Biliyorum uzun zamandır bölüm gelmiyor ama güzel bir final düşünmeye çalışıyorum çünkü finale son 1 bölüm kaldı. Aslında hayalim 30 gibi bitirmekti. Ama tıkandığımı fark ettim. Ve evet tabiki aklıma daha güzel bir kurgu geldi. Muhtemelen texting olur. Şimdi finale 1 kalada size iyi okumalar.
Demir'im: Sevgilim bizimkilerle buluşuyoruz. Yarım saate alırım seni.
Gece:Tamam hazırlanıyorum ben
Bizimkilerle bulaşacağım için rahat şeyler giyecektim. Üzerime siyah kısa kollu bir üst altıma da siyah bir pantolon giydim. Yanıma da hep taktığım sırt çantamı alıp evden çıkarken annemin sesiyle durdum
"Kızım nereye böyle?""Bizimkilerle buluşmaya annelerin gülü"
"Tamam kız yalakalık yapma 9'dan önce evde ol"
"Tamamdır ana kraliçem"
Hep yalakalıktan bunlar..
Aşağı indiğimde Demir gelmiş beni kapının önünde bekliyordu. Arabaya binip emniyet kemerimi taktım. Gideceğimiz yer arabayla 15 dakika uzaklıktaydı.
Demir varlıklı bir aileye sahipti. Hiçbirimizin durumu kötü olmasa da onunki bizi 3 e katlardı. Arabasının olmasında bu yüzden.15 dakika sonra varmıştık. Deniz kenarındaki kafenin duvarlarının yarısı beyaz yarısı ise siyahtı. Duvarlardaki tablolar ise ünlü ressamların bazı eserleriydi. Kafeye ilk kez gelsem de en sevdiğim kafeler arasında yerini ilk içeri girdiğim anda almıştı.
Bir kaç dakika sonra içeri Rüzgar, Selen ve Simay girdi. Selen ve Rüzgar el ele Simay ise tek yürüyordu ama yüzünde garip bir tebessüm vardı. Yakında çıkar kokusu diyerek önüme döndüm. 6 kişilik yuvarlak bir masaya oturduğumuzda çiftler yan yana oturdu. Simay ın bir yanında ben otururken diğer yanı boştu. İçeceklerimizi sipariş ettikten sonra sohbet etmeye başladık.Geldikten yaklaşık yarım saat sonra içeri Mr. Ego girdi. Ege olduğunu anlayanlara 10 puan!
Ben şaşkın şaşkın bakarken diğer herkesin bunu beklediğini fark ettim. Demir'in kulağına eğilip "Ege ne alaka?" desende cevap alamadım. Birkaç saniye içinde Ege Simayın yanına oturmuş herkesle selamlaşmıştı.Tuvalete gitme bahanesiyle Selen'i masadan kaldırıp tuvalette köşeye sıkıştırdım.
"Ne oluyo orda? Anladık Simayla Ege'yi ayarlıyacaksınız ama benim niye haberim yok?""Haberin yok mu?" sesi şaşırdığını belli ediyordu.
"Yok"
"Rüzgar sana anlatacaktı ama unuttu demek" dedi mahçup bir şekilde.
"Tamam kuzum gel gidelim" diyerek koluna girdiğim sırada:
"Neyi diye sormayacak mısın?"
"İşte ayarlamaya çalıştığınızı anlatmayacak mıydı?"
"O olay pek öyle değil"
"Nasıl yani?"
"Ege eskiden seni seviyormuş. Öğrenmeni istemedi bizde söylemedik."
"Mal mısınız ya siz?!"
"Tamam kuzum ya kızma"
"İyi yürü hadi gidelim"
Masaya gittiğimizde hala olayın saçmalığını düşünüyordum. Aslında doğrusu zerre umrumda değildi. Gidip sevgilimcim in yanına oturdum. Kafamı omzuma yaslayıp bizimkilerin konuşmalarını dinlemeye başladım. Bir süre sonra dünya karanlığa boğuldu.
Ne kadar süre geçtiğini bilmediğim bir zaman diliminin sonunda omzumun dürtülmesi ve etrafımdaki gülme sesleriyle uyandım.
"Nasıl da uyumuş ya kıyamam""Bu seste nasıl uyudu ya"
"Salak"
Gözlerimi açtığımda Ege karşımda durmuş bana "Salak" diyordu. İlk söylediğim şey tabiki
"Sensin be salak" oldu.Daha sonra Demir beni zorla uyandırıp konuşmaya dahil etti. Tam çıkarken ise telefonu Selen'e verip fotoğraf çekildik.
@demirersoy: Love🖤
12.323 beğeni, 9.576 yorum
@:Sevgili misiniz?
@:Hani sevgiliniz yoktu lan sizin
@: Kardeştiniz olum siz!
Yanıtlar:
@:Kardeş deme lazım olur lafının kanıtı bunlar
@: bi de yalanladılar o kadar
Demir beni eve bırakıp gidince evde tek başıma kaldım. Annemler karşı blokta misafirliğe gitmişlerdi. Annem her ne kadar beni de çağırsa da benim gidesim gelmemişti. Ne yapacaktım ben orada?
Bende odama gidip bilgisayarımdan şarkı açtım. Pera dinlemek beni her zaman mutlu ettiği için Sensiz Ben açmıştım. Sözlerinin anlamı içinde kaybolduğum Pera şarkılarından sadece biri Sensiz Ben..
Bi yandan müzik dinleyip bi yandan olanları hafızamda tekrar tekrar yaşıyordum. Anonim bir şekilde birinden mesaj gelmesi, onunla konuşmaya başlamam, ondan hoşlanmam fakat en yakınım olduğunu anlamamam. Daha sonra o kişinin Demir çıkması, ona bir şans vermeye karar vermem, çıkmaya başlamamız. Bu arada koz kardeşim gibi sevdiğim kızla delicesine kavga etmem ve o sırada kendime bir başka kız kardeş daha bulmam ama daha sonra Simay'la da barışmam, Simay'la küsmemizin sebebinin Demir olduğunu öğrenmem ondan ayrılmayı düşünmem ama Simay'ın artık Ege'den hoşlandığını öğrenmem ve şu an.
Şu an herkes, her şey mükemmeldi. Ama mükemmel her şey bir yerinden patlak verirdi. Yakında bizim hikayemizde de bir şeyler patlak verecekti. Bu ihtimal veya olasılık değildi. Bu dünyanın kanunuydu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim[•texting•] ~ tamamlandı
Historia Corta058********: Gece, sana bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. 058********: Herkes sana söylemem gerektiğini söylüyor. 058********: Ama kimse nasıl yapacağımdan bahsetmiyor bile.