"Tuwa!", jag vaknade med ett ryck och satte mig i sängen.
William kom i rusa des i mitt rum med handduken runt höfterna och tandborsten i munnen.
"Fan?", frågade jag nyvaket och han drog upp min garderob snabbt som fan.
Han rev ut plagg och slängde dem på mig. Min fula gröna klasströja, ja den var grön. Inte sådär snyggt moss - eller militär - eller neon grön utan grön, alltså grön. Och ett par gråa jeans.
"Fan håller du på med?", men han var redan borta. Jag kollade klockan och den stod på 7:47. Jag sträckte på mig- vänta? 7:47?! Helvetes jävlar.
Jag sprang fort fram till min garderob och tog ut en vit tröja med polokrage ur min garderob fort som satan och trädde den över huvudet. De gråa jeansen var inte helt fel val av William. Jag kollade mig i spegeln och suckade. Jag slängde på endast mascara och ögonbryn. Ett par ankelstrumper satte jag på mig innan jag gick ut i badrummet. Snabbt borstade jag tänderna och sköljde munnen med flourgrej. Vem käkar ens frulle? William kom utspringandes från sitt rum i ett par blåa jeans med en vit t-shirt in-och ut.
"ehhh", fick han ur sig medan han kollade i byrån i hallen efter något. Det är verkligen ett "letar ljud" om man kan säga så? Lol.
Jag växlade blicken mellan mina vita nike force one och ett par vita chunky sneakers. Jag tog nikesen och min nya röda jacka.
"Jag är klar", sa jag retandes mot Willepille och han sucka.
"Kom då", sa han hotandes och drog på sig sina dojjer.
"Kom testa", sa jag med en macho röst och han fnös.
"Gå"