9

13.3K 679 59
                                    

Evet bulmuştu ama bu nasıl benim aklıma daha önce gelmemişti ki?
"Kızım sen mal mısın? Bu anonim midir nedir seni sadece WhatsApp'tan engellemiş daha bunun İMessage'ı var araması var."

"Ya ama benim kafam çok karışıktı da ondan öyle şeolmuştur."

"Ne olmuştur?" dedi hafif sırıtarak.

"Eben olmuştur eben"

"Boş konuşmayı geçte şimdi ne yapacaksın?"

"Bence arayayım ama yok olmaz o yan yana otururken bile sesini duymayayım diye mesajlaşmıştık. Aa buldum ben önce mesaj atıyım 'seni arayacağım ister sesini çıkar ister sadece mırıldan' diye sonra da arayacağım. Böylece hem ben rahatlamış olacağım Hem de affedileceğim. Zaten benim gibi bir mükemmeli kim affetmez?"

"Tamam tamam havalanma hadi, ara"
     Heyecandan nefes alamasam da belli etmek istemiyordum. Bu yüzden hızlıca İMessage'dan numarasını girip mesaj attım.

Gece: Seni arıyorum ister sadece mırıldan ister konuş ama aç şu telefonu.

058******** aranıyor...
İkinci çalışta açtı evet açtı. Tabii ki şok olmadım. Sonuçta benim gibi bir mükemmeli kim meşgule atabilirdi ki?

"Ses çıkaracak mısın?"

"Imm, ıh ıh.

"Tamam sen sadece dinle o zaman."
"Bak bana hiçbir ipucu vermeden seni bulmamı bekleyemezsin. Seni ne kadar aradığımı bilemezsin. Ayrıca bence Furkan'sın. Ama olmayadabilirsin. Bilemiyorum işte. Bana her gün bir ipucu ver. Gerçekten bulabileceğime inanıyorum."

"Hmm, tmm." Sesini mi duymuştum ben onun? Tamam mı demişti. Allah kahretsin çok hazırlıksız yakalanmıştım.

"O zaman engelimi aç"
Ve telefon yüzüme kapanır en azından artık kim olduğuna dair ipuçları alabilecektim. Aslında Furkan dışında düşündüğüm birkaç kişi daha vardı. Mesela Ege. Ama o çocuk bana bakar mıydı? Sanmıyordum.

🔮  🔮  🔮
Sizce kim Ege mi Furkan mı? Gerçi Ege'yi daha tanımıyorsunuz ama yakında tanırsınız.

Anonim[•texting•] ~ tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin