Ik ben gebroken vanbinnen. Wat heb ik mis gedaan dat hij nu al met een ander in bed ligt. Ok, ik heb geweigerd hem zijn zin te geven maar daarom moet hij me niet aan de kant schuiven als een stuk vuil. Ik ben hier weg. Ik moet hier gewoon weg. Ik stap uit het bed en loop naar beneden. Net op dat moment hoor ik de voordeur open gaan. Ik loop de eerste kamer die ik tegen kom binnen en zie een meisje in bed liggen. Het is de kamer waar ik Jayden had gevonden daarjuist. Waar zou hij zijn? Geen tijd, ik moet hier weg. Ik draai me om en wil de deur openen. 'Hey. Jij moet zeker Stacy zijn?' Ik schrik als ik een stem achter mij hoor. Ik draai me om en zie het meisje rechtop zitten. 'Euh ja. En jij bent? En hoe weet jij mijn naam?' 'Ik ben Sofie en Jayden heeft het mij gezegd. Hij vertelde dat nadat je de kamer binnen en buiten gestormd was.' Ik bekijk haar met grote ogen. 'Hoe kom je hier en wat wilt Jayden van jou?' 'Jayden heeft me mee genomen naar hier. Ik was met mijn fiets op weg naar school toen ik geschreeuw hoorde in het bos. Ik ben gaan kijken en zag Jayden een meisje bijten. Daarna heeft hij mij gebeten en me hierheen gebracht. Ik was buiten bewustzijn.' Oh mijn god. Die vuile bedrieger. Met hoeveel meisjes zou hij dit al niet gedaan hebben. Ik loop de kamer uit en doe de voordeur open. 'Waar denk je heen te gaan?' Ik draai me om en zie Jayden staan. Ik loop het huis uit zo snel ik kan. Ik moet hier weg geraken. Ik loop zo hard ik kan. Ik sluit mijn ogen en laat mijn benen mij lijden. Op eens bots ik tegen iets aan. Ik val voorover maar ik raak de grond niet. Ik open mijn ogen en kijk in de grote zwarte ogen van Jayden. Ik wil recht krabbelen maar hij is sneller en houd me stevig vast. Ik probeer uit zijn greep te geraken maar die is te sterk. 'Laat me los!! Help!!' Ik roep zo hard ik kan. 'Stacy, ik kan je niet laten gaan. Het spijt me maar je moet terug mee.' Hij tilt me van de grond en gooit me op zijn schouder. Ik sla zo hard ik kan op zijn rug maar hij laat niet los. Hij begint te lopen. Na een paar minuten zijn we terug bij het huis en zet hij mij terug neer. Hij duwt me het huis in naar boven. Als we op mijn slaapkamer zijn laat hij me los. 'Waarom ben je nu weggelopen?' 'Je hebt nu toch iemand anders die je kan leeg zuigen. Je hebt mij toch niet meer nodig.' Hij sluit de deur en gaat op het bed zitten. 'Laat mij het uitleggen.' Hij doet gebaar om naast hem te komen zitten. Ik doe wat hij vraagt en neem ook plaats op het bed. 'Ik heb dat meisje meegenomen zodat ik jou niet te veel moet belasten. Zij valt niet flauw als ik haar bijt.' 'Nou dan heb je mij toch niet meer nodig?' Ik sta terug recht maar hij trekt me weer neer. Ik kan jou niet laten gaan. Om twee redenen en je gaat me waarschijnlijk niet geloven.' Ik trek een wenkbrouw op. 'Nou, ik kan je niet laten gaan omdat ik dat andere meisje terug moet laten gaan. Ze is de dochter van een politie man en ze kunnen haar heel gemakkelijk opsporen en ten tweede ....' Ik hoor dat hij een beetje twijfelt om verder te gaan maar ik geef hem een knikje als teken dat hij verder moet praten. 'Ik kan je niet laten gaan omdat ik je hier wil houden. Ik wil je niet laten gaan. Ik kan je wel naar huis brengen maar ik wil dat je bij mij blijft.' Ik begrijp het niet. 'Waarom wil je dat ik hier blijf. Ik ben maar ... ik. Ik durf te wedden dat anderen zo met jou de leuke manier willen doen.' Hij lachte. 'Ik wil niet met iemand anders de leuke manier doen. Ik doe het liever snel bij jou als jij je daar beter bij voelt. En jij bent namelijk veel lekkerder als anderen. Vanbinnen maar ook vanbuiten.' Ik moest bloozen. Het was mischien wel eng dat hij dat zei maar ik voel mij gevleid. 'Ok. Maar wanneer ga je haar dan vrijlaten en ga je me nog eten geven want ik verhonger?' Hij staat op en loopt naar de deur. 'Wacht even. Ik ben binnen een half uurtje terug. Neem een bad of zo.' En daarna loopt hij de kamer uit en laat mij achter.
------------------------------------------------------------------------------------
Hey lezers x Vinden jullie het nog leuk? Ik zit in ieder geval nog vol met inspiratie. Maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Laat alsjeblieft een comment achter met je mening x vote x comment x read x share x :)
JE LEEST
Herboren bloed
FantasyStacy leidde altijd al een rustig leven maar draagt een geheime gave met zich mee. Op een dag verandert die gave en wordt haar leven helemaal overhoop gegooid door een mysterieuze jongen. Haar vrijheid wordt afgenomen en ze kan zich niet verzetten...