Bugün gerçekten kendimi ve Simay'ı berbat hissettirecek bir şey yaptım. Aslında bunu yaptığıma ben bile inanamıyordum.
Bizim grubumuza katılmak isteyenler hep çok olurdu. Bunun sebebi benim okulda voleybol sayesinde, Demir'in mükemmel sesi ve futboluyla, Rüzgar'ın ise basketbol yeteneği sayesinde elde ettiğimiz popülerlikti. Ve ben bugün ilk defa birinin arkadaşlık isteğine okey demiştim.
Kızın adı Selen. Okula bu sene geldi ve voleybol takımında. He bi de 11. sınıflardan bir sevgilisi var.
Bence bir şans vermekten zarar gelmez.
Hayır bunu Simay kıskansın diye yapmıyorum. Yani ilk başta sebebi oydu evet. Ama kıza gittikçe yakınlaşıyorum.2 hafta sonra...
Selen, ben, Demir ve Rüzgar iyi bi dörtlü olmuştuk. Yani Selen bize hızlı uyum sağlamıştı. Hatta Simay'ın yerini tam doldurmasa da büyük bi açığı kapatıyordu kalbimdeki. Ama Anonim olayını ona hala anlatamadım. Bir süre de anlatmayı düşünmüyorum.
Bu aralar Simay'ı sıkça Demir'in etrafında görüyorum. Yani sürekli bir konuşma çabaları. Ama Demir baya soğuk davranıyor ona.
058********: Nasılsın güzelim?Gece: İyi
058********: Yeni kız iyi uyum sağladı size
Gece: İdare ediyo işte
058********: Rüzgar kızı beğenmiş gibiydi.
Gece: Fark ettim.
058********: Ayarla bence kızı.
Gece: Rüzgar yeni sevgilisinden ayrıldı
058********: Biliyorum ama kızı beğenmese bakmazdı öyle.
Gece: Ayyy sanane, banane, bize ne??
Görüldü...~
"Oğlum mahvettin her şeyi ya!"
"Neyi mahvettim?"
"Bu kızı mal mı sandın sen? Anlayacak şimdi her şeyi"
"Anlamaz koçum rahat ol"
~Anonim görüldü atıp bırakınca bende kantine ineyim dedim. Ama AMAN TANRIM DİDİM o ne sıra öyle. Sanırsın Ramazan ayında pideler sadece tek bir fırında üretiliyor da tüm Türkiye oraya doluşmuş.
O sırayı görünce Selen'in yanına gittim. Beraber bahçede yürüyüp konuşurken istemsizce birine çarptım. Sizce kim?
Tebrikler 10 puan! Simay.
"Yeni arkadaşın hayırlı olsun canım umarım ona da ihanet etmezsin"
"Ne ihaneti Simay açık açık konuşsana sen!"
"Tüm okulun önünde kaşarlıklarını anlatmaya gerek yok."
"Bana bak Simay, severdim seni. Ama bu kadar düştüğünü görünce.. Ya cidden yorum yapamıyorum sana. Tek diyebileceğim şey YAZIK!"
Orada her ne kadar güçlü dursam da önüme dönüp yürümeye başladığımda lanet gözlerim yanmaya başladı. Beni neden hep yarı yolda bırakmak zorundalardı ki? Neden hep gereksiz zamanlarda doluyorlardı?
Ben Selen'in koluna girmiş oradan hızlıca uzaklaşmaya çalışırken önüme çıkan rehberlik öğretmenim durmama neden oldu.
"Gece, Canım biraz konuşalım mı? Selen sen de sınıfına git istersen"•••
Yaklaşık yarım saattir bembeyaz koltuklarla şık siyah masanın uyumuna bakıyordum. Ne öğretmen konuşuyordu ne de ben. O sırada bu sessizlik öğretmenimi de rahatsız etmiş olacak ki konuşmaya başladı:
"Gece, Simay'la aranızdaki sorun ne bilmiyorum. Ama arkadaşlar arasındaki sorunların dersleri ve aileni de etkileyebileceğini biliyorum. Ki senimde bildiğine eminim. Kimseyi sevmek zorunda değilsin. Ama siz Simay'la çok yakın arkadaşsınız ve aranız bozulduysa konuşarak düzeltmenin bir yolunu bulabilirsiniz. Ama eğer bulamıyorsanız da birbirinize saygılı olmalısınız."
"Hocam ben bunları zaten biliyorum ama bence Simay'a da bir anlatsanız iyi olur"
"Zaten onunla da konuşacağım canım. Ben sadece senin daha olgun olduğunu düşünerek öncelikli olarak seninle konuşmak istedim."
"Tamam hocam"
Diyip o sıkıcı odadan kurtuldum.🔮 🔮 🔮
Aklımda efsane şeyler var. İki şey arasında kaldım karar veremiyorum.
Eğer olayın sürprizini merak ediyorum hem sana fikir de veririm diyosanız yorum yapın veya bana mesaj atın lütfen fikrimin onay almasına ihtiyacım var çünkü.
Hepinize bol bol kalp♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim[•texting•] ~ tamamlandı
Kort verhaal058********: Gece, sana bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. 058********: Herkes sana söylemem gerektiğini söylüyor. 058********: Ama kimse nasıl yapacağımdan bahsetmiyor bile.