10 × Dvě výbušniny při lovu

80 10 3
                                    

Hnědý Alfa soustředěně ale taktéž i elegantně kráčel přes dav členů společnosti. Shay několika rychlými pohyby svého mírně vychrtlého ale silného těla vyskočil ladně na Hlavní skálu. Pohled mu po ocitnutí se na Hlavní skále okamžitě padl na trojici vlků která tvořila pro celou společnost spolu s ním Hlavní čtyřku. Shay trojici pouze věnoval přitakavé pohledy, otočil se na dopředu na celou společnost nocož všichni rázně ztichly a vážně promluvil: "Drahá Enigmo. Dnes ještě předtím než začneme jíst bych chtěl, jak už určitě všichni víte našim třem novým členům přidělit finální postavení a vyřešit ještě jednu menší věc která se zde náhle vyskytla." Většina pohledů všech členů a taky Hlavní čtyřky okamžitě zamířili k nové trojici členů která s vypjatou hrudí hrdě seděla hned pod Hlavní skálou. Mumlání a šeptání které ale členi během několika sekund začali mezi sebou vytvářet však ztichlo když si je Alfa mírně naštvaně změřil. "Esther, Gwendolyn a mladý Sorrel v posledních dvou dnech úspěšně splnily své zkoušky, ačkoliv při jedné z nich se stala menší nepříjemnost. Všichni tři jste podle výpovědi mnou pověřeními členy kteří vás na zkoušce doprovázely a pečlivě sledovali vaše schopnosti prokázali že jste skutečně hodni postavení stopařů. Proto bych vás tímto postavením rád slavnostně pověřil avšak s odchodem bývalého Alfi a mého odchodu z postavení Velitele stopařů nemá tento post žádného vůdce. Všichni jste si na lovu vedli dobře, jak už jsem říkal ale na základě mích úvah jsem se rozhodl že právě Esther by byla tohoto postu nejvíc hodna jelikož se mi pro něj zdá díky její bystrosti a dobré lovecké taktice nejvhodnější. Takže všichni tři vítejte mezi stopaři! "
Shay se přátelsky na nové stopaře podíval. Esther a Gwendolyn jej děkovně, s obrovskou autoritou v očích pozorovali přičemž si Esther na znak úcty a díků sedla a zrak namířila k zemi. Sorrel se momentálně šťastně kroutil dokolečka což vypadalo dost směšně ale mladému vlku momentálně skutečně nikdo dobrou náladu kazit nechtěl proto ho všichni nechali jakž takž být a radši opět namířili své zvědavé pohledy ke skále. Shay se napřímil a přísně přejel pohledem každého přítomného až se zastavil u šedého samce který na své okolí vyklepaně ale i chladně zíral. "Skyii pojď sem prosím," vyzval ho Alfa opatrně když si už byl jistý že je kompletní ticho, takže i čas pro pokračování. Samec, Sky se vystrašeně zvedl na nohy, oklepal ze sebe veškerý prach a špínu a s otráveným pohledem se vydal blíže ke skále i když by nejraději zůstal v bezpečném úzadí. Nyní ale na něj mířili všechny pohledy okolních členů, už jen strach z jejích výhružných pohledů ho hnal nepřetržitě vpřed. Shay v davu členů okamžitě postřehl dost hlučný šum který ale probíjelo nenávistné vrčení nejen jednoho člena. Golden Feat, krémový vlk jehož tělo zdobila sprška několika černých a bílých fleků si z vyceneními zuby Skye prohlížel. Stejně na tom byl ale i Matheo, Skillet která stála těsně u jeho boku, černá stopařka Root a na jeho překvapení i jindy tichá a milá Aleu.
