Глава 36

970 50 0
                                    

ГТНМ

Тези устни ми липсваха ужасно много. Той пожела да бъдем само приятели..... Тогава защо ме целува? Отблъснах го.

-Какво правиш? Нали, уж бяхме само приятели? Защо ме целуваш?

-Не искам повече да сме само приятели! - какво?

-Ти майтапиш ли се? Знаеш ли колко ми е трудно да те виждам със Селена? Знаеш ли? А на всичко отгоре и спа с нея!.....

-Казах ти, че бях пиян! - прекъсна ме.

-Това не е оправдание.! Не можеш да го отречеш!

. -.... Кое?

-Че не си искал! Тя ще ти стане съпруга след три седмици! Не можеш да бъдеш и с мен и с нея....

-Знам.... Но искам да съм с теб. Аз те обичам, Мона!

-Вече не знам дали да ти вярвам... - казах и тръгнах. Още не бях направила две крачки и две мускулести, до болка познати ръце, се обвиха около кръста ми и ме метнаха на рамото му.

-Джъстин!..... Какво правиш? Пусни ме долу! Веднага! - мълчи и не ме отразява. - Казах ти да ме пуснеш!

-Няма! - сопна ми се той. - Не и докато не повярваш, колко много те обичам! - той е полудял!

-Джъстин стига! Казах ти, че това между нас е невъзможно!

-Стига! Ще ти го докажа.... - вкара ме в колата. По скоро ме набута вътре. Заключи задните врати, а аз побързах да се преместя на предната и да изляза.

Тъкмо се преместих и той влезе в колата и заключи и предните. Мамка му!

-Джъстин! Веднага отключи вратите! Искам да си тръгна! - дори не ме отрази! - Джъстин!

-Стой. И. Мирувай! - Как може да е толкова спокоен. Колко ме ядосва когато прави така!

-По дяволите!

-Не псувай!

-Ти ли ще ми кажеш? - нека го ядосвам поне малко.. Няма само аз да си хабя нервите.

-Да. За твое добро е. - какво?

-Как така за мое добро? Какво устата ли ще ми запушиш?

-Ако се налага... - погледнах го невярващо.

-Къде попаднах?

-На точното място.! - каза и се засмя.

-Ха-ха. Умирам от смях! - той спря колата и заби погледа си в мен.-Какво?... Защо ме зяпаш?... - бях прекъсната от меките му устни, които бяха поставени върху моите.

You were mineWhere stories live. Discover now