Kihyun
Letmo se zadívám na hodiny a s povzdechem přijdu na to, že už je devět. Promnu si spánky a na chvíli se na židli zakloním, hlavně proto, abych zaklonil hlavu a trošku si uvolnil krk. Trošku si začnu krk a ramena masírovat, myslím, že tu umřu.
Changkyunův nápad byl super, opravdu se mi líbí. Ale nese to sebou tolik věcí, že absolutně nevím, kde mi hlava stojí. A to jsme všichni měli za to, že nejhorší na tom bude to, dostat na přehlídku nějakou skupinu. Ne, to je na tom snad to nejlehčí. Tam jde jen o smluvení honoráře, domluvení na délce jejich vystoupení a dalších věci, vytvoření smlouvy na ten večer a další, v této chvíli, maličkosti. Povzdechnu si. Porada byla dlouhá - ukrutně dlouhá. Hlavně proto, že jsme se nemohli domluvit, kdo bude zařizovat co. Protože teď to nebude jen o modelech, občerstvení, výzdobě a jednoduchém programu. Musí se sehnat ochranka dle kritérií, které jsem obdržel od SM, správné občerstvení, navíc se bude muset změnit budova a místo, kde to bude, protože Super Junior mají nároky na počet místností k odpočinku - to jsou nejméně 3 místnosti na odpočinek, 1 místnosti s jídlem a pitím, 2 šatny, 2 maskérny, které musí být velké, aby se tam všichni vešli, smlouvy s jejich maskérkami, protože chtějí mít ty, na které jsou zvyklý, sehnat a zajistit jim odvoz, také podle jejich kritérií.
Zvednu se od stolu a dojdu si překapat kávu. Dneska domů ani nepůjdu, musím to všechno nachystat. Podklady, smlouvy, všechny informace musím dát dohromady, aby to na zítra bylo hotové. Schůzka se zástupci SM měla být až za dva dny, ale přibližně před 10 minutami to přeložili hned na zítra, takže jsem ve skluzu.
Udělám si tu nejsilnější kávu, kterou svět zažil a sednu si zpátky ke stolu. Zkontaktuju firmu, která zajišťuje ochranky na koncerty, v příloze jim pošlu nabídku. Vytvořím smlouvy pro SM, pro jejich maskérky a další personál, který mají v požadavcích. Po vytváření smluv jsou 2 hodiny ráno, tak zívnu.
Přejdu na e-maily a překvapím se, když mám e-mail od Shin Heeyoung. Unaveně pozvednu obočí a dám se do čtení jejího mailu. Hned na začátku se zasměju. Znám se s ní dlouho, vlastně ani nevím jak dlouho, ale dlouho. Dejme tomu, že je to jedna z těch, kterou nezajímá, že jsem chladný, dobírá si mě skrz to a nepřestává věřit, že jsem jiný. Jako by věděla, že je to jen maska.
Zdravím tě Kihyunnie, ty zlej zlej zlej šéfe,
měl bys Changkyunnieho víc chválit, je skvělej. Pochybuji, že jsi měl někdy schopnějšího asistenta, tak doufám, že si ho náležitě vážíš. A měl bys ho chválit! A nebuď hromádka nerudné a naštvané hmoty. Ne dobře, zpět k práci.
Pročtu si její mail. Chvílemi se usmívám, ale myslím, že jsem nikdy nedostal dopis plný větší chvály, než teď. No, alespoň někdo Changkyuna pochválí, když já nemůžu. Neříkám, že nejsem rád. Rychle jí sepíšu odpověď, krátkou ale výstižnou a vrátím se k práci.
Vytvořím seznam míst, kam se může přehlídka přesunout, zítra, no vlastně už dneska, to dám Markovi, ať to oběhá a vyřídí, abych na schůzku měl kompletní podklady k místu, kde se to bude konat, abych to mohl SM říct.
Prohrábnu si vlasy a rozděluji práci na hromádky podle oddělení, kdo má zítra co vyřídit. Mark vyřídí místo a seznam písní, které budou Super Junior zpívat. Zajistí výzdobu, osvětlení a další věci, na které je zvyklý. Bambam musí sladit oblečení pro skupinu i pro modely, aby to k sobě všechno ladilo a bylo vidět, jak spolu všechno souvisí. Yixing se musí postarat o modely a modelky, nacvičit s nimi chůzi mezi stoly a zařídit, aby vše probíhalo hladce. Nehledě na to, že velmi zajímavé by bylo, kdyby na jednu z písní zatančili nějaký malý kousek choreografie, ale to už jsem nechal na něm, protože záleží, jak je dá všechny dohromady a jak to všechno půjde. Minhyuk, no, spíše Hyunwoo, má na starosti nejen časopis, ale i vytvoření letáčků na tuto akci, pozvánky a speciální stránky v časopise, které budou na tuto velkou akci poukazovat.
ČTEŠ
The Evil Boss ✓ || Changki
FanfictionCo by se mohlo stát, přihlásit se jako stážista je normální a lehká věc. Jenže když se začne osud míchat do života může se z nevinné žádosti o stáži stát pohovor jako asistent samotného ředitele a co může být horšího než mít za šéfa arogantního a sl...