Nejdřív jsem si jich nevšiml. Nebo jsem jim spíše nevěnoval pozornost. Myslel jsem, že je to prostě parta mířící na pouť. Že jsem se pletl mi došlo až v momentě, kdy okolo nás utvořili kruh.
Bylo jich víc, než jsem si předtím všiml. Ty starší jsem asi nikdy nepotkal, ale pár mladších jsem poznal. Byli z Shunovi party. Jeho osobně jsem neviděl, ale možná jsem ho jen přehlédl. Zatímco jsem se je marně snažil spočítat, rozhodli se jednat.
Vrhli se ke mně a okamžitě mě zasypali ranami. Dělal jsem, co jsem mohl, ale neměl jsem šanci. Potyčka trvala jen pár vteřin. Měl jsem roztržený ret, po čele mi stékal pramínek krve a cítil jsem, jak se mi pod okem rýsuje monokl. I tak jsem chtěl bojovat dál, abych tě ochránil, ale chytili mě a drželi u země. V tu chvíli jsem zaslechl známý hlas.
,,Stojí vám to za to? Kdybyste byli NORMÁLNÍ, neměli bysme s váma žádnej problém. Ale to vy ne. Vy jste se prostě museli všem chlubit svou odlišností. Jste odporní." Takže tohle na nás nastražil on. A ti zmetci ho prostě slepě následovali.
Vztekle jsem zavrčel a pokusil se po něm vrhnout. Špatný nápad. Na oplátku mě opět zasypali sprškou ran. Zaslechl jsem tvůj hlas a zahlédl tě, jak se ke mně snažíš dostat. To nebylo ale to jediné, co jsem si uviděl. V mém zorném poli se cosi zablesklo. On si toho taky všiml. Šokovalo ho to, zřejmě nevěděl, že si někdo z jeho lidí přinesl nůž. Nebo to bylo možná tím, že se nůž pohyboval až příliš blízko tebe.
Na chvíli se mi zastavilo srdce. Pak se rychlost jeho tepu ztrojnásobila a já se naposled pokusil osvobodit.
A pak byla všude krev.
ČTEŠ
Our Life, Our Love
Short StoryTadashi je už roky zamilovaný do svého spolužáka Rinjiho. Jednoho dne se mu naskytne možnost trávit s ním více času. Ale je vůbec možné, že by Rinji jeho pocity opětoval? A i kdyby ano, čeká je šťastná budoucnost?