Глава 5

1.7K 71 11
                                    

ГТНМ

Кам ни закара в къщи. Попътя Мей беше заспала в ръцете ми. Наистина прилича на него.. Очите, косата.

Докато се усетя вече бяхме пристигнали. Влязох е и заведох Мей в стаята й.

Тръгнах към моята, но Кам ме спря.

-Обеща да говорим днес! Цял ден ме отбягва ше. Искам да разбера причината! Какво толкова ти направи онзи? - беше ядосан.

Не мога да му кажа. Ще се ядоса още повече. Ще ми забрани да излизам. Ще започне да ме разпитва дали някой ме притеснява, дали се е случвало преди.

Не искам дори да си спомням за него. Как ме докосваше. Как говореше относно тялото ми. Мазната му усмивка и грубите му ръце.

-Н-нищо! Спокойно Кам не е станало нищо.... - погледа му казваше шегуваш се.

-Мона ти се прибра късно, при това полугола! - вече викаше.

-Тихо! Моля те ще събудиш Мей...... - погледна ме и изглеждаше наранен. Аз го нарани, но как?

-Мислих, че ми имаш доверие Мона!

-Кам имам ти пълно доверие. Ти ми помогна да започна на чисто живота си. Защо си мислиш, че ти нямам доверие?

-Не ми каза нищо! Разбирам не искаш, но трябва да ми кажеш поне нещо. - сериозно?

-Ти се ебаваш с мен. Молех те толкова пъти да ми кажеш нещо за него. Ти ми казваше, че не искам да знам. Ако не исках нямаше да те питам. Вече изтърпях много. Какво е още един нож в гърба?

-Мона....

-Можеше поне да ми кажеш, че ще се жени. Да знам...... че е продължил живота си без мен. - вече сълзи се стичат по лицето ми. - Не да разбирам за това, защото аз ще организирам сватбата му.

-Съжалявам... просто мислех, че ще ти бъде по-лесно.... ако не знаеш.

-Е, не ми е по-лесно. - той ме прегърна. Шепнейки ми, че съжалява. Не е достатъчно! Поне разбра грешката си, нали? И избегна разговора относно вчера. - Ще си лягам. Лека нощ.

-Лека нощ.

Влязох в стаята си, взех си душ, обкякох се и си легнах. Не успях да заспа. Отново мисля за него.

Не се е променил през тези три години. И живял е много покрай Сидни и загубата на детето им. Разбрал е грешките си. Иска да му простя и казва, че още ме обича. Не е толкова лесно. Неусетно съм заспала.

You were mineWhere stories live. Discover now