Gözümü açtığımda saatin 6.30 olduğunu gördüm. Kalkıp bir duş aldım. Odama dönüp saçımı yapmaya başladım. Salaş bir topuz ardından abartılmayacak bir makyaj yaptım. Makyajımıda bitirdikten sonra elbisemi giydim. Elbisenin altına siyah kalın topuklu üstü bağlamalı bir ayakkabı giydim. Son bir kez aynanın karşısına geçtim. Güzel olmuştum. Elbisenin biraz abartılı olduğunu yeni farkettim ama şık bir elbiseydi.
Odamdan aşağıya indim. Annem beni görünce memnun olmuş bir şekilde bana baktı. Yanına gidip şans öpücüğümü aldım ve beklemeye başladım. Fazla beklemeye gerek kalmadan dışarıdan gelen korna sesiyle Serkan'ı bekletmemek için evden çıktım. Beni görünce bir süre beni baştan aşağı izledi. Çok yakışıklı olmuştu. Kırmızı bir tişört siyah pantalon giymisti. Beni fark edincede kapımı açtı ve oturmam için elini buyrun der gibi uzattı. Teşekkür edip arabaya bindim. Belli bir süre arabada konuşmadık. Yeni duyduğu bir haberi bana verene kadar.
"Partiye farklı okullarda katılmış biraz büyük bir parti olcak senin için sorun olurmu" diye sorarca bir şekilde bana baktı.
"Yo sorun olmaz benim için" dedim. Kim gelebilirdiki. En fazla Meriç ve İrem ama onlar artık benim için anlamı olmayan kişilerdi. Arabayı büyük bir villanın önüne park etti. Arabadan indi ve kapımı açtı. Eliyle ileriyi gösterip
"Hadi bizi bekliyorlar" dedi. Kim niye bizi bekliyorduki. En son bizmi gelmiştik. Elinin tersini yukarı kaldırdı ve bana uzattı bende elinin üzerine elimi koydum. Bahçe kapısını geçince müzik sesleri duyulmaya başladı. Kapıdan içeri girdik ve o büyük havuzlu bahçeye doğru yürüdük.
Müziğin sesi bahçeye girince daha fazla geliyordu. İstemsizce kulağımı kapattım. Biz bahçeye girince nerdeyse herkesin gözü bizim üzerimizdeydi. Serkan etki bırakmıştı galiba kızlarda. Bir iki adım atıp bir topluluğun yanına gittik. 2 kız ve 3 erkek vardı. Kızlardan biri Serkan'ı görünce sarıldı.
"Hoşgeldin Serkan. Özledim seni" diyince Serkan öksürmeye başladı. Ne olmuştu şimdi anlamamıştım. Diğer kişilerlede tanışınca biraz sohbet ettik.
Bu sırada bende etrafa göz gezdiriyordum. Yamaç'ı görünce ona bakmaya başladım. Yanında 4 kız ve okuldaki 2 erkek vardı. Kızlarla konuşuyordu. Bu sefer gri bir tişört giymişti, siyah da bir pantolan. Farkında olmadan aynı giyinmiştik. Bana doğru dönünce hemen bakışlarımı çevirdim.
Yavaş yavaş sıkılmaya başlamıştım. Bu elbise beni rahatsız ediyordu ve yanlızdım. Bunlar sıkılmam için gerekli sebeblerdi. Keşke bitsede gitsek.
Tekrardan etrafa bakarken Yamaç'ın olduğu tarafa bakmamak için çaba sarfediyordum. İleriye doğru bakınca Sefa'yı farkettim arkasından Meriç ve İrem'i. Sefa'da beni görünce masaya gelmem için işaret etti. Serkan'a
"Arkadaşlarım gelmiş ben bir bakayım" dedim. Oda;
"Tamam ben buralardayım" diyip etrafı gösterdi.
Dinlediğimiz müzik bitince daha enerjik bir müzik başladı. Djey de araya girince millet ayaklanıp çılgınlar gibi dans ediyordu. Buda benim gitmemi zorlaştırıyordu.
İnsanları itmemeye uğraşarak yürümeye çalışıyordum. Ama olmuyordu. Bir kaç kişiyide geçtikten sonra arkamdan bir ses duydum bana denildiğini zannedip arkama baktım, bir yandanda yürüyordum. Taki birine çarpınca. Önüme dönüp kafamı kaldırdım.
Karşımda duygusuz bakan Yamaç'ı görünce irkmedim değil.
"Pardon yanlışlıkla oldu" dedim yüzüne bakarak. Hala anlayamıyordum ne hissettiğini. Kolumdan tutup yerlerimizi değiştirdi. Ben anlamaya çalışılırken Yamaç'ın arkasındaki sarhoş çocuğa baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arka Sıra
Novela JuvenilOnun bana ihtiyacı varmış benim de ona. Kapak yapımı; @aysenkn teşekkürlerr ♡