakavé pohledy ostatních. Shay jenom letmě kývl a podíval se za sebe, byl víceméně rozhodnut ale potřeboval vědět názory ostatních tří vlků z Nejvyšší čtyřky. Beta, Gamma a Delta okamžitě pochopili co jim chce pohledem Shay naznačit.
"Pokud jsou to opravdu dobří lovci jak tvrdí na pozici stopařů se určitě budou hodit, Root a Jacob na to sami úplně nestačí. Myslím že budou přínosní," pronesla Gamma s pohledem upřeným na trojici. Delta a Beta jenom mlčeli ale byl z nich cítit jasný souhlas. Shay se proto otočil, chvíli mlčel aby se všichni utišili. Jakmile se tak stalo Shay promluvil: "Ačkoliv je nás tady už celkem dost, máme postavení, hierarchii a taky nějaký ten počet musím říci že i tak by sem vás rád ve společnosti měl. Je potřeba další stopaře a celkově by bylo i dobré to tu ještě rozšířit. Myslím že každý s mým rozhodnutím bude určitě souhlasit, mé rozhodnutí je totiž to že se Esther, Gwendolyn a mladý Sorrel stanou novými členy společnosti! "
V Esther svitlo, rozzářily se jí oči a šťastně se na Shaye, svého nového Alfu podívala. Gwendolyn a Sorrel se nadšeně podívali kolem sebe a šťastně švihali ocasy. "Děkujeme Alfo, moc si toho vážíme!" ozvala se najednou Esther a uctivě, s autoritou ale taky s pohledem plným díků a oddanosti se na Shaye podívala. Shay se na Esther doširoka usmál, kývl hlavou a ještě předtím než ukončil toto náhlé a nepředvídané shromáždění znovu promluvil: "Tito nový členi budou od zítřka podstupovat zkoušky. První zkouška, lovecká, se uskuteční zítra. Budou ji vést jedna Delta a jeden stopař na prověření schopností, až tam se ukáže zda jste skutečně silní a dobrý lovci. To kdo na vás během zkoušky bude dohlížet určím zítra."
Členy to zřejmě překvapilo, takové zkoušky byly již zcela stará záležitost která se již téměř vůbec nevyužívala, nikdo ale nic nenamítal ani Alfovi neodporoval. Zkoušky byly i tak stále dobrou věcí, určit za lovce vlka který neví kořist ani pořádně vystopovat by byla skutečně hloupost, právě proto zde byly zkoušky. Celá společnost rázem začala výt na uvítanou tří nových členů. Hlavy celé Nejvyšší čtyřky se jakoby najednou zvedli a začali zvučně výt. Shayův pevný zvučný hlas nechali všichni znít nejvíce i když by ho například takový Matheo s jeho až nadměrně silným hlasem nebo taková Delta Sally s jejím hlubokým hlasem mohli v simfonii vytí klidně přebít, díky respektu a autoritě vůči němu to ale neudělali...
ČTEŠ
Enigma: Válka slunovratu
FantasyEnigma. Jeden z nejmladších, avšak nejsilnějších a nejoddanějších rodů Severu jehož společnost do dnešní doby vládne bez porážky svým územím. Avšak ani taková vláda nezná nikdy nekončící moc, srdcem samotného útoku se totiž můžete stát kdykoliv. O...