Глава 7

1.4K 67 0
                                    

ГТНДж

Пристигнах във фирмата на баща ми. Натиснах копчето за асансьора и докато чаках една жена се спъна и падна върху мен.

-Извинете ме! - беше горе-долу на моята възраст, с руса коса и кафеви очи.

-Няма проблем! - подадох й ръка за да стане. Извика от болка. - Добре ли сте?

-Мисля, че си изкълчих глезена.

-Ще ви закарам в болницата.

-Не, няма проблем. Ще се справя, благодаря!-опита се да стъпи на крака си, но щеше да падне. Рефлексите ми се задвижиха и я хванах.

-Не съм много сигурен, затова няма да рискувам. - вдигнах я в булчински стил и тръгнах към колата. Изведнъж тя ме целуна. От върнах й. Чакай, какво?

Пуснах я на земята, а тя побягна. Какво беше това? Защо го направи? А, аз и отвърнах.

ГТНСелена

Онзи Андрю не успя да се справи с толкова елементарно нещо. Бил е в затвора заради подобно нещо.... Бясна съм. Дадох му толкова пари, а онази кучка се измъкна.

Няма да се откажа. Джей, е само мой! Няма да го делят с никого. Трябва да измисля нещо......

-Ами да, сетих се! - казах сама на себе си. Тръгнах към офиса на баща му.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Качих се в офиса му и го чух да разговаря по телефона. Явно говори с Джъстин.

Почуках и когато чух '' влез'' влязох.

-Селена, дъще! Добре дошла! Какво правиш тук? - време е.

-Аз, татко аз мисля, че.....

-Какво има защо плачеш? - какво? Добра актриса съм!

-Мисля, че има друга, татко!

-Друга? За какво говориш, дъще?

-Джъстин! Мисля, че ми изневерява....

-Какво? Това е невъзможно! Синът ми не е такъв. Защо мислиш, че ти изневерява?

-Веднъж докато беше с мен той...... Обърка името ми. Нарече ме Мона.

-Това не означава нищо. И аз често бъркам имена.

-Не е само това обърка го докато правихме...... сещаш се.

-Има ли нещо друго, което си забелязала за да го обвиняваш? - колко е наивен само. Прилича на сина си.

-Онзи ден. Когато отидохме при дизайнер ката на сватби..... Той замръзна, сякаш я познаваше. И знаеш ли какво? Тя се казваше Мона!
Познавала се е с Камерън и другите. Джей ми каза, че не я познава! Това е лудост! Те не се отделят, щом те са приятели.... Значи... Значи и той я познава и ме е излъгал заради нея.-избухнах  в плач.

-Спокойно дъще! Ще поговоря за нея с Джъстин. Ще си изясните всичко. А, доколкото онази..... Можете да я смените. Не е единствения, дизайнер на сватби , на този свят.

-Не! Няма нужда. Ако това, което си мисля е вярно.... Това няма да и се размине. Тя се подиграва с достойнството  ми и ще съжалява!-станах от стола на който седях и излязох.

- Мел, до 15 минути да си тук. Трябваш ми!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Ето я и нея! Колко време трябва да я чакам.?

-Здравей, Сел! - прегърнах ме се.

-Миличка, наистина ми трябваше. Ще ми направиш ли една услуга?

-Разбира се! Кажи каква и веднага!

-Добре! Ела насам..... - казах и плана, а тя ме слушаше внимателно. Надявам се да ме е разбрала.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

-Браво, Мел! Страхотна си! Наистина си много добра актриса.....

-О, благодаря ти Сел. Бих искала да си поговорим, но имам среща.

-Няма проблем! Междудругото ето ти поканата за сватбата ми с Джъстин.

Тя се засмя.

-Ти си луда.! Кога е?

-На 5 март! Надявам се да дойдеш. Да ми кажеш какво мислиш за декора. Ако дизайнера не ме изложи, разбира се! - само като се сетя за тази и...... Успокой се Селена. Тя е нищо.

Ще я накарам да иска, да изчезне от лицето на земята.... Много скоро.

You were mineDonde viven las historias. Descúbrelo ahora