Sofie:
Vzbudila jsem se a hned jsem se podívala na mobil. Byla tam zpráva od Tinuse ,,Miláčku , půjdeme dneska do kina? :-* Půjdeme se podívat na nějakej horor B-)" hned jsem mu taky odepsala ,,Jistě broučku. V kolik?:-*" ,,V pět se pro tebe stavím.;-):-*" ,,Dobře , tak v pět.:-* ^_^" položila jsem mobil a šla se osprchovat a udělat hygienu. Zastavila jsem se u zrcadla. Co si mám jako vzít večer ? Podívala jsem se do šatníku a popadla jsem černý legíny a bílé tričko s nápisem BARBIE. Došla jsem dolů a udělala si snídani. Zapla jsem si televizi a najela na POPNEW. Něco říkali o Bieberovi , Edovi Sheeranovi. Nakonec tam dali Marcuse a Martinuse. Moderátorka začala mluvit o mně a Belle. Byl tam snímek z letiště. Bella mávala fanouškům , ale mě se udělalo blbě a běžela jsem do letadla. Oni to pochopili tak, že prostě jsem namyšlená kráva. Všichni milují Bellu. Dokonce udělali i anketu. Vztekle jsem přepla kanál na Barnekanal , kde hrál SpongeBob. S radostí jsem se na něj dívala. Vzpomněla jsem si , že Aylla ještě spí , takže jsem šla ji udělat jídlo. Naši koupili speciální krmivo pro husky. Rozbalila jsem balení a obsah dala do misky. Položila jsem ji na obvyklé místo. Došla jsem do pokoje a lehla si do postele. Co mám jako celej den dělat? Vzala jsem si mobil a prohlížela sociální sítě. Nic zajímavého. Chvilku jsme si hrála hry. Přestalo mě to bavit. Dívala jsem se na YouTube. Taky mě to přestalo bavit. Rozhlídla jsem se po pokoji. Jdu se vybalit a pak můžu uklízet . Opravdu mě uklízení zabralo až do čtyř. Šla jsem se ještě osprchovat a umýt vlasy. Po sprše jsem si vlasy vyfénovala. Otevřela jsem šatník a dívala jsem se do něj jako do televize. Vůbec jsem nevěděla , co si vzít. Tak jsem si vzala vínový svetr a černý džíny. Z vlasů jsem si udělala cop.Dala jsem si můj nejoblíbenější parfém. Ještě jsem se trochu nalíčila a zabalila nějaký věci do kabelky. Někdo zazvonil a já se naposledy prohlédla a šla otevřít. Stál tam Martinus. Měl černé roztrhané džíny , šedý tričko a na tričku měl džísku ,,Aby ti neukápla slina , sluší ti to zlato." řekl a přitáhl si mě do polibku. Něco se zablýsklo , ale já to nějak neřešila. Odtáhl se a já furt na něj koukala jako na svatý obrázek ,,Sofi , můžeš si mě prohlížet i v kině , ale teď vážně musíme jít." zasmál se ,,Jo promiň." špitla jsem a vzala si kabát a kabelku. Zamčela jsem a propletla jsem si s ním prsty a vyšli jsme. Došli jsme do kina a Martinus , i přes všechny mé protesty , to za nás zaplatil. Usedli jsme se do sedadel a čekali až začne film. Martinus mě objal kolem ramen a přitáhl blíž. Já se opřela o jeho rameno. Po skončení filmu jsme si šli do kavárny ,,Ten film byla strašná slaďárna." odfrkl si Martinus ,,Nebyla! Byla tam i nějaká akce." ,,Jo , ale ta akce byla , že Elizabeth padala z balkónu a Jacob ji chytil." ,,No a , mě se to líbilo!" ,,Když tobě , tak i mě." řekl a políbil mě na líčko ,,A co , jak to bude s basketem?" ,,Já nevím. Chtěla bych zase,.. Uvidí se. Asi pojedu do Osla a promluvím si s trenérem. Ale zase ta,.." ,, Rachell , jo chápu. My máme ve fotbale taky,..." nedořekl to , protože se zase zablýsklo ,,Co to,...? A sakra." řekl a vykulil oči. Já se podívala kam kouká a taky je vykulila. Byla tam skupinka moderátorů a fanynek ,,Ma-Martinusi." ,,Hmm?" ,,Asi jsme v háji." ,,No to jsme." zakryla jsem si obličej a otočila se k nim zády. Vzpomněla jsem si , co dávali v televizi ,,Pane , chcete utéct?" zeptala se nějaká servírka ,,No asi jo , proč?" ,,Tam vzadu je východ. Pojďte." řekla a my dva jsme se postavili a následovali jsme ji. Rychle jsme se rozběhli do parku ,,K sakru." vykřikl Martinus , když jsme se konečně zastavili ,,Teď budou říkat , že jsme zbaběle utekli." řekl a kopl do nějakého kamínku ,,Ti-Tinusi , to bude v pohodě." ,,Nebude! Ty to nepochopíš. Tebe nikdo z fanoušků nemá rád. Chápeš to?! Ne! Proč neumíš ty debilní rozhovory?! Vždyť jsi slavná ne! Ty jsi mi to určitě udělala naschvál!" dořekl a já se rozbrečela ,,Toto si myslíš?! Opravdu?! Já za to nemůžu , že je neumím dělat. Nikdy jsem je nedělala , protože mě předtím chránil trenér! Ty zase nepochopíš , že někteří lidé nejsou egoisti jako vy dva!" řekla jsem a rozběhla se domů. Cestou jsem nikoho nepotkala. Doběhla jsem domů a a za sebou zabouchla dveře. Vyběhla jsem schody a skočila do postele. Začala jsem hystericky brečet ,,Ségra , co ti je?" zeptal se brácha ,, Ma-Martinus. A moc moderátorů. Bože." vzlykala jsem. Brácha za mnou došel a objal mě ,,Šššš , to bude dobrý , to se nějak spravý." ,,Měl jsi slyšet , jak na mě křičel!" řekla jsem a začala brečet ještě víc. Pochvilce jsem usnula.
Martinus:
,, ,.... egoisti jako vy dva!" řekla a rozběhla se někam pryč ,,Sofie!" vykřikl jsem , ale ona mě asi neslyšela. Chtěl jsem se za ní rozběhnout , ale zastavila mě ta skupinka , která byla u kavárny ,,Pane Gunnarsene , kam utekla vaše dívka a proč?" ,,Pane Gunnarsene , je ta dívka , která se právě rozběhla vaše nebo bývalá přítelkyně?" ,,Proč jste si nevybrali dívku jako je Isabella Orgerril?" takhle tam na mě sypali otázky. Ale já je nevnímal. Díval jsem se na místo , kam běžela Sofie ,, Já-já se omlouvám , ale nebudu odpovídat na vaše otázky , protože spěchám." řekl jsem a konečně jsem se z toho hloučku lidí dostal. Rozběhl jsem se k ni domů. Zazvonil jsem a otevřel mi její bratr ,,Co chceš?! Chceš ji ublížit ještě víc?!" zavrčel na mě ,,Ne ne , já se chci omluvit a vysvětlit ji to. Pustíš mě?" ,,Ne , ji se ani nedotkneš ! Je ti to jasný?! " ,,Ne , protože ji miluju a nechci ji ztratit!" zakřičel jsem , aby mě po případě slyšela ,,Jdi do prdele!" zakřičel a zabouchl dveře. Chvilku jsem tam stál a přemýšlel nad tím jaký jsem debil , když jsem na ni křičel. Od přemýšlení mě odtrhl zvonicí telefon. Byla to máma. Zvedl jsem ji to a ona mi přikázala ať jdu okamžitě domů. Já to tipl a podíval se na okno , které patří k Sofii do pokoje. Sklopil jsem hlavu a odešel.Sofie:
,,Ne , protože ji miluju a nechci ji ztratit!" slyšela jsem Tinusův hlas. Chtěla jsem jít dolů a vyříkat si to. Vstala jsem a chtěla jsem jít ke dveřím , ale zakopla jsem a spadla. Sykla jsem bolestí. Pak přišel brácha do pokoje a praštil mě dveřma do obličeje ,,Au! Co to děláš!" ,,Ježíš promiň , to jsem nechtěl." řekl a pomohl mi na nohy ,,Donesu kapesník." řekl a zaběhl do koupelny. Pochvilce došel s kapesníkem a přiložil mi ho k nosu ,,Bože , ty budeš mít monokl!" vyděsil se. Já pokrčila rameny ,, Běž , já chci jít spát." řekla jsem a on odešel. Já se zavrtala do peřin a začala brečet.
ČTEŠ
I need your love
Подростковая литератураDvě nejlepší kamarádky s rodinou se museli odstěhovat z Osla do malého městečka Trofors. Musí nastoupit a zvyknout si na novou školu a na nový spolužáky. Skamarádí se s dvouma klukama , kteří jsou dvojčata. Později Sofie a Bella poznají , že vůbec n...