-Mamă !!! ce-ti veni ? De unde ai scos-o ?
-Asu, draga mea, sunt mama ta, vrei sa vorbim ? calmul ei ma facea sa cedez, efectiv nu ma puteam abtine si i-am zis adevarul.
-Da, nu este el tatal, cum de ti-ai dat seama?
-Pentru ca nu îl iubesti, te cunosc bine Asu, adica se vede, tati m-a intrebat azi dupa ce ai plecat, daca sunteti certati ?, se vede....cine e tatal? el stie de copil ?
Ma uitam in ochii ei si cu greu incercam sa ma abtin sa nu plang.
Daca e vizibil atunci el isi va da seama ?!-Copilul este a lui Mark, un prieten, ma rog, fost prieten foarte bun cu Max, mama.
Ma privea si nu zicea nimic, un zambet ii aparu cand auzi de Max, stia ce persoana era Max, cat pretuia familia si prietenii.
-Nu stie, spun printre suspine, lacrimile isi faceau loc.
Am prins-o in brate si am inceput sa plang, era asa bine sa ma pot sfatui cu ea, sa ma eliberez atat de mult am obosit cu masca asta...toate pentru ce ?
-Asu, draga mea, de ce nu vorbesti cu el, se vede cat il iubesti, ai dus atata greu singura....cum arata?
Un zambet imi apare pe chip, cum sa il descriu ? la cate trasaturi frumoase are ... un zeu...
-Asu am vazut un barbat la tine acasa, pe balansoar intr-o zi cand am trecut sa iti iau facturile, apoi in alta zi, pleca....am parcat mai in fata sa nu isi dea seama.
Ochii mi se maresc, Mark se ducea acolo, balansoarul ? era curat.. Inima imi batea cu putere, oare exista o sansa ? Alison a zis ca ma iubeste, mama a zis ca un barbat trecea pe acolo.
-Eu am crezut ca doamna Sema mai face curat pe acolo.
-A nu draga mea, Sema e plecata la nepoti in vacanta, a zis ca se plictisise fara tine, fara Joy.
-Acum se explica de ce nu era acasa, am crezut ca e plecata prin oras.
-Ce vei face ?
- Nu stiu mama, l-am pierdut odata nu cred ca pot rezista sa-l mai pierd iar.... il iubesc mult, plangeam, nu stiu cum dar as sacrifica din nou totul pentru el.. .daca nu era Aiden...nu stiu ce se alegea cu mine.
-Draga mea, dragostea este ceva pur, inocent, adevarat, frumos...din ce fac legatura, va iubiti mult, nu lasa sa devina o dragoste toxica pentru amandoi, nu mai amana.
Are dreptate, daca e asa cum zice atunci trebuie sa fac ceva, cumva, pana nu e tarziu.
Noaptea am meditat foarte mult la ce am de facut in cateva zile, nunta lui Mia va avea loc. Trebuie sa gasesc o cale sa discut cu Mark.
Dimineata am plecat acasa la Zyan, Melinda ne-a asteptat si Joy, offf ce bucuros a fost, dragul de el...tot zapacit a ramas.
Aiden chiar daca are 8 luni, nu il scapa pe Joy din privire si Joy era fascinat de el, numai pe langa carucior statea si se bucura.
La pranz cat am mai vorbit cu Melinda, la un ceai in gradina, Joy a adormit langa carucior, adoptase o pozitie de protector.
-Zyan vine in cateva zile, tratamentul da rezultate bune. O sa fie bine Melinda.
-Asta este excelent, atat ma bucur...domnita era sa uit, trebuie sa va dau un plic, a venit acum o luna.
Un plic fara nici un fel de mesaj, doar litera B pe el. Il desfac si observ cateva adrese, un numar de telefon, numar de inmatriculare si pe spate era notat cu semnul exaclamarii un mesaj ...trebuie sa ne vedem B.
B ? de la ce ? privesc din nou si iar, apoi ini dau seama dupa modul in care a semnat cu B....Bruno, prietenul lui Zyan, cel care stie tot.
Mama m-a ajutat cu mutatul acasa la mine, l-am adus si pe Joy. Ce bine este acasa, nu puteam sa stau la mama si nici la Zyan, imi doream sa stau singura. Am gasit o fata care sa ma ajute cu Aiden si cu treburile prin casa....foarte draguta.
