Attila
Sötét van. Hol vagyok? Azt hiszem le vagyok kötözve. Bár inkább szíjazva. Irritáló így feküdni. Semmi erőm nincs kiszabadulni...
- Látom felébredtél. - Ismerős hang.
Danielt láttam meg. Belevilágított az arcomba. Megláttam milyen lámpával. Ekkor realizáltam a helyzetet. Egy műtőasztalon vagyok. Tehetetlenül.
- Rody jól van?
- Hát persze, nem vagyunk mi vadászok állatkínzók. De sajnos nem tartjuk etikusnak, hogy azok után hány emberünk meghalt miattatok csak úgy megöljünk titeket... Előbb szenvednetek kell. Azt már tudjuk, hogy a farkasnak nem tudunk külső fájdalmat okozni, olyat amitől szenvedne igazából. Ezért csak egy módszer maradt. Belülről fogjuk kikészíteni.
Ekkor hallottam meg Rody üvöltését is.
- Ha hozzáérsz olyat teszek veled, hogy azt kívánd bár megölnélek!
Azt hiszem közel van... Talán egy ketrecben?
- Mégis hol vagyunk?
- Csak egy elhagyatott börtönben. Már régóta itt kínozzuk a lényeket információért.
Közben Rody is reagált.
- Mit gondolsz mi fog történni ha innen kiszabadulok?
- Fogd be a szád farkas, és inkább élvezd a műsort. Az összes rács tartalmaz kakukkfűt.
Akkor egy cellában van. De még mindig nem értem mit akar.
- Akkor most előkészítem a kellékeket a sebészeti beavatkozáshoz.
- Tessék?! - Azt hiszem itt az ideje pánikba esni.
- Ne merészelj hozzányúlni te féreg!
Hallottam, ahogy Rody próbál a rácsok ellen küzdeni, de a fű miatt nem tudja sokáig fogni. Hallom ahogy a vére így is már sistereg.
- Sokkal egyszerűbb lett volna a helyzet, ha feladod magad vagy teljesíted azt az aprócska küldetést. Na mindegy, azzal hogy téged megkínozlak a farkasnak is a legtöbbet ártok. Főleg, hogy végignézheti.
- Maradok a halálnál.
- Jaj te annyira makacs vagy. Ezt mindig is úgy utáltam benned. Élvezni fogom a kínzásod minden percét.
Ekkor éreztem, ahogy egy szike teljesen átszúrta a kézfejem.
- Hoppá. Ez nem az az ütőér volt amit kerestem.
Próbálok minden fájdalmat lenyelni, visszatartani. Minél kevesebb fájdalmat adok ki, annál kevésbé fog Rody-nak fájni.
A második vágásnál már kifejezetten egy ütő eret vágott el. Több vér több fájdalom.
- Na mi lesz már drága? Sosem voltál még ilyen sokáig néma.
Már remegtem a fájdalomtól, a könnyeim kijöttek, de nem adtam ki hangot.
Hallottam, ahogy Rody egyre erősebben ütközik a rácsoknak. Teljesen bekattant így is. Már csak a morgását és az üvöltését hallottam, semmi emberi nem volt benne. Mintha megveszett volna.
Végül Daniel kiszedte a kézfejemből a szikét és belevágta a gyomromba, majd végighúzta függőlegesen az egészet szinte a hajlatokig. Ekkor már több óriásit ordítottam. Ez az a pont ahol már nem tudtam visszatartani. A számból is folyt a vér, ráadásul fekve már majdnem abba is belefulladtam.
- Annyira próbáltad megkímélni azt a farkast a lelki fájdalmaktól. Pedig azt sem tudod miért jött ebbe a városba nem igaz?
- Miről beszélsz?
Rody teljesen veszett hangja üvöltötte be az egész helyiséget.
- Ne merészeld! - Üvöltötte. Nem értettem mi folyik itt.
- Talán Greg sem tudott róla, azért nem mondta el ezt a farkasokról.
Rody üvöltése folyamatosan hangosabb lett, de nem tudta elnyomni azt a mondatot amit Daniel mondott.
- Csak azért jött el hozzád, mert a lelki társa vagy. Miután jól megdugott meg fog téged ölni, hogy egy sokkal nagyobb hatalomhoz juthasson.
Ekkor minden elnémult.
Elfordítottam a fejem Rody irányába. Láttam, ahogy engem néz. A szemeiben könnyek. Elkezdte teljes erejével a nemet bólogatni.
- Attila. Ez már nem igaz. Ezért jöttem ide igen, viszont miután megismertelek többet jelentesz számomra, mint a hatalom.
- Már nem tudok hinni neked... - Ekkor már nem a kínzás okozta fájdalom miatt sírtam. Hanem a mérhetetlen dühön és lelki fájdalmon. Végig csak leakart velem feküdni, hogy aztán megölhessen..
- Most hogy megbeszéltétek ezt a szappanoperába illő jelenetet szerintem folytassuk ahol abbahagytuk. Sőt most már sokkal jobb ötletem támadt. Mi lenne Attila, ha játszanánk hol a kezem-et? Szerintem Rody-nak semmi nem fájna ennél jobban. Úgyis elkezdtél már regenerálódni.
Rettegtem már a gondolattól is, hogy mi járhatott Daniel fejében. Majd megéreztem, ahogy a kezét végigsimítja a lábamon. Fel egészen a farkamig. Ekkor elkezdtem remegni...
Nem akartam látni Daniel arckifejezését közben. Végig Rody-val szemeztem. Nem tudtam róla levenni a szemem. Közben már teljesen könnyekben úszott a szemem. Rody ennél a pontnál meghátrált amíg tudott. Majd teljes erejével neki szaladt a ketrecnek, ezzel megrázva az egész helyiséget.
- Nyugodj meg farkas. Még el se kezdtem rendesen.
Éreztem, ahogy Daneil leakarja rólam venni a nadrágot. Ekkor már próbáltam tombolni, de a szíjak nem is reagáltak.
- Ne! - Csak üvölteni tudtam teljes erőmből. Semmi mást. Hasztalan vagyok. Ismét.
Rody már negyedszerre szaladt teljes erejével a cellának. A bőrét már alig lehetett a méregtől felismerni.
Az ötödik nekifutásnál kidőlt az egész cella. Rody felkelt. Elkezdte a kezeit ropogtatni. Majd teljes erejével Daniel felé vette az irányt. A tekintete, a szeme. Minden megváltozott rajta. Nyoma sem maradt az eredeti Rody-nak.
- Na basszus. Figyelj farkas, biztos megtudjuk ezt tár... - De közben a hangja elcsuklott mert Rody teljesen a földre döntötte. Nem láttam mi történik, de azok a hangok amiket Rody és Daniel kiadott mind ijesztőek voltak. A végén Daniel már tényleg könyörgött Rody-nak, hogy csak ölje meg. De ő tovább kínozta. Még több sikoltás. Végül teljesen elmúlt a hang.
Rody letépte rólam a szíjakat. Felültem az ágyra, a nadrágomat visszavettem. A bőrén még nagyon durván látszottak a kakukkfű okozta sebek. Mintha másodfokú égése lett volna. A kezével megsimította az arcomat.
- Meg tudsz nekem valaha bocsátani?
Ekkor én is a kezemet hozzáérintettem az arcához.
Majd akkora pofont leadtam neki, hogy belevisszhangzott az egész hely.
A szemeit lesütötte, mert már tudta a választ.
- Nem tudom. - Majd újra elsírtam magam.
YOU ARE READING
A Farkas-Vámpír Szimfónia
WerewolfRody a farkas a nemesebb vérvonalba született. Már megvan 300 éves. Ez óriási erővel jár. Egy idő után megunja a női farkasok társaságát. A farkas elmegy megkérdezni az Öreg Farkasok Tanácsát, hogyan szerezhetne több erőt. Ők azt felelik meg kell ke...