10

961 15 0
                                    

"Och vet du vad det bästa var?", Patricias röst hördes men jag kunde inte sluta kolla på bilden. Det såg verkligen ut att vara han, men bilden ör för suddig.
"Hallå Tuwa? lyssnar du ens?", jag kollade upp från mobilen.
Patricia såg på mig med en blick utan tålamod. Ska jag ljuga?
"Va?", hon suckade och tog sin sista bit av köttbulle.
"Jag berättar ju sagan om min oskuld", sa hon surt och tuggade.
"Förlåt men jag är uppe i min-"
"Ursäkta att jag stör men.. kan jag låna saltet?", jag hoppade till och vände mig om.
"Ursäkt ej godtagen", snäste jag fram och han fnös.
"Förlåt gullet men behöver saltet", brunetten blinkade med ena ögat åt mig o jag gjorde en äcklad min.
Patricia kollade dock på honom med en motsatt blick. Nästan att hon dreglade, ärligt. Hon räckte över saltet till killen och rodnade. När han gick så följde jag honom med blicken. Han satte sig och gjorde nån slags handslag med dom andra. För vad vet jag inte, det var ju inte så att han tog mig på pattarna. Dessutom hade dom redan salt på bordet så med det vet jag inte vad dom ska göra? Snårta o förblöda näsblod? Låter som en prima idé.
Min mobil plinga till. Sms från hoe. Kan det vara han? Jag antar att hon syfta på bilden hon skicka. Jamen absolut är det han! Man ser verkligen kroppsbyggnad och ansikte :))
Jag älskar Isa oså men alltså ibland tänker hon verkligen inte.
"Alltså Patricia, du ser ut som värsta bruden som är helt coldhearted men faller för varje jävla kille du ser", påstod jag och hon ryckte på axlarna och log.
"Du ser ut som en sån som faller för varenda jävel men du är iskall", svarade hon och jag skrattade kort.

Crush | D.LWhere stories live. Discover now