3

19.1K 861 90
                                    

058********: Gece iyi misin?
058********: Ağlıyordun bugün okulda?

Gece: İyiyim sorun yok.

058********: Seni tanıyorum bir şey olmuş. Bana anlatabilirsin.

Gece: Kimseye söylemeyeceksin ama. Söz mü?

058********: Söz

Gece: Bak sana tam olarak nasıl anlatacağımı aslında bilmiyorum. Ama anlatınca rahatlayacağım galiba.
Gece: Beni tanıdığını düşünüyorum yani Simay'ı nasıl sevdiğimi biliyorsundur. Bugün sıramda otururken yan sınıftan bi kız yanıma gelip Simay'ın arkamdan konuştuğunu gösteren bir ses kaydı gösterdi bana. Ben hiç bu kadar kırılmamıştım.
Gece: Daha kötüsü ne biliyor musun? Ben ağlarken gözümün önünde kahkaha attı. Yanıma gelmedi veya umrunda olmasın bile. Hiç böyle olacağımızı düşünmezdim.

058********: O bir anlık sinirle söylemiştir onları Gece'm. Üzme sen kendini. Hem Rüzgar ve Demir nerde? Niye yanında değiller senin.

Gece: Onlar hep yanımdalar. Hatta şu anda bizim evdeler. Ama Simay başkaydı ya.. Sis'imdi o.

058********: Sizin evdeler?

Gece: Annemle babam yok bugün. Evde yalnız kalmamı istemediler. Bende onları çağırdım.

058********: Umarım bir gün çağıracağın kişi ben olurum.

Gece: Daha seni tanımıyorum ama iyi birisi gibisin.

058********: Söz bir gün göstereceğim sana yüzümü. Ama önce böyle özgürce benim yüzüm kızarmadan konuşsak biraz?

Gece: Sen bilirsin. Ama şöyle yapsak
Gece: Sen bana ipuçları versen ve ben seni bulmaya çalışsam.

058********: Tamam ama çokta ümitlenme.

Gece: O zaman ilk soru.. 10. sınıf mısın?

058********: Evet.

Gece: Güzell. Peki bizim sınıfta mısın?

058********: İstersen adımı da söyleyeyim?

Gece: Neden olmasın?

058********: Bence şöyle yapalım. Cevap verilmeyen her soru için bir fotoğraf ama bende sana soru soracağım.

Gece: Tamam. O zaman ilk ben soruyorum.

058********: Kabul etmiyorum. Zaten az önce sen sormadın mı??

Gece: Tamam sen sor bakalım.

058********: Baran'dan hoşlandığın doğru mu?

Gece: Kolay soru. Hayır. Asla. Hiçbir zaman.
Gece: Ben ne sorsam? Heh buldum. En sevdiğin ders?

058********: Burdan ne çıkaracaksın bilmiyorum ama matematik. Senin gibi yani;)
058********: Peki Demir mi Rüzgar mı?

Gece:

Gece:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buyur.
Gece: Şimdi benim sıram. Neden ben?

058********: Çünkü insanlara davranışların, herşeyinle bi melek gibisin. Yani asıl sebebi için.
058********: Neden benimle konuşmaya devam ediyorsun? Yani tanımadığın biriyle?

Gece: Çünkü garip bi şekilde senin iyi biri olduğunu ve seni bulmam gerektiğini hissediyorum.

058********: Bence yanılmıyorsun.
Görüldü..
🔮 🔮 🔮
Garip bi şekilde bu texting çok hoşuma kaçtı. Ve evet hala Canım anonimime bi karakter bulamadım. Önerisi olan varsa yorumlara yazabilir.
Çok çok galp♥️

Anonim[•texting•] ~ tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin