20./ večírek

3K 145 4
                                    

"Evie.. řekni že tam nepůjdeš." snažila se mě přesvědčit Hermiona při cestě na snídani. "Hermi... Jasně že půjdu." ušklíbla jsem se. "Ale- ani jeden z nás ještě alkohol nemůže a... Ne Rone máslový ležák se nepočítá." dodala když se Ron snažil argumentovat. "Navíc je to proti všem pravidlům a-" "Hermiono... Prokaž nám všem laskavost-" začal Harry "-a zavři zobák." dokončila jsem za něj. "Tobě by to taky prospělo , potřebuješ se trochu zklidnit..." dokončila jsem , všem třem jsem zamávala a vydala se ke Zmijozelskému stolu.

Nakládala jsem si zrovna kaši když se mi těsně u hlavy ozval šepot. "Kdo z Nebelvíráků dorazí?" byl to Theodor... "Netuším... Kluci asi všichni a Fay se snaží přesvědčit ostatní holky."odvětila jsem. "Fay?" Na tváři se mu narýsoval nechápavý výraz... "Ta malá černovláska..." vysvětlila jsem. "Ta indka?" "Ne... To je Parvati." "Ta co se dneska ptala Křiklana , jak se dělá amortenia?" tvářil se čím dál zmateněji načež jsem se zasmála. "Ne... To je Romilda..." "Ou... Tak ta poslední černovláska... Támhle ta?" nenápadně ukázal prstem. "Bingo." "Fajn... Pak za ní zajdu a zeptám se co a jak..." dořekl a odešel ke svému místu k Zabinumu a Dracovi , který nás očividně celou dobu pozoroval... Na okamžik se naše pohledy střetly , ale já se rychle odvrátila k právě přicházející Lottie.

Celý den jsem přemlouvala Hermionu aby dorazila a přestala jsem až po večeři , když jsem se musela jít chystat do svého pokoje... Štafetu za mě přebral Ron s Harrym...
Došla jsem na pokoj , oblékla si vysoké černé roztrhané jeany , černé tenisky a opět ... černé AC/DC tričko. Bylo to poprvé co jsem v Bradavicích byla oblečená tak jak se mi to líbí.

Už bylo 21:45 a tak jsem se i s Lottie nenápadně vyplížila ze společenky a došli jsme ke starému brnění ve druhém patře. Tam jsme se setkali s Ronem , Harrym a na mé překvapení i s Hermionou. "Tak jsi přece jen šla." zaradovala jsem se šeptem a Hermi se na mě jen nejistě usmála. "Tak jdeme?" optal se Ron také šeptem a my všichni jsme vyrazili podle Harryho , který před sebou měl roztáhnutý Pobertův plánek , já proto šla s Lottie vzadu a pořád jí něco říkala , aby si plánku nevšimla.

Dorazili jsme do komnaty. Bylo tam už spousta studentů z Havraspáru , Mrzimoru i Zmijozelu. Všude byla křesílka nebo gauče a plac , který byl nejspíš taneční parket. "Zajdu nám pro pití." nabídla jsem a vyrazila k baru u kterého stál Theodor. "Páni... Toho je." pochvalně jsem se ušklíbla , když jsem spatřila všechny ty flašky. "Jo... Ještě jsme se tam potom vrátili pro víno..."mrkl na mě "Tak co to bude?" otázal se. "Pětkrát whiskey." odpověděla jsem "Nekecej i pro Grangerovou?" ušklíbl se a upřel na mě své zelené oči. "Potřebuju jí opít..." vysvětlila jsem s úsměvem. "Aa Draco tady seš! Pojď si pro pití!"křikl Theodor s úsměvem kamsi za mě. To už naštěstí přišla Lottie a pomohla mi pobrat sklenice takže jsem se vyhla Dracovu pohledu a kopla do sebe celý obsah sklenice.

Pili jsme jednu whiskey za druhou... I když já se jen tak neopiju takže to nebylo nic hroznýho... Hermiona se po hodině vážně hodně motala a dokonce se vydala i tancovat s Levandulí a Parvati. Taky jsme se s Lottie a Fay vydali na parket a přitom popíjeli víno." Dojdu nám pro další!" křikla jsem abych přehlušila hudbu a vzala si od holek sklenice , které jsem podala Theodorovi. "Teď jsem mluvil s Dracem..." začal a já se nezmohla na nic jiného než jakési zamručení on tedy pokračoval. "Do teď nikomu neřekl , že jste se rozešli...a poslyš-" "Jestli mě chceš jako Parkinsonová nutit abych se s ním dala dohromady , že má těžký období nebo co tak můžeš jít rovnou do-" "Ne ne ne! Já se chtěl jen zeptat , jestli si potom nezatancujeme" usmál se a já si úlevně oddychla. "Promiň..."usmála jsem se. "Chápu to... Je to těžký." trochu zvážnil. "Ale víš co? Ráda si s tebou zatancuju... Jen odnesu to víno Lottie..." vzala jsem dvě sklenice a podala je cernovláskám potom jsme se na parket vydali s Theodorem. Tancoval vážně dobře ... Po pár písničkách jsme se však znovu odklidili k baru , protože Blaise , který Thea zastupoval chtěl jít tancovat se Sally , spolužačkou ze Zmijozelu...

"Nevěděl jsem , že můžeš být až tak fajn...", Usmál se na mě a podal mi sklenici. "Tohle je směšný kamaráde..." ozvalo se nám za zády. "Málo piješ ... Pojď , oslavíme to , že si vol-" Blaise se zarazil když mě spatřil. Táhl za sebou Draca a ten se na mě nejistě podíval a potom jeho pohled sklouzl na Theodora . "Ehm... No tak já asi půjdu za ostatníma..." řekla jsem směrem k Theovi. Ten se jen usmál a tak jsem odešla sednout si za Ronem a Harrym... Už bylo skutečně pozdě a tak jsem se spolu s Harrym (Ron se někde stratil s Levandulí a Hermiona už odešla před tím...) vydali ven z komnaty... Zahly jsme za roh a naskytla se nám velice zajímavá podívaná.

Stály tam Draco s Theodorem a z ničeho nic oba naráz vytáhly hůlky. Nepřemýšlela jsem a stoupla si mezi ně , čelem k Dracovi. "Co to děláte?!" vyhrkla jsem. "Ale nic , jenom si povídáme..." odfrkl si ironicky Theo. "Jo... O tom jak se chovají pravý kamarádi."křikl Draco... "Naposledy ti říkám že s ní nic mít nechci!" křičel zase hlas za mými zády. "Vážně?! Myslíš že nevidím jak se na ní culíš?! Jak s ní tancuješ?!?" "Cože?!"přerušila jsem blonďáka. "Tak o to tady jde?! " odfrkla jsem si. "Jste směšný." dodala jsem . "Chceš říct, že tě nenabaluje?! I když ví že my-" "Přesně to chci říct!" taky už jsem křičela. "A i kdyby jo tak co?! Když ví že my- co?! My jsme se rozešli Draco! Nejsem žádnej tvůj majetek!" dokončila jsem. Draco sklopil hůlku. "Nemysli si , že nevím jak se na něj díváš... Jak se směješ ... Měla bys zapřemýšlet o tom , co je pro tebe dobrý... " vlastně bych ho potom už nechala odejít , kdyby po poslední větě nehodil vražedný pohled na Harryho. "Tak a dost! Mám tě plný zuby! Nejdřív tady obviňuješ Harryho pak Theodora a pak zase Harryho?! Něco ti řeknu... Za prvé . Harry je jako můj brácha a ty to víš! Za druhé ... Může ti být úplně jedno s kým tancuju nebo s kým si povídám , protože my ... My už spolu nejsme. " Ani nevím jak jsem se ocitla tak blízko něj... "Já jen myslel že-" "Zapomeň na mě." přerušila jsem ho. "Cože?" vyhrkl , já však neodpovídala chytla Harryho za paži a vyrazila k nebelvírce...

Když jsem o půl hodiny později dorazila do společenky Zmijozelu Draco zrovna vycházel ze sprch. Odvrátila jsem pohled a vyběhla do pokoje. "Mluvila jsem s-" "Sklapni Pansy!" okřikla jsem jí a šla se převléct ... Okamžitě jsem zalehla do postele a usnula ... Nechtěla jsem být vzhůru už ani minutu.

Your loss, babe. [ Draco Malfoy ff ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat