17

12.3K 558 44
                                    

Bana yazan bir anonimim yok artık onun yerine her zaman elimi tutacağını bildiğim bir sevgilim var.
Evet derken bazı şüphelerim vardı. Yani onu sevebilecek miyim? Bana aşkım derse eğer ona kanka demeyeceğimden emin miyim? Ama artık eminim. Yani ondan hoşlandığıma.
Bu arada günlerim hala monoton değil. Simay'la en az 100 kere daha kavga ettik. Ama artık takmıyorum. Galiba bu daha kötü..
•••

"Kanka gelsene kantine inelim"

"Bi git Selen ya uyuyorum burda"
O sırada Selen gerçekten sustu. Selen mi, bir şeyi yaptırmadan vazgeçmek mi imkansızdı. Şu anda tepemde dikilen bir Demir olduğundan o kadar emindim ki.

"Prenses kalkmayı düşünür müsün?"

"Düşünmem"

"Hadi Gece, hadi güzelim uğraştırma bizi"

"Banane"
  İki saniye sonra kafam aşağıda bir şekilde Demir'in sırtındaydım.
"Bırak beni ya tamam geliyorum. Off! Ya Selen senin sevgilin nerde bebeim? Gitsene yanına ya! Sende sevgiline ne kadar çabuk kıyıyorsun öyle?"
  Tam sevgilim dediğim anda biri arkadan saçıma yapıştı. Demir ve Selen yanımda oldukları için ilk başta çığlığıma anlam verememişlerdi. Ama ardından gelen ses kim olduğunu anlamamıza yetmişti. Simay!
  "Sen ne pislik ne aşağılık birisin Gece. En yakın eski arkadaşının sevdiği çocukla nasıl çıkarsın ya?! Hala aklım almıyor. Bir de bunu biliyordun sen! İnanamıyorum."

"Sözlerine dikkat et Simay! Ne yapacağımı sana mı soracağım? Sen kimsin ki?" Ben bunları söylerken saçlarımı bırakmıştı.

"Ben kim miyim?"
Bu arada Demir ve Selen'de benim gibi arkalarını dönmüşlerdi yani yüzyüzeydik Simay'la. O sırada Demir:
"Evet Simay kimsin sen? Beni sevenlere karşı ne kadar nazik olduğumu en iyi sen bilirsin ama biraz daha Gece'yle uğraşırsan sonun kötü olur."

"Ne yaparmışsın? Anlatsana biraz Demircik" dedi Simay ellerini beline koyup çirkefleşirken.

"Seni bu okuldan attırmak için elimden geleni"

"Yapamazsın"

"Babamın sözünün bu okulda geçtiğini bilirsin Simay kaşınma" Hayır her ne olursa olsun Simay arkadaşımdı ve sırf benim yüzümden okuldan atılmayacaktı.

"Demir sen karışma, bu ikizimizin hakkında"

"Sevgilim.." dediği anda Simay'ın gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Bu haline dayanamazdım, ben ondan nefret edemezdim.
Yere oturduğunda yanına çöktüm.

"Gece ben böyle olsun istemedim. Ben sadece sevdiğim çocuğun Sis'imi sevmesini hazmedemedim. Demir seni sürekli bana anlatırdı. Dayanamadım"
O sırada Demir'in gözlerinden geçen pişmanlığı gördüm. Ve bunu gören tek kişi ben değildim.
"Hayır Demir kendini suçlama. Bu benim suçum. Kim en yakın arkadaşına aşık olur ki?" hıçkırarak söylediği bu sözler çok içime oturmuştu. Yani küsmemizin sebebi Demir miydi? Ben aramıza bir erkeğin girmesine izin mi vermiştim?
Bir kaç saniye düşünüp Simay'a sarıldım. İkimizinde gözlerinden yaşlar boşalırken Selen bize yüzünde bir gülümsemeyle bakıyordu. Ama hafif bir hüzün vardı sanki. Sanki onu bırakacağımdan korkuyormuş gibi. Bende onu da sarılmamıza ortak ettim. Evet üzerimize çektim.
Galiba dostluğumuz kurtulmuştu. Bu güzel, çok güzeldi. Ama Demir konusunda Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Ayrılmalı mıydım? Simay'la mı konuşmalıydım? En iyisi Simay'la konuşup karar vermekti galiba.

🔮 🔮 🔮
Hedefimin çok dışına çıkan bir bölüm oldu. Yani böyle bir şey planlamıyodum. En azından Gece'yle Demir'in mutluluğu biraz daha sürer diyodum. Sizce ne olacak?
Bu arada sınav haftam yeni bitti o yüzden bölüm gecikti. Hepinizden özür dilerim. Bana mesaj atanlara cevap vermiştim ztn. Yani istediğiniz zmn mesaj atmaktan çekinmeyin♥️

Anonim[•texting•] ~ tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin