23.rész

1.7K 108 0
                                    

-Kell valami a boltból?- kérdezte szemeit dörzsölve, kócos hajjal, immáron pólóban.
-Szerintem nem, de megnézem a hűtőt.- indultam meg az említett tárgy felé.
-Úgy értem neked. A hűtőt már megnéztem. - nevetett.
-Ahh. Vagy úgy.- túrtam hajamba.-Egy csokinak őszintén örülnék.- sóhajtottam fáradtan leülve egy székre.
-Akkor pár perc és jövök oké?
-Oké.- motyogtam arcomat kezemen támasztva.
Egy puszit nyomott számra, majd maszkját feltéve elment.
Kifújtam a levegőt, majd egy almát elmajszolva a hűtőre néztem.
Képek és jegyzetelések tízein siklott végig tekintetem.
Kukát kivinni - kész
Védőnőt felhívni- kész
Megrendelni a lámpát- kész
Egy képen megakadt tekintetem. Egy szülés utáni fénykép volt. Egy ikrekről. A Mi ikreinkről.
Miután a BTS szerződése lejárt a Bighit Ent.-nél, összeköltöztünk, fél évre rá megszületett két egészséges gyermekünk. Min Seo-yun és Min Seo-jun, akik ekkor egy hónaposak voltak.
Yoongi szólóénekes/ rapperként minden este ötkor ért haza, így maradt ideje bőven mindenre.
Bementem szobánkba, majd ébresztgetni kezdtem a porontyokat. Lassan fürdés következett.
-Ébresztő hétalvócskák.-simogattam apró lábaik, majd kiságyukból a mi ágyunkra tettem őket.
Nagymamám áthívtam, hogy segítsen egy keveset.
-Nagyon szépen megkérlek, kifőzöd a cumikat és a tápszeres üvekeget?-kérdezem alig érkezett nagymamámtól.
-Persze édes. Hogy vagytok?-adott egy-egy puszit gyermekeim fejére.
-Jól vagyogatunk. Igaz?-simogttam kislányom apró kezecskéjét, mire egy csöppet felnyitotta szemhéját.
Ujjam megfogta, majd elmosolyodott.
-Megzabálom.- aegyozott nagymamám.
Elmosolyodtam, majd telefonomra vetettem egy pillantást. Üzenetem érkezett.
Kedvenc férjed ❤: Kell új cumi? Akciós.
Kedvenc férjed ❤ képet küldött.
Egy feleség az ezer közül ❤: Hozhatsz egy csomaggal.
Kedvenc férjed ❤: Rendben van. Keltegeted őket? ❤
Egy feleség az egy közül ❤: Próbálom. :D Túl jó alvókájuk van, visszaaludtak.
Kedvenc férjed ❤: sietek haza. ❤
Eltettem a készüléket, majd az időközben visszaaludt tüneményeket ébresztgettem. Csengettem, ami azt jelentette; megérkeztek Taehyungék.
Minden második este jönnek a fiúk fürdetni, látogatni. Most pedig Hoseok és Taehyung volt a soros.
-Beengedem őket. - szólt nagymamám, mire fejcsóválva visszaültem porontyaim mellé.
Csikolni kezdtem talpukat, mire gügyögni kezdtek.
Felkapcsoltam a villanyt, majd vállaimra vettem a piciket. Kisétáltam velük a konyhába, ahol nagymamám szorgoskodott.
-Úr Istenem.-szólalt meg Hoseok.-Seo-jun egyre jobban hasonlít az apjára.
-Igaz?- nézett rá nagymamám, mire felnevettem.
-Imádnivalóak.- mosolygott Taehyung.
Seo-yun Taehyungra nézett, majd elmosolyodott és kacarászni kezdet.
-Szeretnéd megfogni?- kérdeztem.
-Természetesen.
Kezeibe adtam kislányom, majd kisfiam rugdalózni kezdett. Szája megremegett, keservesen sírni kezdett.
Csitítgatni kezdtem, majd gyengén ütögetni kezdtem hátát; hátha csak levegőt nyelt és hasa fáj.
Egy félhangos büfi volt a válasz.
-Egyem meeg.- hallatszott a konyhából.
A bejárati ajtó csukódott; hazaért Yoongi.
Kisfiammal kezemben páromhoz léptem. Egy hosszú csókot váltva beléptünk a nappaliba.
-Hát ti? Jöttetek csövelni?- nevetett párom barátaira nézve. Gyors kézfogás után bepakolt a hűtőbe, majd egy egy kocka csokit számba tett.
-Köfi.- pusziltam meg arcát.
-Ninf mit.- nézett felém teli szájjal.
Elkuncogtam magam, majd bementünk a hálóba. Ott letettük a testvérpárt az ágyunkra, majd a fiúk körül ülték őket.
Nagymamám is csatlakozott hozzájuk, én pedig a megtöltöttem a kiskádat langyos vízzel.
-Menjetek, fürdödjetek nyugodtan. -mondta nagymamám, mire ásítva megindultam a fürdőszoba felé.
-Jössz te is?-kérdezem fáradt páromtól, mire az bólint.
A kádban ülve hátam masszírozta, bőrömet elhalmozta apró puszikkal.
-Fáradt vagy, igaz?- kérdeztem, majd elmosolyodott.
-Te is.
-Így is hálásak lehetünk a menedzserednek.
-Tudom.
-Joonék?- kérdeztem hátrafordulva.
-Örökbefogadtak egy kislányt.- mosolygott Yoongi.
Megtörölköztünk, majd átöltöztünk és leültünk a konyhában.
Ettem egy kevés zöldségsalátát, majd kinyitottam a reggel óta az asztalon pihenő borítékot.
"Szia Minah. A vérszerinti apádat letartóztatták, életfogytiglant kapott. Gratulálok a gyerekekhez, üdv: HyunSu a zsémbes rendőr."
Elmosolyodtam. Miután karrierem lecsillapodott, bejelentést tettem a rendőrségen, ugyanis vérszerinti apám megpróbált elrabolni. HyunSu jó helyen volt, jókor, így sikerült elkapni.
Yoongi nyakába ugrottam, majd miután elengedtem, kezébe nyomtam a papírt. Megkönnyebbült arckifejezést öltött fel, majd hosszasan megcsókolt.
Miután a vendégek felöltöztették az ikerpárt, megetették őket és kilenc körül hazaindultak.
-Akkor holnap jövök.- mondta nagymamám, majd a szomszédos óriásházba távozott.
Kezemben kislányom ringattam, majd befeküdtem szőke hajú férjem mellé, akinek kisfia mellkasán szuszogott.
Yoongi is aludt már, így felemelve mellkasáról a picit, betettem kiságyába.
Mosolyogva fúrtam arcom Yoongi mellkasába, majd egy puszit adva ajkaira elaludtam.

Karjaid közt [Suga f.f] •BEFEJEZETT•Onde histórias criam vida. Descubra agora