Po večeři jsem došla do sovince abych si půjčila Hedviku, chtěla jsem Malfoyovi poslat dopis , protože se s ním dnes už nehodlám bavit osobně. Vytáhla jsem brk , pegramen i inkoust a začala psát.
Malfoyi , každý ráno si ty sny zapiš , nebo prostě zapamatuj. Vždy po večeři se pak sejdem , třeba na astronomce a tam uděláme zbytek. Nechci se hádat kvůli dementnímu projektu , takže to prosím ber tak , jakože potřebuju dobrou známku . E.R.
Z dopisu jsem udělala roličku , kterou jsem upevnila provázkem a přivázala k noze sněžné sovy, tu jsem po sléze vypustila a ještě chvíli čekala. Věděla jsem , že odpoví rychle , protože jsem ho zahlédla jít na astronomku a tak jsem čekala , protože sova by se k nám do sklepení těžko dostala. Nemýlila jsem se a Hedvika se opravdu po chvíli vrátila s novým dopisem.
Fajn. Nebudu lhát , taky potřebuju dobrou známku . Takže se budeme chovat naprosto normálně. Žádné hádky (Ano vím , že to bude těžké) - Platí? Víš kdo to píše, takže proč se podepisovat
Sáhla jsem pro další menší kousek pergamenu na který jsem v rychlosti napsala ,,Platí,, a taky ,,Tím že si napsal tohle sis prodloužil podpis o třicet-dva písmen ty idiote.,, a poslala s ním už nevrlou sovu znovu za blonďatým aristokratem. Tentokrát už jsem nečekala odpověď a tak jsem šla rovnou do společenky , kde jsem si sedla do jednoho z křesel a četla moji oblíbenou knihu . I když mám spoustu úkolů a je tuna jiných knih , které bych měla číst. Vždy si vyberu raději se ponořit do příběhů , které znám sice nazpaměť , ale i tak mě nikdy nepřestanou bavit , udivovat a působit na mě jako únik z reality.
Dveře do místnosti se otevřeli a já letmo pohlédla tím směrem , zrovna vcházel Malfoy a vypadal spokojeně . Prošel kolem mě , ale pak komickým couváním zase zpět. Zastavil se a koukl na mou knihu. "Tvoje ztráta? Chceš mi říct že si to ještě nečetla?" nahodil úšklebek blonďák, tohle byl ale jiný úšklebek než obvykle . Nebyla v něm ta zlomyslnost ani nenávist, které pro něj byli typické. "Vlastně to čtu už po sedmé..." mírně jsem se usmála. "Ty.. ty to znáš?" podivila jsem se. "Je to moje oblíbená." pokrčil rameny a já se neubránila překvapenému výrazu. "Netušila si že umím číst?" ironicky si odfrkl "Spíš to , že by se ti mohla líbit takováhle knížka..." pokrčila jsem rameny. "Chápu , neprezentuju se jako ,,citlivá duše,," usmál se . "To teda ne." na tváři se mi ani nevím proč také objevil úsměv.
Teď jen stál , a já seděla v křesle... jeho oči se opět vpíjeli do těch mých a já si až teď všimla , jak hezké oči má... "Tak... Ahoj." řekl pak "Jo... Ahoj.." odvětila jsem a koukala jak odchází pryč. A prý , že bude těžké se nehádat...No uvidíme , zítra po večeři.
ČTEŠ
Your loss, babe. [ Draco Malfoy ff ]
FanfictionEvie je už od prvního ročníku kamarádka slavného Harryho Pottera . I přesto, že ona je Zmijozel a on Nebelvír. Chodí tedy do ročníku s arogantním Dracem Malfoyem, kterého nesnáší... nebo to není nenávist?