Část 3

506 36 0
                                    

Kihyun

Čekal jsem sice někoho, na první pohled serióznějšího, ale čert to vem, potřebuju hlavně, aby odváděl dobrou práci. Začnu mu vysvětlovat, na co je který šanon, co se do nich zakládá. 

"Tady je pořadač se vším, co budeš potřebovat na začátku vědět," vezmu modrý pořadač, ve kterém je několik seřazených eurosložek. "tohle je tvůj harmonogram s časy, kdy musí být co uděláno," ukážu mu první list. "tady je rozpis oddělení, jejich asistentů s jejich telefonními klapkami. Interní telefonní seznam máš i tady u telefonu na nástěnce," ukážu na jeho telefon. "tady je rozpis jednotlivých dnů týdne, u každého je napsané, co se rutinně tento den dělá, bude dobré, když to budeš umět co nejdřív, abys mě neotravoval tím, že na to musím myslet za tebe," řeknu mu vážně, někdy mám pocit, že ani nedýchá, ale co...mě je to jedno, jestli nepotřebuje k životu vzduch, tak je to jen jeho věc. "tady je seznam lidí a firem, se kterými komunikujeme a sjednáváme schůzky - u každého je jméno, adresa, telefon, email a tohle zvýrazněné je to s čím pracují. Takže když budu chtít, abys mi zajistil schůzku ohledně saténových látek, tak si najdeš tady - Zhu Zhengting, u kterého je zvýrazněno satén." pokračuji a projedu s ním celou složku. "Každé ráno tady na téhle tiskárně vyjíždí několik papírů, ty je ráno seřadíš do 4 oddělení a pak je rozešleš na e-maily...je to lehké, protože tady na kopírce, když zapneš skenování, tak je tu seznam - Manager - to je můj e-mail, Assistant1 je Mark, protože jeho oddělení je první, takže tomu pošleš papíry, které jsou pro jeho oddělení, Assistant2 je Yixing, Assistant3 je Bambam a Assistant4 je samozřejmě Minhyuk." když řeknu Minhyukovo jméno, tak se mu zvláštně zalesknou oči, vypadá to jako by začal znovu dýchat, odkašlu si a pokračuju ve vysvětlování. 

"S e-maily je to úplně stejné, kontroluješ je průběžně, aby se na žádný nezapomnělo a přeposíláš je buď mě nebo příslušným asistentům, nemyslím si, že by na tom bylo něco těžkého." zakroutím hlavou a nechám ho ve své kanceláři, aby si ji prohlédl a trošku si na ni zvykl. 

Každé pondělí máme porady ohledně přehlídky a každé úterý máme porady ohledně chodu firmy. Pokud je něco špatně - s asistenty anebo jejich zaměstnanci, tak se to řeší tady. 

"Kde vězíš, čekáš kolkovanou žádost, abys mě doprovázel?" dodupu do jeho kanceláře a zpražím ho pohledem i svým hlasem. Vyjeveně na mě kouká a evidentně neví, která bije. Nasraně vezmu pořadač, který jsem mu předtím ukazoval a nalistuji úterý. Zabodnu prst na čas 9:00 Porada a pozvednu obočí jako...umíš vůbec číst? Začnu mu se zvýšeným hlasem ukazovat, jaké papíry má vzít sebou a pak se vydáme na poradu. Nervozita z něj sálá snad na celou budovu, ale ignoruji to, jen ať se snaží. Nechápu, co je v tom za problém...jdu do slavné a obrovské firmy pracovat a čekám, že se tu budu válet a houpat někde nohama? To se teda plete, flákáním by se z téhle firmy nikdy nestalo to, co z nás je. Za tímhle vším je tvrdá dřina, nekonečná práce a několik dní bez spánku a odpočinku. Ti mladí dneska absolutně nic nechápou a necení si žádných hodnot. Dojdu na poradu, všichni už tu sedí a Minhyuk vstane a chce něco říct, když vejdu i se svým novým asistentem. 

"Až po poradě, jsi tu poprvé, Minhyuk?" napomenu ho zvýšeným hlasem a tak si sedne zpátky na židli. Začnu mluvit o chodu firmy, o tom, že některé oddělení se flákají a mohli by toho dělat mnohem víc. 

"Mark, začnu tebou," odkašlu si a napomenu Changkyuna, aby mi dolil vodu do kelímku. "proč pouštíš svoje stážisty dřív domů? Přijde ti, že je tu málo práce, kterou by se mohli naučit, a která by jim mohla pomoct při studiu?"

"Samozřejmě, že ne, ale jak víte, tak moje auto má místo jen pro dva lidi, takže pokud jedu do terénu, tak sebou můžu vzít jen jednoho stážistu a ti ostatní zůstávají tady se zadanou prací. Když ji však ale všechnu udělají, tak mi přijde zbytečné, aby tu trčeli, mohl bych je, zajisté, poslat vypomáhat na jiná oddělení, ale uznal jsem za vhodné, že je to blbost, protože mí stážisté se zajímají o práci, kterou vedu, takže." odkašle si a po své mluvě se posadí zpátky na židli. 

The Evil Boss ✓ || ChangkiKde žijí příběhy. Začni objevovat