14./Pansy

3.7K 171 17
                                    

"Ale no tak... už to je týden co jsme spolu a zatím to ví jenom Potter.." odfrkl si Draco a padl do křesla v komnatě nejvyšší potřeby. Sedla jsem si vedle a koukla na něj se zoufalým výrazem "Já vím... taky mě  to štve ,ale ještě nebyla vhodná chvíle to říct ..." řekla jsem. "A kdy bude ta chvíle...?" otázal se ironicky. "Přemýšlela jsem a myslím , že bude nejlepší říct jim o tom zítra v Prasinkách... chápeš...ležák a tak..." odvětila jsem zamyšleně... 

Ano... jediný kdo o mě a zmijozelovi ví je Harry... Což na jednu stanu je dobře ,ale mrzí mě, že i přes to se nemůžeme jen tak ukázat na veřejnosti...alespoň ne než to neřeknu Ronovi a Hermioně... Zaslouží si to vědět.

"Uvidíme se..." šeptl Draco u východu z komnaty a líbl mě na čelo. "Jo..." odvětila jsem a po chvíli se vydala opačným směrem co on. Mířila jsem do knihovny za svými kamarády... "Kde se touláš?" vyhrkl Ron napůl otráveně a napůl oslavně , že jsem se konečně uráčila přijít. "Promiňte, měla jsem... práci..." odvětila jsem a sedla si naproti Hermioně. 

Po chvíli učení kolem našeho stolu procházela celá skupina zmijozelských a mezi nimi samozřejmě i veličenstvo... "Jak to je dlouho , co si se naposledy hádala s Malfoyem?" nadhodil řečnickou otázku zrzek sedící vedle... "Dva měsíce a pár dní..." pokrčila jsem rameny načež jsem schytala nechápavé pohledy obou , nic netušících kamarádů. "Jen hádám." dodala jsem a mrkla na Harryho , ten se na mě jen ušklíbl a dál pokračoval v psaní jakéhosi úkolu. "Ale ,ale ,ale kohopak to tu máme.." ozval se nepříjemný hlas Pansy Parkinsonové a smích všech ,krom Draca, stojících po jejím boku. "Co chceš Pansy?" odvětila jsem nabroušeně ale ani nezvedla hlavu. "Nejsi moc milá Evie..." odfrkla si posměšně a já se zvedla "Měla bych být milá ? Na tebe? Promiň bulldoku, ale spíš ne .."ušklíbla jsem se. "Jak si to dovoluješ !? Ty jedna ..krvezrádky-" "Pansy dost! To stačí!" přerušil jančicí zmijozelku blonďák , což mě dost překvapilo a nevěděla jsem jestli jsem byla ráda ,nebo naštvaná... Každopádně jsem cítila tlukot svého srdce až v krku.

Na Dracovi spočinuly nechápavé pohledy všech zmijozelských , Rona i Hermiony... "Přeháníš to..." cukl jí za rameno a chtěl odejít. "Co to má znamenat?!"vyprskla ještě stále nic nechápající Pansy. "Co,co má znamenat?! Chováš se jak malá!" bránil se šedooký a naštvaně hleděl do hnědých očí Parkinsonové. "Zastáváš se jí?" trochu se uklidnila. "Cože?" snažil se zapírat , ale bylo pozdě... Pansy něco tušila... "Já to věděla..." začala a těkala pohledem mezi mnou a Dracem. Nikdo nic neříkal... Hodila jsem pomocný pohled po Harrym,ten byl však stejně překvapený jako já. "Od tý doby co jste spolu měli ten projekt jsi divnej-"mluvila nasupěně směrem k blonďákovi "nehádáte se a furt někam mizíš..." už byla vážně naštvaná.. věděla to.. Přišla na to.

Koukla jsem na Rona a Hermionu... Ty jen zírali na Pansy a určitě už tušili kam svým proslovem míří... "Nemám na tebe náladu Pansy.." řekla jsem , vzala si věci a chtěla odejít. "Vy dva spolu něco máte!"vykřikla najednou a já zůstala stát zády ke všem... "Cože?!" vyhrkl všichni co do teď nic netušili a moji kamarádi se očividně vymrštili ze židlí. Pomalu jsem se otočila a koukla na Draca... Nevěděla jsem,jestli mám zapírat ,nebo to přiznat. Hodila jsem po blonďákovi s otázkou v očích pomocný pohled a v tu chvíli jakoby mi četl myšlenky , kývl... Dal mi tak 'svolení' že můžu říct co mezi námi je...

"Víte..." začala jsem a těkala pohledem po všech přítomných. "Já..a Draco..."pokračovala jsem. "Spolu chodíme..a vám do toho nic není."dokončil on a mírně nervózně se na mě pousmál. "Cože?!"ozvalo se znova z úst všech doteď nevědomých... "To je naprosto nová informace!" křikl Harry. "Ty jsi to věděl?!" vmísila se do konverzace Hermiona. "Samozřejmě , že jsem to věděl! Znám jí líp než kdokoliv na světě..."odfrkl si tmavovlásek . "Já to věděla.. věděla jsem to! Zradil si nás Draco!"křičela Pansy "Zradil? Alespoň chodím se zmijozelkou a ne s mrzimorkou!" vyprskl na oplátku "Cože?!"ozvalo se opět tentokrát jenom ze zmijozelských úst...

Hádání a překřikování se o tom kdo je čí partner se vedlo tak dlouho až se na mě a na Draca skoro úplně zapomnělo... Ron a Hermiona však nezapomněli a tak jsme se odklidili na astronomku ... Snažila jsem se jim vše vysvětlit i s Harryho pomocí... Hermiona po chvilce začala chápat , že si nevybereš do koho se zamiluješ a taky pomáhala s přesvědčováním Rona... Ten byl velice naštvaný... Myslel si , že jsem je zradila a podobně. "Jestli si myslíte , že se budu stýkat s někým kdo se muchluje s Malfoyem , tak se pletete!"křikl pak a zabouchl za sebou dveře od věže... Měla jsem tak blízko k tomu se rozbrečet , ale něco mi říkalo , že nesmím.. Nesmím se nechat ovlivňovat okolím... Nesmím nechat nikoho , kdo by chtěl zničit můj vztah s Dracem to realizovat...

Your loss, babe. [ Draco Malfoy ff ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat