5

1.1K 19 1
                                    

Jag drog upp dragkedjan på mina beiga overkneeboots med min vänstra hand. Jag borstade av lite damm från mocamaterialet innan jag reste på mig igen. Skorna var de närmsta i färgen till bandaget jag kunde hitta. Till de hade jag vita jeans och en mörkgrå tshirt som jag stoppat in i jeansen i fram. Mitt Louis Viutton skärp i guldfärgad satt runt mina höfter och flashade sig. Många kallar mig märkeshora och ja, jag kanske är en sån. Jag gillar märkeskläder, låt mig.

"Kommer du eller?", Williams röst väckte mig i tankarna från spegeln och jag nickade.
Jag drog bak mitt hår bakom öronen innan jag gav mig själv en nöjd nick och gick. Väskan på byrån drog jag över axeln och tog nycklarna i handen.
Jag stängde dörren och låste båda låsen med dom.
"Asså den där jävla kaninbollen, jag fattar inte", William tog tag i den gråa fluffiga bollen som satt i min nyckelknippa.
Jag skrattade lätt åt honom och ställde mig på höger sida om Williams bil. Den är ju söt. Alltså bollen inte bilen. Willam låste upp och jag öppnade dörren för att sätta mig på det svarta sätet. Väskan la jag på golvet innan jag stängde dörren.

"Tuwa!", Patricias röst ekade i korridoren när jag klev in i skolan med William på min sida.
"Tja", jag gav henne en kram.
"Hallå hur gick det igår? Jag skulle springa efter innan en av kärringarna tog tag i mig", sa hon och jag skrattade lätt åt händelsen igår.
"Kan man anmäla händelsen och få cash?", frågade jag och jag hörde hur William fnös till vid sitt skåp.
Patricia skrattade oxå.
"Hon gjorde det inte mot dig på hotade sätt", sa han och Patricia höll med. När blev hon så intresserad.
"Käften WillePille", sa jag och tog Patricia i handen för att gå vidare.
"Vem är det som ska bli advokat här?", undrade han bakom oss och jag pekade finger tillbaks.
Vi försvann bakom ett hörn och Patricia stannade mig direkt.
"Säg inte att William Stjärna är din fucking bror", sa hon och kollade mig rakt in i själen.
"Jo bre så äre", sa jag och gick vidare.
Våra klackar ekade i dom tomma korridorerna.
"Vänta varför är ingen här?", sa jag och plockade upp min mobil ur bakfickan.
Klockan visade 09:28. 
"Jävla snopp", stönade jag irriterat och började gå snabbare mot klassrummet.
"Finns det ingen jävla hiss i det här helvetet?", ropade jag och Patricia skrattade efter mig.

Crush | D.LWhere stories live. Discover now