Gece: Özür dilerim anonim, galiba dün fazla sert davrandım sana.
058********: Yoo hakettiğim gibi davrandın aslında. Bana da biri böyle bir mesaj atsa bende öyle tepki verirdim sanırım.
Gece: Hayır dün sadece biraz sinirim bozuktu.
058********: Simay'la kavga etmişsiniz duydum. Bu yüzden mi moralin bozuk?
Gece: Evet ama sen nereden duydun ki?
Gece: Gerçi doğru okuldaki herkes duydu dimi?
Gece: Bi dakika...
Gece: Yani sen bizim okuldan birisin.
Yakalandın!058********: Sorsaydın zaten söylerdim aynı okulda olduğumuzu. Sonuçta sadece 10. Sınıflar bile en az 70 kişi.
Gece: Yani 10. Sınıfsın?
058********: Bilmem:D
Görüldü..Günlerdir bana mesaj atan bu anonimi en çok anlatmak istediğim kişi Simay'dı. Ama şu an değil anlatmak yanına bile gidemiyordum. Simay'la çook uzun yıllardır arkadaşız. Ama son iki senedir yani lisenin başından beri bizim yanımıza Rüzgar ve Demir'de eklendi. Bundan şikayetçi miyim? Asla!
Simay normalde beni asla yanlış anlamaz, yargılamaz diyeceğim kişilerden biriydi. Ama olmaz dememek lazımmış. Zaten şomağızlıyım. Ya küseceksek küselim ama böyle saçma bi nedenden de olmasın ya.
Neden küstüğümüzü aslında ben de tam olarak bilmiyorum. Galiba onu çok boşladığımı düşünüyormuş. Neyse ne barışırız illa.
Bu arada Demir'le Rüzgar ortada kaldılar. Ama Simay kendini eve kapattığı için sürekli benim yanımdalar.
Ama şu anonim şeysini kimseye söylemedim. Niye? Bende bilmiyorum. Ama galiba bana özel kalsın istiyorum.
🔮 🔮 🔮
Simay'la araları düzelse mii?? Valla kafam çok karışık ama olucak bi şeyler.
Vee size demiştim bölümler uzıycak diye.
Okuyan herkese galp♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim[•texting•] ~ tamamlandı
Historia Corta058********: Gece, sana bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. 058********: Herkes sana söylemem gerektiğini söylüyor. 058********: Ama kimse nasıl yapacağımdan bahsetmiyor bile.