Ne anlatmasını istemiştim veya o ne anlamıştı tam olarak bilmiyordum ama birbirimizin aklından geçenleri anlayabiliyorduk. Ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.
058********: Babam ve annem çocuk yaşta ayrıldı. Ve ben kendimi bildim bileli babamla kalıyorum hatta annemle 2 ayda bir anca görüşüyoruz. Zaten babamla da gayet iyiyim. Okulda derslerim gayet iyi. Ama en iyi
dersim matematik. Edebiyat hocası bana takık. Basketbol oynamayı seviyorum ama bu sene takımda değilim. Derslere odaklanmayı seçtim. Dersler hariç hobilerim gitar çalmak ve seni izlemek.
058********: Bir de abim var 12. sınıflarda. Ama kimse bunu bilmez bu yüzden ne kadar araştırsan da bulamazsın. Hiç benzemiyoruz kendisiyle ve 12. sınıflarla bizimle aynı soyad da 5'ten fazla kişi var.Gece: Seni bu ipuçlarından herhangi biriyle bulabilir miyim?
Gece: Ve bana güvendiğin için teşekkürler♥️058********: Uğraşırsan biraz bulursun gibi geliyor bana.
058********: Ve ben sana hep güveniyorum♥️Gece: O zaman bulunmaya hazır ol.
058********: Ben her zaman hazırım.
Görüldü..Bana bu kadar güvenmesi ne yalan söyleyeyim çok hoşuma gitmişti. Ve güvenini boşa çıkarmayı da düşünmüyordum. Hatta ondan hoşlanmaya başlamış bile olabilirim. Hayır. Hayır. Hayır. Yüzünü görmediğim birine aşık olamam. Olay yüzde değil içte gerizekalı. Kapa çeneni içses. Sana sormadım. Böyle giderse evde kalırsın. Sen de içimdeki anneanne içses misin? Hee anneanne içsesim. Bi kere de büyüklerini dinle. Tamam hoşlanıyor olabilirim ama aşık olmayacağım. Olacaksın. Olmayacağım. Olacaksın. Olmayacağım. İlerde "onu çok seviyorum içses" deyince konuşuruz bunları. Olmayacak bir şey için seninle savaşamam içses sonra konuşalım.
•••
Galiba deliriyordum. Ben az önce içsesimle kavga mı etmiştim? Evet arasıra böyle atışmalarım olurdu içsesimle ama bu sefer kavga etmiştim baya baya.
Ne saçmalıyorum ben ya?
🔮 🔮 🔮
Son cümle mood. Yalnız 1.7K hikayenin arasından "mizah"ta #166 ve 600 küsür hikayenin arasından da "gece" de #60 olmuşuz. Çok mutlu oldum gerçekten. Bu bile bana yetti yani. Ama sahası da olsa fena olmaz.
Hepinize çok çok kalp♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim[•texting•] ~ tamamlandı
Nouvelles058********: Gece, sana bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. 058********: Herkes sana söylemem gerektiğini söylüyor. 058********: Ama kimse nasıl yapacağımdan bahsetmiyor bile.