Aşağı inerken 4 kere merdivenden düşüp ölme tehlikesi anlaşmıştım. Kalbim heyecandan yerinden çıkacak gibi olurken bu sayının artmadığına şükretmeliyim. Bunları düşünürken bir yandan da okulun arka bahçesine doğru gidiyorum. Ama madem bana kendisini göstermeyecek ne diye arka bahçeye çağırıyordu? Mesajla da söyleyebilirdi veya mektup verecekse fotoğrafını yollayabilirdi. Anlayamıyordum. Ama aynı zamanda da gerçekten çok merak ediyordum hatta etrafımda gördüğüm herkese "Sen misin?" Diye sorasım geliyor. Ama bir gün öğreneceğim. Bu bir gün seveceğim anlamına da geliyor olabilir tabii bilemiyorum.
058********: Şimdi salıncağa ters bi şekilde otur ve gözlerini kapat bende yanına geliyorum.
058********: Gözlerini kapatmak zorunda değilsin yan yanayken mesajlaşabiliriz.
058********: Ama arkanı dönmeyeceksin?Gece: Oturdum bekliyorum.
O sırada salıncakta bir sallanma hissettim. Gelmişti.. İçimdeki bir ses arkamı dönüp bakmamı söylerken diğer ses ona saygı duymamı mırıldanıyordu. Bende mırıldanan tarafı dinledim.
"Gelmişsin" dedim. Sonuçta o benim sesimi biliyordu ben konuşsam, o mesaj atsa sorun olmazdı. Yani galiba..058********: Geldim.
"Bir şey verecektin?"
058********: Elini aç.
Elimi açtım. Ne vereceğini tahmin etmeye çalışırken beynim yanacaktı. Muhtemelen saniyeler süren verme işlemi bana saatler gibi gelmişti. Ama elime baktığımda ucunda sedeften bir kalp olan mükemmel bir kolye gördüm.
"Ama bu çok güzel"058********: Beğenmene sevindim
058********: Bir şey rica edeceğim.
058********: Bu kolyeyi boynundan hiç çıkarma olur mu?"Memnuniyetle. Peki sen takar mısın?"
Salıncak tekrar sallanınca bana doğru döndüğünü anlayarak kolyeyi ona uzattım. Elim 2 saliseliğine eline değdiğinde istemsizce elinin ne kadar soğuk olduğunu düşündüm. Korkuyor veya utanıyordu.
"Seni görmüyorum bile ama ona rağmen ellerin buz kesmiş"
O sırada kolyeyi takmakla uğraştığı için cevap veremedi. Ama bıraktığı anda telefonumun ekranı parladı.058********: İstemsizce utanıyorum.
058********: Eğer şimdi beni sevdiğini bilseydim ellerimi tutup ısıtmanı isteyebilirdim.
058********: Ama daha sesimi bile sana duyuramıyorum."Bu böyle nereye kadar gider?
058********: Gittiği yere kadar
058********: Hem böyle daha keyifli"Senin için"
058********: Beni bulmaya çalışmıyorsun bile.
"Bir ipucu olmadan nasıl bulmamı bekliyorsun?"
058********: İsteseydin bulurdun.
Dedi ve gitti.. İnanabiliyor musunuz? GİTTİ. Orada bıraktı beni.
Hayır ondan hoşlanmıyorum. Hoşlanmıyorum. Hoşlanmıyorum. Hoşlanmıyorum. Bilinçaltıma böyle mesaj vermeliyim.•••
Tam Anonim'e bana bir ipucu vermesini söyleyecektim ki mesajlarımın tek tikte kaldığını gördüm. Şu an AĞLIYORUM. Resmen engellemiş. Evet doğru okudunuz. ENGEL.
🔮 🔮 🔮
Hoşonmoyorom tamam Gece taam inandık biz şimdi taam.
Sizce ne olucak?
Bol bol kalps♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim[•texting•] ~ tamamlandı
Historia Corta058********: Gece, sana bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. 058********: Herkes sana söylemem gerektiğini söylüyor. 058********: Ama kimse nasıl yapacağımdan bahsetmiyor bile.