8.fejezet/ Tanár úr

6.2K 438 56
                                    

Attila

Amit láttam borzalmas volt. Szükségem volt Rody-ra. Csak ő tudott megnyugtatni. Nem érdekelt ha túl gondolja. Kellett nekem. Egy támasznak. Tudtam amit láttam nem fog megtörténni. Reménykedtem benne...

Be voltam zárva valahova. Talán egy pinceféleség. Bár inkább tűnt kínzókamrának. Rody állt előttem. Szinte átváltozva. Megismertem a tekintetéből. Fehér bunda. Őt láttam a rémálmomból aki a torkomra harapott. Most teljesen vérben úszott a szeme. A karmai kiengedve. A fogsora megnőtt. Épp csak nem állt négy lábon. Felém szaladt teljes erővel ledöntött a földre. Ráharapott a torkomra. Ezúttal át is harapta. A vérem folyt a padlóra. Éreztem, hogy a saját vérembe fulladok bele. Ez nem történhet meg... Ő nem tenne ilyet.

Most könnyebben kitudtam magam szabadítani Rody kezeiből. Hamar elkészültem. Ő még aludt tovább két morgás között.

Hétfő volt. Elindultam az iskolába, mint akinek tök normálisan telt a hétvégéje. 

Végzős voltam a Lynn Hax középiskola történelem szakán. A végére 16-an maradtunk az osztályba. Nem is volt akkora baj. Mindig is jobban tetszett a kisebb létszám. Bár mindenkivel beszélgettem egy ember volt ott akire mindig számíthattam. Neki bármit elmondhatok. Fájt is, hogy kihagytam ebből a hétvégéből, talán majd ha elmesélek mindent neki megbocsát. 

Ezt is tettem. Beavattam Vikit a legjobb barátnőmet a hétvégémbe. Ő már tudott mindent rólam. Elmeséltem neki mindent részletesen. Meglepő módon csak annyit kérdezett:

- Azt mikor akartad elárulni, hogy meleg vagy? 

- Tessék?

- Jó nyugi, már tudtam az eleje óta. - Természetesen el is röhögte magát.

- Viki. Kapd be, jó?

- Jó na. Beszéljünk fontosabbról. Tényleg nem feküdtetek le?

- Persze, hogy nem. 

- Ja igen te nem az a fajta vagy, aki az első találkozásnál beadná a derekát. Á dehogy. Te sokkal egyedibb és különlegesebb vagy.

- Tényleg? Ezzel a tini csajos klisével jössz? 

Erre csak kinyújtotta a nyelvét. Imádom őt. Mindenből képes viccet csinálni.

- Szóval tetszik a farkas? 

- Neked is tetszene. 

- Ezt szájat remegtetve mondtad. Valamit titkolsz. Mit nem mondasz el? - Túl jól ismer. 

- Álmodtam vele. Többször is. Bár lehet inkább látomás. Mindegyiknek az a vége, hogy megöl engem. 

- Nem mindig jönnek be a látomásaid. Vagy ha igen időben meg tudod fékezni.

- Te mindig tudod mit kell mondani.

Átöleltük egymást, majd mentünk a szokványos történelem órára. 

Furcsa volt. A tanár már 5 percet késett. Eddig ez nem fordult elő. Rá 2 perccel bejött az igazgató. Ez még meglepőbb volt. 

- Osztály bejelenteni valóm van. Mr.Hydven tanár úrnak fontos üzleti útja akadt. Hosszabb távra kellett elmennie. De ne csüggedjetek. A fura egybeesésnek köszönhetően azonnal találtunk helyettest. Eddig csupa ajánlása van és professzor végzettsége történelemből, ráadásul a régi misztikára szakosodott. Pont ami kell ennek az osztálynak.

Nem tudtam elhinni amit akkor láttam. 

- Köszöntsétek sok szeretettel Professzor White-ot. 

- Köszönöm igazgató nő innentől átveszem őket. 

Teljesen kivagyok akadva. Mit keres ő itt? Ráadásul ő fog engem tanítani? 

- Atti jól vagy? Sápadtnak tűnsz. 

- Ő Rody.

Viki minden leplezettség nélkül lecsekkolta. megstírölte minden porcikáját. Majd megszólalt: 

- Jó fogás. Nem is tudtam, hogy ilyen jó ízlésed van!

Ekkor persze megszólalt Rody is...

- Ti ott hátul. Éppen bemutatkoznék. -Ekkor még rám is kacsintott.

Kezdek kiakadni.

- Én fogom a maradék fél évben tartani a történelem órát heti 6 óraszámban. Főként a misztikus lényeket fogom bemutatni, és átvezetni hogyan változott a történelme a lényeknek a mai világig. Van esetleg amit a tanár úrral már átvettetek?

- Még csak most zártuk le az egyéb témaköröket. Még semmilyen lényt nem vettünk át. - Szólt közbe Jane elől. 

- Nagyszerű. Akkor kezdhetjük a kedvenc témámmal a vámpírokkal.

...

Miután elmondott minden baromságot amit tudott kitért arra is, hogy a mai világban hogy terjedtek el, mik amik hamisak róluk és igazak. A végére már fejbe akartam magam lőni. Közben persze kikérdezte az osztály véleményét mindig, hogy szerintük ha léteznek mit mikor hogy csinálnak. Kiábrándító volt. Közben még arra is volt ideje, hogy névmemóriásat játsszon az osztállyal. Persze azt nem tagadta le, hogy ismer... Jó hogy nem írta ki a homlokára, hogy egy lakásban élünk. Paraszt.

Végre kicsöngettek, mentem volna a többiekkel. 

- Attila maradnál egy szóra? 

- Természetesen tanár úr. - Nagyobb gúny nem jött ki a számból.

Viki azt mondta majd kint megvár. Miközben ment ki Rody felmérte. 

- Nem barátkozhatsz vele. 

- Tessék? 

- Vikivel. Veszélyes. Nem biztonságos. 

- Nem te fogod ezt eldönteni. Ő volt itt velem amikor senki más nem. Egy éven át itt volt velem, miután Greg-et megölték vadászat közben. 

- Azt elárulta már neked, hogy egy Banshee? 


A Farkas-Vámpír SzimfóniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum