Šokovanost, to bylo jediné co právě šedá fena huskyho křížená s vlkem pociťovala.
Talila stála jako přikovaná k zemi a zmateným pohledem jsi měřila její přítelkyni a již nyní jejího právoplatného Alfu Eifliera. Nemohla uvěřit tomu co právě slyšela. Courtney právě vyzvala Eifliera na boj o pozici Alfi!
Talila o Courtney věděla že je sebevědomá,odvážná a že je především výborná v boji ale i tak se o ni momentálně bála víc než kdy jindy a to už si s ní prožila skutečně nemalý počet špatných věcí.
Talila už ale dále nemohla přemýšlet nad až nadměrně odvážnou Courtney protože z davu vlků který stál před ní se ozval dost hlasitý odpor. Talila strhla hlavu směrem k davu a nastražila uši.
Několik vlků evidentně nebylo s tím že Courtney vyzvala Eifliera na souboj spokojených protože se z davu častěji a častěji ozývala jedna jediná věta.
,,Jak jsi to vůbec dovoluje?" Vyslovila právě danou větu bílá vlčice s černou náprsenkou a dost naštvaně zavrčela až z toho Talilu mírně otřáslo. Talila hlavu ale rychlostí blesku obrátila směrem k Courtney a stojícímu Eiflierovi aby zjistila jakým směrem se předpokládaný souboj bude vyvíjet.
Na Talilino překvapení měl Eiflier v tváři klidný a poměrně přátelský výraz, zato Courtney měla naježené téměř všechny chlupy a z hrdla se jí dralo nepřátelské a strašidelné vrčení.
Eiflier jsi Courtney změřil a svým hrubým hlasem prohlásil: ,,Výzvu na souboj přijímám, ať zaujme pozici Alfi ten lepší drahá Courtney!"
Poté co Eiflier vypustil tato slova prošel davem členů Enigmy další obrovský odpor a Talila dokonce zaslechla i hádku mezi členy o budoucí Postavení jejich Alfy.
,,Drazí členové Enigmy, prosím vás o kompletní klid a mír z důvodu souboje mezi Alfou Eiflierem a Gammou Courtney která Alfu vyzvala. Do souboje nemáte povoleno nijak zasahovat ani ho ovlivňovat. Jak řekl Alfa, ať vyhraje ten lepší!" Ozvalo se najednou kdesi ze předu a Talila snadno postřehla že hlas patřil právě Betě která měla podle zákona oznamovat a informovat o jednotlivých bojích.
Talila se doslova otřásla hrůzou po Calliném informování, boj byl již stanoven a nyní již bylo třeba jen doufat že Courtney z něj vyjde v poměrně dobrém stavu.
Nervózně sledovala jak Eiflier pomalu kývl na Courtney a jako správný, slušný samec a zároveň Alfa Courtney nechal prostor na rozhlížení tak aby si mohla vybrat podle pravidel libovolné místo boje.
Courtney okamžitě pochopila co jí chtěl Eiflier tímto úkonem naznačit a svižně ale zato elegantně se rozkráčela vpřed. Opatrně sešla ze skalního výběžku na kterém se nora nejvyšších čtyř postavení nacházela a zastavila u velkého, širokého kamene nedaleko od ostatních členů společnosti kteří poslušně a v klidu čekali na to co se bude dít.
Kývla na Eifliera a dosti výrazným pozvednutím obočí mu naznačila že právě toto místo bude místo boje.
Eiflier se s klidem v tváři podíval na Courtney a při scházení z výběžku se na ni škodolibě usmíval až to Talile opět nahánělo hrůzu. Když už Eiflier konečně přišel ke Courtney a s plným odhodláním se před ni postavil shromáždila se při něm a při Courtney celá Enigma. Všichni napjatě vrtěli ocasy, cenili zuby a drželi si od dvou soků pořádný odstup.
,,Tento souboj byla pro tebe pořádná chyba drahá Gammo." Procedil Eiflier pomezi své vyceněné, lesklé zuby a začal na Courtney tlumeně vrčet.
,,To se ještě uvidí, Eiflieri" Odpověděla Courtney a jako šíp odrazu vystřelila na Eifliera.
Ten evidentně její rychlý výpad očekával a rychlostí blesku se Courtney uhl. Courtney tak díky jeho uhnutí dopadla na zem v doprovodu silného nárazu a od bolesti zakňučela.
ČTEŠ
Enigma: Válka slunovratu
FantasyEnigma. Jeden z nejmladších, avšak nejsilnějších a nejoddanějších rodů Severu jehož společnost do dnešní doby vládne bez porážky svým územím. Avšak ani taková vláda nezná nikdy nekončící moc, srdcem samotného útoku se totiž můžete stát kdykoliv. O...