Ani ostatní členové nevypadali nějak přívětivě, to jen Omega se tvářila neutrálně i když i ona v sobě skrývala hned několik, ne zrovna pozitivních pocitů. Sky konečně vrávoravě přišel pod skálu. Zastavil a zrak prudce zvedl nahoru, jeho žluté oči ozářilo slunce které ale pomalu a jistě zacházelo za vrcholky hor díky blížící se noci. Shay k němu pokynul hlavou a poměrně hrubě začal: "Skyi, neznám tě dlouho takže tě nemůžu soudit ale z toho co jsem se o tvé minulosti a důvodu proč ses na našem území téměř mrtvý vyskytl musím vynést nějaký rozsudek." Sky po odmlčení Alfi zahanbeně sklopil pohled a nervózně začal přešlapovat z nohy na nohu. "Gammě jsem povolil tvé ošetření a tobě i to že ve společnosti můžeš zůstat dokud se kompletně neuzdravíš a nebudeš schopen postavit se na vlastní nohy. Je tu avšak ještě jedna možnost o které jsem po boku s Betou, Gammou a Nejvyšším Deltou přemýšlel," Shay se konečně rozmluvil ale díky dalšímu hlasitému šepotu a mumlání se musel na chvíli odmlčet.
"Pokud přemýšlíte nad tím že toho psa chcete do společnosti vzít tak asi nejste úplně v pořádku!" vyštěkl Golden Feat a ledově na Skye pohlédl, on se neplánoval držet na uzdě a nemít poznámky, tak to už vůbec ne. Zbytek společnosti se ale také tvářil nepřístupně. "Feat má pravdu, má nepravou krev přesně jako Omega. Nemůžeme ho přijmout," ozvala se i Delta, Skillet přičemž i ona si neodpustila vrčení a cenení zubů.
"Uklidněte se, ještě nic není stanovené," umlčela celý rozrušený dav Beta i když ani ona se netvářila úplně nadšeně. Alfa se ale pokusil rozruch ignorovat.
"Ano, všichni máte své názory ale prosím abyste se jich alespoň prozatím zdrželi. Můj i ostatních tří nejvyšších postavení návrh je právě o přijetí ovšem s tím že se Sky stane Omega samcem čímž doplní Omega pár. Dbám na to že má nepravou krev a ačkoliv se vám to nelíbí jeho postavení je vzhledem k jeho rodu spravedlivé. Tento pes neměl lehký život a myslím že bychom mu ho začleněním měli alespoň trochu dopřát i když na nejnižším postavení, "usměrnil a vyjasnil konečně Alfa. Mladý pes se na svého už teď pravého Alfu vykuleně podíval, i když jeho pohled stále lemovali znechucené rysy v jeho očích byl znát náznak díků. Protesty a nespokojenost byly momentálně hlavní prioritou téměř všech členů. Shay věděl že ne každý s jeho rozhodnutím souhlasí a i když se téměř celá společnost tvářila zkaženě doufal že procitnou a nového člena Omega páru přijmou mezi sebe i když si tím momentálně nebyl úplně jistý...

Shay si to hrdě ale i mírně naštvaně mířil kolem křoví které lemovalo okruh celého tábora. Svěží ranní vzduch mu v klidu stoupal do plic a ranní vánek mu mírně čechral srst čehož si hnědý vlk momentálně užíval nejvíc. Opatrně prošel kolem Hlavní skály na které se právě povaloval Nejvyšší Delta který se rozhodl ranní paprsky využít pro vyhřívání. Tábor na to že bylo ráno byl poměrně prázdný. Někteří vlci buď ještě spali nebo odpočívali v doupatech, jiní zase už od rána hlídkovali nebo lovili. Shay se o chvíli zastavil před doupětem lovců které už díky rannímu lovu bylo téměř prázdné ale když předním spatřil šedého, podle stavby a držení těla staršího samce zastavil a hlavou k němu pokynul. "Zdravím Jacobe," začal pomalu ale z jeho mírně naštvaného tónu bylo poznat že úplně slušný být v této chvíli nechce. Jacob sebou při Alfovém hlasu trhl ale jakmile se k němu otočil a spatřil jeho chladný pohled uklidnil se.
