Sofie:
Probudil mě budík. Martinus rychle budík vypl , vrátil se zpátky na břicho a znovu usínal. Vyhoupla jsem se do sedu ,,Tinusi , vstávej." šťouchla jsem do něho. On jen zamručel. Naštvala jsem se a sedla si na něj ,,No tak to ne pane. Když už jsem se vzbudila já tak i vy." začala jsem s ním třást. On se zasmál a otevřel oči. Přetočil se na záda a já jsem mu seděla břichu. Chytil mě za boky ,,A co kdyby jsme zůstali na pokoji. Nikdo se po nás nebude shánět." opřela jsem se o jeho ramena ,,No , po mě ne , ale po tobě by vyhlásili pátrání. A samy fanynky by tě hledaly." sklonila jsem se a dala mu pusu ,,Moc krátký." zasmál se Tinus , když jsem sem odtáhla. Sklonila jsem se k němu ještě jednou a políbila ho dýl. Pomalu jsem se zvedala a on šel se mnou , až on seděl a já mu na klíně. Odtáhla jsem se a zasmála jsem se ,,Tak už sedíš. Teď jen stačí tě vytáhnout na nohy." Vstala jsem a vzala ho za ruce a vyhoupla ho na nohy. Šel do koupelny. Za chvilku došel upravenej a navoňavej. Došel ke mně , sklonil se a políbil mě. Odtáhla jsem se ,,Asi bych se měla jít taky upravit." ,,Jak chceš , ale i teď jsi krásná." usmál se a dal mi pusu na čelo. Šla jsem se trochu zkulturnit. Vzala jsem si džíny s roztrhanýma kolenama a bílý dvoj-triko. Vlasy jsem si dala do jednoduchého culíku. Vyšla jsem z
koupelny a Martinus seděl na stole a prohlížel si něco v mobile ,,Můžeme." řekla jsem. Martinus zvedl hlavu a usmál se ,,Sluší ti to. Tak jdem." přišel ke mně a propletl si se mnou prsty. Šli jsme po schodech a furt si něco prohlížel v mobilu ,,Co tam máš?" zajímalo mě ,,Ale , fanynky nemůžou z toho , že my dva máme holky. Už mě to štve. Ani holky si najít nemůžeme." ,,Ach ty holky." ,,Ale některý píšou , ať nás nechají , že je to naše volba." ,,Jo tak nějaký jsou rozumný." Došli jsme do jídelny a všechny pozdravili. Posadili jsme se vedle sebe. Martinusovi furt zvonil mobil. Bylo tam přes 500 zpráv. To není normální. Mobil vzal a vypl ho úplně. Došli i Marcus s Bellou. Marcus vypadal naštvaně. Sedl si naproti Tinuse a díval se do mobilu. Pak ho rozzuřeně vypl a položil ho na stůl ,,Dneska večer máme rozhovor." řekl nakonec Marcus a podíval se Tinuse ,,Bože , to zase bude." ,,To není všechno brácha. Chcou , aby tam přišli i holky." řekl Marcus a podíval se mi hluboko do očí. I když jsou jednovaječná dvojčata , tak ty rozdíly mezi něma jdou krásně vidět. Martinus mě chytil za ruku ,,Tak co? Půjdeš ?" ,,Asi mi nic nezbývá." ,,Budeš úžasná." řekl a dal mi pusu na tvář ,,Ale já neumím mluvit před kamerou a nemám nic na sebe." ,,To se vyřeší." řekla Andrea ve dveřích. Andrea je Marcuse a Martinuse módní návrhářka. ,,Macu , Tinusi pro vás mám nějakou tu košili ," podívala se na mě a Bellu ,,pro vás něco vymyslíme. Musíte zářit , aby si vás fanynky oblíbily." usmála se a mě se udělalo blbě. Trochu jsem snědla jídla a šla na pokoj. Martinus došel a šel si ještě lehnout , aby se na koncert vyspal. Já jsem si zapla konečně mobil a tam bylo 100 zpráv. Rozklikla jsem to a zjistila jsem , že je to od Sebastiana. Přečetla jsem si prvních pět bylo tam napsaný ,,Prosím vrať se. Omlouvám se za to , jak jsem se choval , ale já tě miluju. Prosím vrať se ke mně." druhá zpráva ,,Prosím Sofie , tým tě potřebuje! Já tě potřebuji." třetí ,,Vyser se na Martinuse a pojď jsem!" čtvrtá ,,Kdy už dojdeš a proč mě ignoruješ? Už ti nic neudělám , prosím vrať se." pátá ,,Když už se nevrátíš kvůli mě , tak kvůli dědovi." A má jediná odpověď ,,Ne!" odeslala jsem zprávu a zase jsem mobil vypla. Došla jsem k Martinusovi a lehla si vedle něho. Spali jsme , tak do dvou. Šli jsme na oběd a pak jsme se s Martinusem rozloučili. Už musel jít se připravovat na koncert a já nakupovat na ten rozhovor. Vyšly jsme do města a do těch nejdražších butiků ,,Bello , běž si vyzkoušet ty růžové šaty." řekla Andrea a dala do ji do ruky růžové šaty ,,Dobře." řekla a šla do kabinky. Otočila se na mě a chvilku si mě prohlížela ,,Tobě by slušely zlaté