Глава 12

1.2K 57 0
                                    


Щом влязох в апартамента веднага съжалих. Там беше Селена и баща ми, разбира се, дошъл е да подкрепи бъдещата си снаха.

-Здравейте! - поздравих ги и се опитах да се измъкна.

-Джъстин! - неуспешно!

-Кажи татко! - все още му бях ядосан, че ме удари. Вместо да ме подкрепи, все пак съм му син, той какво направи? Удари ме.

-Не ми дръж такъв тон! Все още съм ти баща...

-И то какъв.... - щеше да ме удари отново.

-Татко, спри! - о, ето я и жертвата. Сега забелязах че е плакала.

-Благодари на жена си иначе......

-Иначе какво? Щеше да дойдеш и да ме набиеш? Вече съм голям за това! Мога сам да взимам решения за живота си!

-Точно така. Сега слушай какво решение трябва да вземеш. Или след час идваш и казваш пред медиите истината, или - дойде по-близо и ми прошепна......

ГТНМ

След като Кам се прибра ме извика да поговорим.

-Ако ще ме убеждаваш да му простя. Недей! Постоянно става така.

-Виж, Мона той ми разказа какво се е случило. Изиграли са го.-не разбирам...

-Как така са го изиграли?

-Докато е отивал към офиса на баща си, някакво момиче се е блъснало в него и паднали. Излъгала го е, че крака и е изкълчен. Той е искал да я заведе в болницата. Първо е отказала, но се е престорила че не може да ходи....... и Джъстин я е вдигнал на ръце. - малко ме ядоса, но той си е такъв инат. Винаги иска да помага. - Докато вървяли към колата му, тя...... го е целунала. - значи тя го е целунала, а не той нея?

-Значи е било капан? - той кимна.

-Незнам какво целят, но сега има две мацки които искат да му откъснат....

-Кам за какво говориш?

-Ти+Селена=Чао, чао Джери. - Незнам защо, но избухнахме  в смях.

-Не е смешно! Е, добре де може би малко, но аз реагирах ужасно. Трябва да му се извиня.

-Дават Джъстин по телевизията! - съобщи Крис.

-По телевизията? Не ми е казал, че днес ще се изявява за загубата на Джери. - ударих го по рамото, а той се престори, че го заболя.

You were mineTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang