Rody
A szemei megváltoztak, az eddigi barna szemei most arany színben rikítottak. Az ártatlanok színe. Az agyarai előjöttek. Magához húzott, majd a fogait belemélyesztette a nyakamba. Ő most tényleg a nyakamból szívja a vért! A kezei közben teljesen felfedezték a felsőtestem. Ez nem egyszerű vérszívás. Táncra hívott. Azt hiszem tényleg felhúztam. Teljesen megérte.
Nem tudom eldönteni, hogy ezt betegesnek találom, vagy izgatónak. Azonnal megkeményedtem. A vámpírbénítás farkasokra nem hat. Tudtam közben mozogni. Bármikor leszedhettem volna magamról.
De nem akartam. Tudtam, hogy ezzel csak nagyobb kötődést fogok elérni, és még a fájdalmat is élveztem amit akkor okozott. Nem kínfájdalom volt, inkább vonzó.
Jobban magamhoz húztam. Minél többet tudjon elvenni.
Miután éreztem, hogy eléggé megcsapolt jeleztem neki. Megsimogattam a hátát. Azt hiszem egyből kapcsolt ő is. Visszaengedte a fogait majd megnyalta a sebeimet reflexből, hogy azonnal begyógyuljon. Afféle vámpír-reflex ha nem a halálig szívják az áldozatot.
Megváltozott valami.
Mikor a szemembe nézett teljesen megrémült. De szerintem nem miattam. Inkább saját maga miatt.
A szemeibe könny szökött.
Ellökött magától, leszállt az asztalról majd beszaladt a szobájába. Utána mentem, de hiába. Becsukta maga mögött az ajtót. Nem akartam csak úgy benyitni. Inkább kopogtam.
- Menj el. Most muszáj egyedül lennem. - Ezt inkább már csak zokogva mondta.
- Jelenleg nincs hová mennem, szóval gondoltam lehetnénk átmenetileg lakótársak miután megmentettem az életed meg ilyesmi. Kinyitnád végre? - Amúgy is fel kellett valamikor hoznom ezt a témát, lehet nem ez volt a legjobb, de most na...
- Akkor menj addig máshova. Konyha, fürdőszoba. Kell egy kis egyedüllét.
- Ja, hogy utána még szarabbul legyél? Ezt akkor ketten együtt megbeszéljük. - Micsoda pszichológus lettem.
Benyitottam. Ő az ágyon ült arccal a fal felé. Elég érdekesen fejezi ki valaki a problémáját, de mégis cukinak találtam.
Mikor megérezte, hogy az ágy jobban lesüllyedt megszólalt.
- Ne nézz rám. Utálom, ha sírni látnak... kérlek.
Végül megtettem amit kért. Kisebb csavarral.
Leültem mögé. Majd a kezeimmel átöleltem a derekát. A fejemet lehajtottam a tarkójára. Hallgattam, ahogy tovább zokog. Próbáltam lenyugtatni. Végül valamennyire sikerült. Mintha pánik roham jött volna rá. Vagy sírógörcs.
- Sajnálom. Most biztos undorodsz tőlem... vagy megakarsz ölni. Nem tudom miért tettem. A vámpír ösztön teljesen átvette az irányítást. Amúgy nem vagyok ilyen. Tudom magam kontrollálni, melletted mégis megőrülök.
Ekkor elengedtem. Teljesen átfordítottam. Szemtől szembe legyen velem.
- Sosem találtam még vámpírt ennyire vonzónak. Sosem tudnálak szándékosan bántani. Jobb néha az ösztöneid vezérelnek. Gondolom milyen vagy igazából. Láttam a szemeidben milyen vámpír vagy te. Az őrült részt pedig remélem bókként kezelhetem.
Ekkor teljesen elpirult.
- Te vonzónak találsz? - Mintha nem lett volna neki nyilvánvaló.
- Inkább megmutatom mit érzek irántad...
ESTÁS LEYENDO
A Farkas-Vámpír Szimfónia
Hombres LoboRody a farkas a nemesebb vérvonalba született. Már megvan 300 éves. Ez óriási erővel jár. Egy idő után megunja a női farkasok társaságát. A farkas elmegy megkérdezni az Öreg Farkasok Tanácsát, hogyan szerezhetne több erőt. Ők azt felelik meg kell ke...