Stála jako přimražená. Sledovala ten nečekaný výjev pod Hlavní skálou a tajila dech.
Pokud by jí někdo před několika cestami Ohnivého vlka řekl, že do tábora jejího rodu si ledabyle nakráčí tahle samice, nevěřila by mu ani slovo. Teď to ale byla realita a ona, společně s několika jejími druhy, propalovala její plavou srst pohledem.
,,Jméno!" Vyštěkl Hyde přičemž byl připraven k okamžitému útoku pokud by se vlčice o cokoliv pokusila. Avšak za tím celým byla pouze touha zaujmout Gammu která hrdě zastávala své místo na velké skále.
,,Ticho! Mluvit budu já." Mocný hlas Courtney se rozlehl táborem a donutil tak stříbrněsrtého vlka zvážit, zda-li je vůbec dospělým vlkem pokud takhle vystupuje.
Gamma se pomalu a s ledovou tváří zvedla ze sedu, dávajíc tak všem vlkům jasně na vědomí, kdo je vůdcem a kdo má čas se byť jen postavit.Talila mrskla pohledem po vlčici stojící v samotném středě kruhu který vytvořili jejich vlci. Ta pouze s opovržením sledovala třetího nejvýše postaveného vlka společnosti.
Drzost.
Prolétlo Talile hlavou když vlčici unikl i menší úšklebek který odhalil řadu ostrých bílých zubů. Tentokrát vlci mírně zavrčeli a Sky, stojící po jejím boku, se k nim s radostí přidal. Vrhla po něm nespokojený pohled. On přece věděl, že s jejich postavením by měl být tichý a nenápadný. Teď se však zdálo, že mladý polovlk tuhle skutečnost úplně vypustil z hlavy.,,Odkud pocházíš a jak se jmenuješ." Pronesla tvrdě Gamma přičemž z neznámé nespouštěla oči ve kterých se pořád nesl ten ledový klid a chlad.
,,A varuji tě, pokud se o cokoliv pokusíš mí vlci tě rozdrásají na kusy."Talila mírně polekaně ustoupila vzad čehož si nemohl nevšimnout Jacob který ji slej káravým pohledem jakoby byla malé vlče. V takovýchto chvílích žádný vlk neustupoval, to věděli i ti nejmladší jedinci a ona to porušila.
Byla to fatální chyba kterou neznámá okamžitě postřehla.,,Takže mě chceš zabít tímhle, vlčice?"
Promluvila přičemž hlavu stočila směrem k Talile která svůj ocas v mžiku stáhla mezi nohy a zachvěla se pod tónem jejího hlubokého hlasu.
,,Člen společnosti který má strach byť jen zavrčet. Selhala u tvé smečky snad výchova, pse?"Talila přitiskla šedé uši k hlavě. Ačkoliv se pořád viditelně chvěla, krev se v ní začínala pomalu vařit. Vždy přijímala jakoukoliv bolest v podobě ran nebo urážek s tichým trpením ale nic to nemenilo na tom, že v ní pořád špetka vzdoru ještě zůstala. Pomalu zvedla k vlčici svůj pohled a pokusila se vycenit zuby. Po úspěšném pokusu přidala i tlumené zavrčení.
Situaci naštěstí zachránil Jacob.
,,Jsi prohnilá a drzá, Throw. Přesně jako tvoje matka." Promluvil přičemž začal vlčici obcházet jakoby byla lovná zvěř.Mohutné tělo vlčice, i napříč panující zimě dobře krmené, se pouze zavlnilo pod náporem pevných svalů rýsujících se pod kůži. Vlčice byla ve viditelném napětí ale měla výhodu, věděla jak své emoce semknout v sobě. Tmavě modré duhovky propalovaly starce pohledem.
,,Jacobe, to stačí. Nech ji mluvit, určitě nám sama ráda řekne odkud část její rodiny znáš." Utnula napětí Courtney přičemž si spokojeně přešla drsným jazykem po tlamě. Každý v té chvíli věděl, že mladou vlčici zahnala do kouta. Starý Stopař měl o vlčici důležité informace. Pokud jim bude lhát nebo neřekne všechno udělá to on.
Throw na chvíli sklopila pohled, konečně tak projevila Gammě autoritu. Koneckonců, neměla na výběr.
,,Dobrá, mé jméno je Throw. Narodila jsem se zde, patřím do rodu Enigma.
Žila jsem zde dvě zimy od narození než jsem se vydala na Západ. Do svých řad mě přijal rod Valye, po boku jeho vlků jsem bojovala v několika bitvách.
Je to již jedno Vlkoletí co jsem se stala samotářkou a teď jsem se rozhodla vrátit díky nabídce jedného z vašich členů. A ano, mou matkou byla Nanaith. Mocná Delta a matka Kamea, jeho tří bratrů a Cally."
ČTEŠ
Enigma: Válka slunovratu
FantasyEnigma. Jeden z nejmladších, avšak nejsilnějších a nejoddanějších rodů Severu jehož společnost do dnešní doby vládne bez porážky svým územím. Avšak ani taková vláda nezná nikdy nekončící moc, srdcem samotného útoku se totiž můžete stát kdykoliv. O...