šaty." řekla a podstrčila mi zlatý , krátký šaty. Vlezla jsem do kabinky a převlíkla se. Byly dokonalý. Vyšla jsem z kabinky a viděla Bellu v těch šatech. Moc jí to slušelo. Andrea si nás spokojeně prohlížela ,, Výborně. Jdeme to zaplatit. Já to platím." koukaly jsme na ni zaskočeně. Poslala nás se převlíknout. Daly jsme ji šaty a ona to šla zaplatit ,,Kolik jsme ti dlužný?" zeptala jsem se ,,Nic." ,,Cože?" ,,Nic , neřešte to." ,,Ale,..." ,,Pšššt!" přerušila mě a vyšly z obchodu. Dojely jsme na hotel a šly se vykoupat atd,.. Došli k nám kadeřníci a udělali nám vlasy. Já jsem si chtěla nechat rozpuštěný a Bella drdol. Pak přišli kosmetičky a udělali nám make-up. Nakonec jsem se převlíkla , navoňala a čekala až dojedou kluci.Bylo půl osmý a kluci se rychle šli převlíknout. Když se Tinus oblékal , tak si mě všiml ,,Sofie ty , ty jsi,.." prohlížel si mě stále dokola. Nahoru a dolů ,,Ani nejde najít to pravý slovo , aby vystihovalo , jak jsi krásná.'' usmál se na mě a já ne něj. Došel za mnou a pohladil mě po paži. Chtěl se ke mně sklonit a políbit mě , jenže to by nemohl dojít Mac ,,Tinusi už jste,... Ó pardón." ,,Macu , na co máš klouby na rukou?" řekl naštvaně Tinus ,,Nevím , řekni mi to." ,,Na to , aby jsi zaklepal na dveře než vejdeš." vykřikl na něj a Mac si dal ruce do ochranného gesta ,,Sorry. Bella už čeká v autě , tak si pohnite." ,,Jo už běž," Tinus se zase podíval na mě a usmál se ,,půjdeme?" ,,Já nevím jestli to dám." ,,Zlato , ty to dáš. Věřím ti. Budou tě milovat." sklonil se a konečně mě políbil. Zajela jsem mu prsty do vlasů. Martinus si mě přitáhl blíž a dal si jednu ruku do mích vlasů. Sklonil se k mému krku. Potichu jsem oddychla. Přilepil mě na zeď a začal mě zuřivěji líbat. Já sem mu polibky oplácela. Z venku nás přerušilo troubení. Oba jsme se odtáhli a začali se smát ,,Už by jsme měli jít , než se Mac zblázní.'' zasmál se Tinus a vzal mě za ruku.
Bella:
Převlíkla jsme se a dala si na sebe nový parfém. Z druhého pokoje jsem slyšela zabouchnutí dveří. Vyšla jsem z koupelny a v ložnici seděl na posteli polonahý Mac ,,Macu , děje se něco?" ,,Ne jen,.." vzhlédl ke mně a rozzářili se mu oči ,,Bello ty jsi víc než nádherná." ,,Děkuji." řekla jsem a začala se trochu červenat. Ty růžový šaty byly vážně krásný a ten účes to jen dosvědčoval. Došla jsem do auta. V autě už seděl pan Gunnarsen.Usmála jsem se na něj a on taky ,,Bello , sedni si. Popovídáme si." řekl a ukázal na sedadlo naproti. Co po mě chce? Sedla jsem si a usmála se ,,Takže Bello , tebe vůbec neznám. Tvoje koníčky?" ,,No ehm , já hraju na příčnou flétnu a na klavír. Učím se hrát na ukulele a strašně moc bych si přála hrát na bubny. Ráda peču a dál nevím co o mě mám říct." ,,A co rodiče?" zeptal se a já jsem na něj vyvalila oči. On si toho všiml a zasmál se ,,Promiň jestli je to neslušné , ale rád bych věděl koho to mám vlastně za snachu." ,,No tak rodiče pracují u Michagellů jako zástupci." ,,Aha , tak to je dobrý." ,,Jo je." do auta doběhl Marcus celej usměvavej ,,Kde jsou ti dva?" zeptal se pan Gunnarsen ,,Těm dvou to chvilku bude trvat dýl." rozesmál se Mac. Jeho táta na něj vykulil oči a že si stoupne. Mac ho zastavil ,,Nedělají tam ,co si myslíš. Neboj." ,,Tak co,..?" ,,Jen jim to chvilku bude trvat." Za nedlouho přišli Tinus se Sofií. Vypadali jako krásný páreček. Sedli si a Mac dal povel , že můžeme vyrazit. Dojeli jsme ke studiu a venku pištěly holky. Vystoupili jsme a ony se na kluky vrhly. Bodyguardi je museli odstrkovat , aby jsme mohli projít. Došli jsme do studia a sedli si na čtyři připravený židle. Sedla jsem si vedle Maca a propletla jsem si sním ruce. Došel moderátor a sedl si naproti nám. Tak a peklo může začít.
ČTEŠ
I need your love
Teen FictionDvě nejlepší kamarádky s rodinou se museli odstěhovat z Osla do malého městečka Trofors. Musí nastoupit a zvyknout si na novou školu a na nový spolužáky. Skamarádí se s dvouma klukama , kteří jsou dvojčata. Později Sofie a Bella poznají , že vůbec n...