"Také zdravím," odpověděl opatrně a pokusil se o úsměv, jeho ústa se však zmohla jenom křivého pohybu směrem nahoru. Shay starého ale i přesto dobrého lovce hodnou chvíli propaloval pohledem až si nakonec povzdechl a hlavou kývl směrem ke vchodu do doupěte.
"Chci si s tebou o něčem promluvit, myslím že když je teď téměř celý tábor prázdný je k tomu vhodná chvíle," vysvětlil jeho gesto pohotově Alfa a pomalu do doupěte vlezl. Jacob se za ním do doupěte okamžitě protáhl, v očích měl mírně vykolejený pohled ale ten dost rázně překrývala vyzývavost a opovrživosti která v něj pomalu vůči Alfovi rostla. Shay si sedl do jednoho z pelechů které se po celém doupěti nacházeli a pokynutím směrem k zemi Jacobovi jasně naznačil aby se posadil také. Šedý vlk jenom něco nesrozumitelného zamručel a sedl si. Teď už Shay neměl pochybnosti o tom že ví o co jde. Alfa ale neplánoval mlčet dlouho, s malým odkašláním konečně promluvil: "Pokud dobře vím tak se podle výpovědi Velitele ochránců Thaie a Root která včerejší lov před večeří vedla udal mezi tebou a členem hlídky, konkrétně Matheem ne zrovna milý incident. Co mi k tomu řekneš Jacobe a teď opravdu pravdu! "
Jacob po vypovězení jeho Alfi vypadal překvapeně i když věděl že právě incident ze včerejšího lovu se bude určitě řešit. Jacob a Shay se propalovali vzájemně pohledy přičemž ani jeden tím svým neuhnul. "Není to nic obtížného Alfo, jenom jsme mezi sebou měli menší výměnu názorů pokud to tedy nemám popisovat do detailů..." začal Jacob a trochu zahanbeně sklopil zrak. Shay ho trpělivě poslouchal, jasným pohledem šedému vlku naznačoval aby pokračoval. "Během lovu jsme se míjely s Matheem a Thaiem, tedy Velitelem ochránců. Tehdy jsme byli na lovu teprve chvíli takže jsme toho moc naloveného ještě neměli a právě když Matheo procházel kolem se u nás zastavil a začal Gwendolyn provokovat a nakonec i nás za málo úlovků. Já... nevydržel jsem to a jednu ránu mu uštědřil a dál detaily toho jak jsme se do sebe pustili asi už znáš," převyprávěl Shayovi celý incident ochotně ale i znechuceně Jacob.
"To že jsi se Gwendolyn zastal a obecně i ostatních je v pořádku ale to že se před všemi s jedním z našich nejlepších ochránců popereš neznamená že si někomu pomohl. Matheo velké rány neobdržel a ty taktéž ne ale vás oba to mohlo stát mnoho. Jacobe, si dobrý lovec a čestný člen společnosti již delší dobu a to se cení ale nepřeji si aby si na ostatní útočil. Mathea postihne za to jak se ke tvé skupině choval dostatečný trest, tebe nic nečeká ale i ty jsi konal přehnaně a na to se nezapomíná. Ber to jako výstrahu, taktéž ti děkuji za informace protože Matheo zapřel téměř všechno ale pamatuj, příště drž tu svou výbušnost v klidu jinak to bude mít vážné následkyw. Blíží se podzim a s ním i těžší období takže skutečně nepotřebuji abych dva užitečné členy ztratil tím že se bezhlavě poperou," uvedl do pravé míry Shay a když domluvil otočil se k odchodu. Jacob na srozuměnou kývl hlavou a sledoval jak hnědý Alfa odchází z doupěte.
I tak jsem tě jako pravého Alfu nikdy nebral drahý Shayii a to se nikdy nezmění.
Stihl si ještě pomyslet Jacob dokud se nezesunul na zem do svého pelechu a znuděně si na své přední tlapy nepoložil svou mohutnou hlavu...

Enigma: Válka slunovratu Kde žijí příběhy. Začni objevovat