ГТНДж
Мрака.... Какво ако никога не излезеш от него.? Вечно на тъмно ли оставаш? Сам? Без надеждата че някой ден ще видиш светлината....?
-...... Не ми пука! Наранявай ме пак, нека страдам, нека плача само се събуди! Моля те!-да се събудя? Аз спя ли? Кое е това момиче? Този глас.... Толкова ми е познат, но едновременно и чужд.... Коя е тя?
Отварям очите си и виждам светлината. Покрай мен са един господин, момче и някакво момиче. Къде съм?
-Къде съм?
-Джъстин! Ти се събуди! - момичето има познат глас, но все още е чужд. Не е като на момичето което ме молеше да се събудя.
Тя стана от стола си и ме прегърна. Познаваме ли се? Мъжът който седеше на дивана стана и се приближи към мен.
-Синко! Джъстин! -?????
-Джей? Защо не отговаряш? - момичето попита, отделяйки се от мен. Защо ме гледа така?
-Кой е Джъстин?
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
ГТНКамерън
-Кой е Джъстин? - какво?
-Не е смешно, брат! Всички много се притеснихме за теб...
-Кои сте вие? Познаваме ли се? - той.... Наистина не помни.
-Ще повикам лекаря! - баща му тръгна, а с него и Селена.
-Джъстин? Ти си Джъстин!
-Аз ли? - кимнах. - А ти си?
-Камерън! Най-добрият ти приятел..... Никой ли не помниш?
-Не..... Виж имаше.... Някакво момиче... то плачеше.... Молише ме да се събудя..
-Всички те молехме!... Сигурно е била Селена... - по погледа му разбрах, че не знае коя е... - Тя е момичето от преди малко.
-Не..... Тоест не знам...... гласът не беше.... имаше друг глас.. Мисля! - напрегна се.
Доктора влезе в стаята.
-Г-н Бийбър! Вие се събудих те.... - така ли не знаех. Не го харесвам тоя!
-Аз съм Др. Уотсън. Вие бяхте в кома. Помните ли нещо? - Джъстин поклати отрицателно глава.
-Добре! Не бива да се напрягате.... Почнете си, ще дойда да ви видя после.
Преди да излезе се обърна към баща му.
-Може ли да поговорим? - излязоха, а аз застанах до вратата, за да чуя разговорът им. Не, не подслушвам! Само искам да знам какво му е.
-Ам? Може ли да излезеш? Бих искал да поговоря с... Ам Камерън? - каза Джъстин на Селена. Не и стана приятно, че иска да ни остави, но няма избор.
-Ще те помоля нещо.... - започна след като Сел излезе.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
ГТНМ
-Аз.... - бях прекъсната от Кам и Слава на Богу.
-Г-н Бийбър? Какво е станало?
-Тази госпожица не гледа къде ходи и изля кафето си върху мен! - Кам ме погледна. - Мисля, че вече ви попитах коя сте вие?
-Нека, аз ви отговоря!..... това е.... Моята приятелка..... Крис. - погледнах го. Сигурна съм, че е първото което му дойде на ум, но как може да ме представи за Крис.
-О! - само това ли.
-Приятно ми е! - какво друго да кажа?
-Искам ми се да кажа същото! - промърмори за да не го чуя, но неуспешно. - Отивам при сина си! Камерън идваш ли? - Кам кимна.
Когато бащата на Джъстин тръгна влязох в стаята следвана от Кам.
-Точно в него ли? - да беше ми скучно и реших да направя драми.
-Не го избирам аз! Дори не го забелязах, просто.... Не мога да си събера мислите! Всички са свързани с Джъстин и какво ще стане, ако не се събуди.... - ще се побъркам.
-Виж.. Поспи малко! Аз отивам при тях. Ако има нещо ще ти кажа.. - кимнах. Много добре знаех, че няма да спя. Но нямам сили да споря сега.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Кам дойде в стаята. Има нещо различно. Изглежда спокоен.
-Той се събуди! - буден е? Джъстин се събуди..... Искам да го видя, да го прегърна силно и повече да не го пусна!
-Кам! - прегърнах го... - И-искам да го видя! Моля те! - изражението му посърна. - Какво има?
-Той... Има краткотрайна амнезия.... - амнезия.?
-Как така? Какво значи това?
-Той не...-дори не успя да завърши изречението си.
-... Не ме помни! - сълза се стече от окото ми. Избърсах я бързо.
-Не помни никого!
-Дори и Селена? - може би, не е момента да ревнувам, но устата се отвори без командата на мозъка.
-Нито нея, нито мен..... Дори баща си не помни.
-Но......
YOU ARE READING
You were mine
FanfictionТя беше моя. Обичаше ме. Но аз бях сляп да го видя. Не разбрах какво съм имал и го изпуснах. Изгубих всичко преди да разбера, че трябва да го ценя. По скоро да Я ценя.Обичам я. -------------- Бях негова, но той избра друга. Забрави за мен. Но аз...