Глава 39

978 50 0
                                    

ГТНМ

Събудих се в прегръдките на Джъстин. Надигнах глава и видях колко сладко спи. Не мога да повярвам, че е толкова перфектен дори когато спи.

-Зяпаш, а? - сега забелязах, че вече и той е буден. Изчервих се.

-Не е вярно! - казах и сведох глава.

-Напротив! Ела тук! - отново бях настанена в прегръдките му. - Няма проблем! И аз често те зяпам и то без значение къде! - чакай! Какво?

-Моля? - казах и го ударих по рамото. Той се засмя и ме издърпа в скута си. Лицата ни бяха само на сантиметри. Той реши, че тази дистанция е твърде голяма и долепи устните си до моите.

Само като си помисля за тези устни.... Краката ми се подкосяват. Дъхът ми започва да секва, а сърцето ми - да тупти неконтролируемо.

Той ме придърпа още по-близо до себе си, без да прекъсва целувката. Изведнъж спря да движи устните си и се отдръпна. Измрънках недоволно заради изгубеният контакт с меките му устни.

-Какво има? - погледнах го объркано.

-Нищо.... Просто ако продължа сега... Мисля, че после няма да мога да спра. Подлудяваш ме! Когато съм покрай теб губя разума си. Ще ми е трудно да спра.

-Някой да ти е казвал да спираш? - той губи разума си, а аз контрола над действията си.

-Какво? - погледна ме със самодоволна усмивка.

-Каквото чу! - той се засмя.

-Искаш да ме побъркаш ли? - ще му отговоря честно. Искам и то много.

-Защо не? Ти вече ме побърка.... - казах и отново слях устните ни. Той хвана кръста ми и ни преобърна. Сега той беше над мен. Застана между краката ми и започна да целува страстно врата ми. Аз стенех под него. Сякаш се разтапям при всеки негов допир. И това беше самата истина.

Колкото и да не исках да си призная беше така. Аз бях зависима. Бях зависима от него.
Той е като дрогата. Първо ме прави щастлива. После ме съсипва. И накрая пак го искам...

Тъкмо премахна блузата ми и се зае да оставя целувки по ключиците, врата и гърдите ми. Докато телефонът му не прекъсна всичко.

-Мамка му! - изръмжа недоволно в ухото ми. Но продължи със заниманието си.

-Джъстин.... Телефонът ти... - едва говорех заради контрола му над мен.

-Ще се откаже... Спокойно..... Когато разбере, че изобщо.... Няма да му вдигна... - каза през целувките.

Но телефонът му не спря да звъни.

-Мисля, че трябва да вдигнеш...-той изстена недоволно и стана за да вземе телефонът си.

-Ало!..... Не Кам обаждаш се в точния момент... Както винаги-измърмори последното под носът си, но го чух и не успях да сдържа смехът си.

-Да.... Тъкмо ставаме.... Не, друго прекъсна....-когато чух това което каза Джъстин се изчервих. Защо говори така на Кам. Той явно ме видя защото на лицето му изгря една самодоволна усмивка. - Добре до час се прибираме......До после!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

След като с Джъстин довърших ме започнатото.... Трябваше да се приберем. Докато пътувах ме никой не каза нищо. Пътувах ме в пълна тишина. Не беше неловко. Понякога тишината казва повече дори от думите.


Когато пристигнах ме той пожела да ме изпрати до вратата за да е сигурен, че съм се прибрала.


-Спокойно... Няма да ходя при съседа.. - реших да го подразня. Той спря и ме при дърпа по-близо до себе си.

-Май трябва да се запозная със съседа, а? Трябва да му покажем, че си моя, нали? - каза и ме опря на вратата на съседа.

-Само твоя! - отново долепи устните си до мойте.... Но натисна звънеца. По дяволите! Какво прави? Опитах се да го отблъсна, но той не помръдна.

Докато вратата не се отвори, а от там излезе съседа само по шорти.. Мамка му! Сигурно съм червена като домат.

-О, извинявай.! Сигурно в бързината сме натиснали звънеца... Между другото аз съм Джъстин! - каза той и протегна ръка. Какво цели?

-Адам! Здравей, Мона! - усмихнах се на поздрава му. И прошепнах едно тихо здравей...

-Аз съм гаджето на Мона! - ясно...

-Да... Ами, Адам още веднъж се извинявам за звънеца. Довиждане... - казах и хванах ръката на Джъстин. Задърпах го и когато стигнахме до нашата врата спрях. Погледнах го и тъкмо щях да му се скарам за преди малко... Но разбира се той ме манипулира. Целуна ме и ме накара да забравя.

Опря ме на вратата, но изведнъж тя се отвори. Когато се отдръпнах сякаш започнах да се задушавам. Пред нас стоеше Селена.....

You were mineWhere stories live. Discover now