ГТНДж
След случката пред асансьора, се качих при офиса на баща ми.
Преди да почукам чух, някакви гласове. Явно беше зает. Реших да изчакам и след малко излезе Катерина. Секретарката на баща ми. Тя закопчаваше ризата си, но когато ме видя замръзна.
Не се изненадах. Баща ми доста често изневеряваше на майка ми, но все още не са разведени. Защо? Разбира се, заради името и славата, която им се носи. На щастливо богташко семейство...... Но нищо не е такова каквото изглежда.
-Д-добър ден! - подминах я без да я отразявам.
Знам беше грубо от моя страна, тя не е виновна. Просто не мисля, че е необходимо. Утре ще я смени и старата песен, започва наново....
-Татко? - излезе от тоалетната в офиса му. Имаше червило по бузата. - Имаш..... тук... - той се усети и го избърса.
-Джъстин! Какво ти става? - трябва ли да ми става нещо?
-За какво говориш?
-Започнал си да се отдалечаваш със Селена! Знаеш, че ако продължаваш тя ще се откаже от сватбата и не само фирмата, но и неопетненото ни име ще пострада...... Заради твоите забежки.! - изглежда ядосан. - Казвам го за твое добро!
-И от кога? - сега беше мой ред да се ядосвам. - Винаги си мислил само за името си. Обеждаваш се, че е за мое добро, но истината е че те е страх от загубата. Страх те е да не загубиш парите си, а не сина си!
-Слушай ме внимателно нехранимайко, не ми дръж тон. Аз, съм ти баща. Но ако загубя парите си, ти ще пострадаш!
-Аз не се нуждая от парите ти! Мога да се оправям сам и мисля, че вече съм го доказал!
-А, да прав си! Беше се забъркал с нарко бизнеса. Кой знае какво можеше да ти се случи!
-Сякаш ти пука! Пука ти само какво пишат медиите за теб и семейството ти.....
-Прав си, но си помисли какво ще изпита онази курва, когато прочете или види по всички медии, че си загубил пари! Веднага ще си свали гащите за друг с повече пари от теб...-моля?
-За каква курва ми говориш? Не разбирам!
-За онази, която ще организира сватбата ви със Селена! - Мона?
От къде знае за нея. И как смее да я нарича курва?-Мона не е курва! - през зъби го поправих.
-Да бе! Селена е идеална за теб има бъдеще, кариера.... А, тази Мона? Какво толкова и харесваш, че да изневерява на жена си с нея? По-добра е в леглото ли? - кокалчетата на пръстите ми побеляха от толкова сдържане, но след последното изречение не издържах.
Ударих в стената. Трябваше да го направя, в противен случай, баща ми щеше да е със счупен нос.
-Несмей да говориш така за нея.! Тя не е като Селена, а аз като теб!Разбра ли? Не съм като теб. Не изневерявам на хора, на които държа и казвам колко ги обичам и ценя! - той се ядоса и ме удари. Сцепи ми устната.
-Повече не ме търси! - тръгнах си още по-ядосан. Не знаех къде отивам. Не мога да се прибера в този вид. Селена веднага ще започне с въпросите.
Не нам къде отивам.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
След 30 минути не знам как, но се оказах пред апартамента на Мона.
Чудех се дали да почукам, но ръката ми се задейства сама.-Джъстин? - Мона отвори и ме попита загрижени.
-Аз,...... може ли да остана тук? Само тази нощ.... - Тя кимна и се отдръпна за да ми направи път да вляза.
-Какво се е случило? - изглежда притеснена. Не знам защо, но ми се притиска да и кажа всичко.
-Скарах се с баща ми......
-За какво?
-Той дори не те познава, а те обиди! Нарече те курва. - Тя сведе глава. Не и стана приятно.
-Трябваше да положа неимуверни усилия за да не му избия зъбите. Мисли си, че съм с теб само заради секса. И си вярва, че обичам Селена. Не издържам, Мона! Всички ме притискат. - вече скубех косата си. Тя дойде и ме прегърна. Не мислих, че ще ми помогне, но греша. Да бъде в ръцете ми ме успокоява. Караме да забравя за проблемите си.
-Той го е казал, само защото, мисли за теб. Все пак си му син и се притеснява..... - поклатих отрицателно глава.
-Не го показва..... - Тя се отдръпна от прегръдката.
-Хайде! Поспи малко и ще говорим утре, нали? - кимна. Не мисля, че ще мога да заспя сам.
-Мона? Ще може ли.... ам такова....аз да спя при теб. Моля те! - Тя се засмя и кимна.
-Как да ти откаже човек. Тези очи не ми дават шанс да противореча. - след като усети какво каза сведе глава и се засрами.
-Това е моето момиче! - и я целунах. Тя се стаписа, но после ми отвърна. Аз задълбочих целувката. И я вдигнах като булка. Заведох я в стаята й. Нямаше проблем, но когато в оставих на леглото тя ме избута и стана. Излезе от стаята. Нещо нередно ли направих?
DU LIEST GERADE
You were mine
FanfictionТя беше моя. Обичаше ме. Но аз бях сляп да го видя. Не разбрах какво съм имал и го изпуснах. Изгубих всичко преди да разбера, че трябва да го ценя. По скоро да Я ценя.Обичам я. -------------- Бях негова, но той избра друга. Забрави за мен. Но аз...