8

13.8K 721 28
                                    

Kendimi boşlukta gibi hissetmeye başlayalı 4 gün olmuştu. Tam 4 gündür engelliydim. Durmadan kontrol ediyodum hala engelli olup olmadığımı. Ve her seferinde minnak kalbim parçaponçik oluyordu. Tabii ki bu derslerime, arkadaşlarıma ve aileme de yansıdı. Hatta annem beni sıkıştırıp sorguya bile çekmişti. Ama kimseye olanları anlatmak istemiyordum. Demir hariç. Bu aralar onunla Rüzgar'la olduğumdan daha yakındım. Bunun sebebi Rüzgar'ın sevgilisiyle çok takılması olabilir. Hatta evet öyle. Neredeyse hiç yanımıza gelmiyor. Biz de Demir'le teneffüslerde gidip atla bahçedeki salıncakta sallanıyoruz. Salıncak demişken öyle tek kişilik değil. Aile boyu. Maşallahı var yani.
   İşte orada ona her şeyimi anlatıyordum. O da bana. Hatta daha yeni sevgilisinden ayrıldı o da. Sebebi de Demir kızı fazla boğuyormuş. Kız öyle söylemiş benim biriciğime. Aynı okulda olsaydık kesin yolardım ben o kızı.
Gece: Hala mı engel? (Gönderilemedi)
Gece: Peki.(Gönderilemedi)

"Hala mı engellisin?"

"Evet. Açmıyor ki salak. Açsa ipucu isteyip bulacağım. Ama yok"

"Piç işte güzelim aklı sıra oynuyor seninle boşver sen onu"

"Ama ben alışmıştım ona"

"Sakın hoşlanıyorum falan deme öldürüm seni yada yok sana kıyamam gider o piçi bulur öldürürüm"

"Sence kim?"

"Nerden bileyim kızım ben? Sanki çocukla ben mesajlaştım anasını satayım"

"Mesajları okusan anlar mısın ki?"

"Ver bir bakalım"

  Telefonu Demir'e verdikten sonra çaresizce beklemeye başladım. Nerden ne bulacaktı bilmiyordum ama tek bildiğim beni her kötü durumdan kurtardığı gibi bundan da kurtarabileceğiydi.

"Buldum"
Ah canım kurtarıcım❤️
🔮  🔮  🔮
Demir'de olmasa napıcak bu kız bilmiyorum valla. Yalnız şu an Simay hakkında bir kaç planım var ama önce sizin fikriniz lazım bunu okuyan herkes Simay'la barışmasını mı yoksa iplerin tamamen kopmasını mı istediğini yazarsa çok mutlu olurum. Ve hikaye de sizin istediğiniz yönde ilerler.
Bu arada 57 olmuş demek ki artık Multimedia ekleyebilirim.
   Hepinize galp♥️

Anonim[•texting•] ~ tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin