Глава 4

1.6K 71 0
                                    

ГТНДж

-Защо ли? - вече виках. Не издържам. Как смее да я обижда?
  

Веднъж я обиждаха и не я защитих. Това е една от причините да я изгубя, никога повече няма да го повторя.

-Какво става? - Наш и Джак Г. се появиха. Не бях обърнал внимание, че карат след нас.

-Нищо. - не им дължа обяснение. - Вие тръгвайте, след малко идваме. - казах и погледнах на криво Селена.

Тръгнаха си. Посочих и с поглед колата. Качих се след малко. Трябваше да се успокоя. Можеше да направя някоя глупост. Тоест още някоя глупост.

-Нещо лошо ли направих? - попита тъжно. Вярно, че обижда Мона, но е било защото не я познава, нали?

-Не! Просто..... Това със сватбата ми се отразява много напрегнато..... и избухвам от най-малкото нещо. - добро оправдание Джъстин! Браво задобрявам!

Трябва да спра, да водя диалози със себе си.!

-Спокойно миличък, всичко ще бъде невероятно! Стига онази да не обърка нещо.... - дишай, издишай! Не се получава, мамка му!

Запали колата и тръгнах към апартамента ни тук.

ГТНСелена

Значи '' Мона '' е онази. Да, знам, че в живота на Джей е имало някаква си Мона, но дали е същата. Естествено разбрах отговора. Чух ги докато си говореха в градината.

Каква кучка...... Опитва се да се изкара справедлива. '' Ти ще се жениш''. Да, миличка той добре го знае.

Идваше ми да и скоча и да оскубя червената и коса, или е кафява. Няма значение щях да ги оскубя и двата цвята.

Откадв ли знам за Мона?

Ето го и отговора! Когато с Джей се опознавах ме. Не един път ме нарече Мона. Не му обърнах внимание не ме дразнеше, но чашата прекали след това...

Докато аз се унижавах и го задоволявах той стенеше нейното име. Мисли, че не съм чула и съм го забравила, но повярвай ми няма как.

Само като си спомня и...... Както и да е нека онази страда. Той е мой ще се жени за мен. Тя няма шанс.

Къде изчезна Джей? Излязал е на терасата? Толкова късно.

Разговаряше по телефона. Но това не е важно. Важното е с кого разговаря?

ГТНДж

Кам ми се обади.

-Ало.... По чакай! - излязох на терасата. Не искам, Селена отново, да ме подлага на разпити.-Кажи!

-Научи ли нещо за онзи? - Кам трябваше да научи всичко полезно за онзи Андрю. Все ще разберем какво толкова е станало между него и Мона.

-Както вече знаеш казва се Андрю! - стига бе сериозно? - Бил е в бизнеса с наркотици. Хвана ли са го да продава голяма доза  от специалните цигари. Бил е в затвора две години. Една година по-късно, пак влиза в затвора за изнасилване..... - само да не е това което си мисля.

-По бельо ли каза, че се е прибрала? - кажи не моля те.

-Да, но беше с мъжко яке! - по дяволите. - Виж, Джъстин не се знае какво се е случило, трябва да накараме Мона да ни каже сама!

-Но тя е инат! - казахме едновременно.

-Сетих се!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

-Добре! Разбра ли плана? Да, утре.

-Чао!

Обърнах се и видях Селена да седи до вратата. Не изглежда тъжна или бясна. Май не е чула нищо. Дано.

ГТНСелена

Андрю значи. Спокойно Мона, ще страдаш и то много. Дано онзи те е изнасилил! Но ако не е успял..... ще му дадем втори шанс, нали? Нека да направим момчето щастливо!

Щастливо с нея? Не знам какво изобщо намират в нея..... Нито е секси, нито показва тяло. Мъжете търсят, точно това в една жена.

Ето например мен. Имам супер прическа. Стегнат задник и се гордея с тях. Не съм за губене. И никой няма да губи. Освен тя. Мона.

You were mineOnde histórias criam vida. Descubra agora