6

15.9K 725 113
                                    

Niye böyle yapmıştım aslında bende bilmiyordum. Ama sadece aniden üstüme çok gelindiğini hissettim. Büyük ihtimalle onu çok kırdım ama yapacak bir şeyim yoktu. Böyleydim ben kafasına esince gürleyen kafasına esince kedi olan biri. Beni sevdiyse ve çok tanıdığını iddia ediyorsa bunu bilmeliydi. Ki büyük ihtimalle biliyordu da. Yoksa şaşırma tepkisi vs vermesi gerekirdi.
Anonim'le yaklaşık 2 gündür konuşmuyorduk. Ve garip bir şekilde yalnız hissediyordum...

Bu gün Rüzgar okula gelmediği için Demir'le takılıyorum. Ama dikkatimi çeken bi şeyler var. Yani bizim sınıfta çok yakın olmadığım bir çocuk var; Furkan. Bu 2 gündür çocuk bir garip. Yani ne zaman göz göze gelsek çocuğun suratı düşüyor. Normalde eğlenceli olduğu için gözüme çarpmıştır büyük ihtimalle. Ama ya anonimse diye düşünmeden edemiyorum.

Ben tam Furkan'a bakmış "Acaba bu mu anonim?" diye düşünürken Demir yanıma gelip: "Güzelim bu ne hal böyle? Furkan'a bakıp dalmalar fln? Çocuğu dövmemize gerek olucak mı?" dedi. Genelde böyleydi. Yani Rüzgar'da Demir'de beni ve Simay'ı kıskanırlardı. Ve... korurlardı. Ama artık Simay'la grup olarak açılmıştı aramız. Yani artık koruyacakları tek bir premses vardı.
Bu arada ben Demir'e o sırada Anonim meselesini yanlışlıkla ağzımdan kaçırdım. Nasıl oldu tam olarak bilmiyorum. Ben tam Demir'e cevap verecektim. O sırada anonim mesaj attı. Ben de "Aa anonimcim mesaj attı" gibi saçma bi tepki verdim. Sonra Demir "Ne oluyo?" fln deyince anlattım öyle. Ama birkaç şartla tabii.
1- Rüzgar'a anlatmak YOK
2-Anonim'i bulmaya çalışmak YOK
3-Mesajlaşmamı engellemeye çalışmak YOK
4-Telefon numarasını almak YOK
5- Ayrıca bu bilgi öğrenilmemiş gibi davranılacak.
Bence gayet karlı bir anlaşma oldu.

058********: Özür dilerim seni bu kadar sıktığımı bilmiyordum
058********: İstiyosan yazmayı bırakabilirim ya da engelleyebilirsin beni.

Gece: Hayır asıl ben özür dilerim.
Gece: Dün çok kırdım seni.
Gece: Ve fark ettim ki senin yokluğunda çok yalnız hissediyorum.
Gece: Hatta artık yüzünü görmek için heyecanlanıyorum.

058********: Seni seviyorum Gece'm🖤
058********: Bir fotoğraf istesem olur mu?

Gece: Niye ki?

058********: Bugün hiç karşılamadık okulda eğer günlük olarak senin yüzünü yeterli dozda göremezsem moralim bozuluyor. O yüzden.

Gece:

Al bari

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Al bari.

058********: Aldım bari
Görüldü..
058********: Şşt güzel kız
058********: Bak ama bi Gece'm
058********: Bak Gece'm gündüzüme karıştı şu an.

Gece: Bayat bayat espriler ya
Gece: Neyse Demir geldi yanıma kapatıyorum ben

058********: 30 dakika sonra okulun bahçesine iner misin Gece ilk defa yanına geleceğim.

Gece: Cidli mğsin syn?
Gece: Oha
Gece: Tamam ama kesin bi şartın vardır. Söyle

058********: Beni nasıl da tanıyosun Gece'mm
058********: Ama evet bir şartım var
058********: Gözlerini açmayacaksın
058********: Sadece eline bir şey verip gideceğim.

Gece: Madem gözümü kapatacağım, seni nasıl göreceğim?

058********: Göremeyeceksin akıllım

Gece: Sesini duysam en azından?

058********: Olmaz ki, sesimden tanırsın.

Gece: Tamam ama ne zaman gerçekten yüzünü göstermeyi düşünüyorsun?

058********: Senin beni sevdiğine emin olduğumda

Gece: Ya hiç böyle bir şey olmazsa?
Gece: Olmaz demiyorum ama ya olmazsa?

058********: Ben eminim olacağına, ama eğer olmazsa da okulun son günü yani bu senenin sonunda gösteririm sana kendimi.

Gece: Aşağı iniyorum.
Görüldü..
🔮 🔮 🔮
Uzun oldu bu bölüm ama Gece aşka geliyo yavaş yavaş. Ay çok heyecanlı. Acaba Anonim kim?? Daha tanımadığınız biri bile olabilir. Heheh. Kafamda binlerce tilki var şu an.
Hepinize galp♥️

Anonim[•texting•] ~ tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin