21.fejezet/ Banshee nyelve

4.2K 335 28
                                    

Viktória

Felíciával megérkeztünk a Boszorkányok Szövetségéhez. Sajnos beigazolódott a legrosszabb. Kiderült minden elemű boszorkányból eltűnt egy tegnap. A Természet Italát fogják megalkotni.

- Meg kell óvni a maradék hozzávalókat. - Mondta az egyik Ősi Boszorkány. Köpenye alapján a tűz.

- Az Elit Vadászok miután szövetkeztünk a Végzet Párossal nem fognak bennünk bízni. Ők magukra maradtak. Talán már el is ragadtak egyet a recepthez. - Szólt a Szél.

- A titkos recept, az Orákulum jelenleg a Nimfák erdejében van, ott nem fogják vámpírok keresni. 

- Elnézést a beleszólásért, de mennyit tudtok a Vérfarkasokról? - Kérdeztem az Ősieket alázatosan.

- Eleget, miért kérdezed? 

- Az összes Ősi Farkast lemészárolták. Honnan szereznek szőrt? Gondolom a holttest nem megfelelő. 

Felícia rám nézett. 

- Akkor nyilván Rody a legidősebb, ezáltal ő egy Ősi lett. Rá is figyelnünk kell. 

- Mit javasolsz Felícia? - Kérdezte az Ősi Gondolat boszorkány. 

- Olyan elemeket kell az adott lényhez küldeni védelem céljából akivel együtt tud harcolni. Javaslom az Orákulum mellé a ritkább Gondolat boszorkányokat. A Farkashoz kell egy Föld boszi legalább a gyorsulásához. 

- Megkapják a legjobb embereinket. 

Miután megbeszéltünk mindent amit tehettünk elindultunk Felícia házába. Amíg el nem kezdődik a harc azt mondta szívesen vendégül lát. A Srácok remélem jól vannak... 

...

Felícia otthonához értünk. Ekkor azonban megállt. 

- Maradj itt. Valami nincs rendben. Más elméket érzékelek a házon belül. - Talán vámpírok? Miért? 

Felícia kivágta az ajtót, de nem lépett be hátha valaki az ajtónál akart lecsapni. Nem volt ott senki. 

Belépett, mögötte jöttem én. Felícia megtorpant. Megfordult és elkezdte üvölteni:

- Fuss! 

Felícia nem mozdult többet. A feje levált a testétől. Valaki levágta. Kiszaladtam a házból. Hogy történt ez? Nem volt ott semmi! Szaladtam ahogy a lábaim bírták, de nem jutottam messzire. Valaki kigáncsolt. 

- Hát nem tanultátok meg a leckét? - Egy vámpír jelent meg a szemem előtt. Hogy? 

- Bizony. Én vagyok a 2.számú Ősi Vámpír. 5 percre láthatatlan tudok lenni a koromnak köszönhetően. Szuper, nem? Megérte erre várni 2000 évet. Elég hasznos. 

Hát persze. Láthatatlan. Ezért érzékelte Felícia csak a hangot.

Elkezdtem a földön hátrálni. Azonnal magához ragadott.

Nem tudtam magam megvédeni. Felícia is meghalt miattam. Azt tettem amihez értettem. Sikítottam. A leghalálosabb sikoly. Miközben folyamatosan ezt csináltam meg se rezzent. Szinte már örült. 

- Pont erre vártam. - Szólt. 

Majd egy határozott mozdulattal belenyúlt a számba. A körmeivel kivágta a nyelvem... A fájdalom leírhatatlan volt. Éreztem, hogy elvérzek. Ő pedig csak nézte. Végignézte ahogy meghalok teljesen komoly tekintettel.

Sajnálom srácok, hogy csalódást okoztam. Miattam még egy hozzávalót megszereztek. Ráadásul már nem leszek ott, hogy segítsek nektek.

Megláttam a fényt, és beléptem rajta...

A Farkas-Vámpír SzimfóniaWhere stories live. Discover now