De cand mi-a zis mama despre Mark ca trece pe aici, atentia mea era sporita pe geam, petreceam timp in gradina cu el mic, pe balansoar....insa nimic.
MARK
-Da, salut John cu ce te pot ajuta ?
-Mark, am nevoie de tine pentru un proiect, ceva mai personal sa zic, poti trece pe la firma ?
-Da sigur, trec astazi dar ceva mai tarziu, mai am putin de lucru la birou.
Inchid si continui sa lucrez la proiectul pe care il avea in desfasurare. Am ramas tot pe nave, am mai colaborat cu John cand si cand.
-Buna Al ce mai este....ma suni de 2 ori pe zi.
-Mark ne vedem diseara la mine, am gasit un apartament dragut vreau sa il vezi apoi sa iti prezint pe cineva, ce zici ?
-Pe cineva, sper ca e fata ca altfel ii rup picioarele.... nu i-ai zis ca am facut lupte...puscarie, crima...
-Aoleu inceteaza, asa dupa tine mor singura...este un el si il vei respecta, fara glume sau amenintari clar ?
-Ramane de vazut....il.omor direct atunci....
-Mark !!!! te rog
-Bine gata ramane pentru diseara.
In scurt timp ajung la John, abia am gasit loc sa parchez, cred ca e sedinta ceva azi....intru in birou si incep sa discut cu John despre un proiect, isi dorea un iaht si sa-l ajut cu un calcul.
-Sigur John se rezolva, ma ridic si ma plimb prin birou, nu aveam stare, facem si un loc pentru pescuit cumva dar pentru asta trebuie sa vorbesti cu un designer...ii spun razand apoi privesc pe geam la masina mea, care era parcata nu prea ok, sa nu incurc pe cineva.
Privirea imi cade pe o peroasana cunsocuta, parul ei, acel coc rebel, inima incepe si bate cu putere, corpul se incordeaza, era ea, Asu.
Totul se oprise pentru mine, o priveam din biroul lui John si nu credeam, am crezut ca am vedenii.
Atat de dor imi era de ea incat ajung sa o vad....dar nu am cum sa gresesc, o urmaresc cu privirea si se indreapta spre o masina mare, neagra, privesc mai atent semana cu cea de la semafor,8ADN, numarul se vede cand intoarce si iese din parcare.
-Mark ma auzi?
-John eu plec, te sun da ?
Ies din birou fara sa il salut ma urc repede in masina si plec, goneam pe strazi si incercam sa o vad.
-Unde te duci ? Nu te mai scap...
aveam mainile incordata pe volan, abia daca ma controlam sa vad ce se intampla in trafic, masini, pietoni, semne de circulatie.Inima mea era plina de fericire gandul ca o voi vedea, ma emotiona, nici eu nu stiu ce ii voi zice...daca ii voi vorbi...dar dorul de ea ma epuiza, trebuia sa o vad, macar eu.
In cele din urma ii vad masina parcata in fata unui mall. Opresc si intru in magazin. De unde sa incep sa caut...pe unde este ?
Era intr-o farmacie, era la fel de frumoasa, poate chiar mai frumoasa, mai atractiva, irezistibila, o priveam si nu ma saturam, am ramas sa o privesc fara sa ma apropii sa ma vada.
Gandul ca putea sa apara Zyan dintr-un colt, ma innebunea. Ii zambeste farmacistei apoi iese, zambetul ei care ar topi o iarna intreaga intr-o secunda, ochii ei albastri atat de frumosi.
Ma fermeca cu fiecare pas pe care il facea, felul cum mergea, isi aranja suvitele de par. Ma indragosteam din nou, tot de ea, o iubeam parca ma trezisem dintr-un vis urat abia acum dupa atata timp.
-Da Zyan! Hei ce faci ? cum merge ? ... Vin la tine
Am ezitat, nu am putut, gandul ca este cu el, parea ingrijorata....oare il iubea, ma durea pe interior tot, ma simteam rau, rau de furie, gelozie, nervi.
CITEȘTI
Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )
RomanceDragostea este cea care pastreaza vie trairile noastre, chiar daca a fost, este sau va fi...Mark sufera pentru Asu, ca l-a parasit iar ea, spera, ca intr-o zi Aiden, sa il cunoasca pe Mark, tatal lui. Alegi sa ieriti, sa inlocuiesti tristea si nebu...