***Rise Morgan****
-Bel te rog, nu-mi spune ca iti place John ?!
-Nu, am crezut ca vorbesti de alta persoana....ce usurare, zambetul ii reapare pe buze.
-Zyan cel irezistibil ăăă ? ti s-a pus pata pe el....
-Si inca cum, adica sper ca nu te superi sau adica....
-Hahaha, stai linistită, nu e nimic intre noi si nu a fost....
-Asu cum ai rezistat ? e atat de de... wow...
-Pentru mine nu a fost sufiecient de woow...eu, fac o pauza....
-Mark nu ? am vazut cum te priveste, atunci la sedinta, dar de ce nu sunteti împreună ?
-Lunga poveste, deci tu si Zyan, cine ar fi crezut ?!
-Da, adica nu e nimic, doar am vorbit cam atat....se rusineaza...in gandul meu vorbiti prin sarut ?
-Bel, diseara trebuie sa merg la o sedinta, apoi daca vreti ne vedem la club, e unul nou si am auzit ca e frumos.
-Sigur, eu ma intorc la birou, daca e ceva ma chemi.
Imi zambeste si pleaca din birou, caut despre lantul de hoteluri, cine le detine, de cat timp, mai multe detalii.
-Buna mama, da multumesc frumos, eu si te imbratisez, va iubesc, ne vedem cat mai curand, pupici...
Gata au inceput cu urarile, cred ca imi voi inchide telefonul, am mai trecut un an, afara era frumos, ma ridic de la birou si cobor la parter.
-Buna Mia, multumesc...uite cu treaba ca sa vezi, da si mie imi e dor de tine, diseara daca nu ai treaba te astept la club iti trimit locatia.
Baietii au terminat de reconditionat daunele, arat intact, asa profesioniști sunt.
-Va multumesc, ati facut un efort mare, in 2 zile aproape, felicitari.
-Cu asta ne ocupam doamna Morris, sa facem treaba buna.
Imi iau ramas bun de la ei, apoi ma plimb putin printre bijuteriile pe patru roti, felul cum era masinutele astea te ademeneau sa te asezi in ele, sa vrei sa dai o tura cu ele.
-Iti sta bine !
-Mark ! se pare ca ai gresit firma sau te intereseaza ceva din serviciile mele ?
-Da si inca cum, se apropie de mine, am venit sa te vad.
-Serios, dupa discutiile pe care le-am avut, am crezut ca nu vrei sa ma mai vezi ?
-Nici eu nu ma inteleg, sunt dependent de asta, ma mangaie pe brat, mii de furnicaturi isi fac loc in corpul meu...
-Si inseamna ca acum pleci?
-Asta vrei ? se apropie de mine...
Ma indepartez usor, pana ma lovesc de capota unei masini, dar asta nu-l opreste si se apleaca peste mine. Nu am vrut sa ma întind, m-am inclinat putin pe spate. Isi trece mana prin parul meu, fiind aproape pe mine, il duce la nas si il miroase.
-Aroma mea preferată, asa cum te stiu in cele mai dulci clipe.
-De ce ai venit ?
-Nu ti-am zis, doream sa te vad...se apropie cu buzele de ale mele, ma feresc si imi sopteste la ureche "La multi ani !" ...
Se indeparteaza de mine si imi ofera mana sa ma ajute sa ma ridic. Imi zambea atat de ispititor, era incredibil, ma enervam ca mereu ma atragea fara voia mea.
Ii ofer mana si ma ajuta, apoi ma priveste in ochi si imi saruta mana fara priveasca in alta parte. Mark incepea sa se topeasca, dragostea din ochii lui ma ardeau pe interior.
Se indeparteaza de mine incet, cate un pas si pleaca din firma. Ma uitam si inca nu realizam ce a fost asta, e un joc de-al lui ?
Plec oarecum zambind, inca nu stiam cum sa reactionez, insa felul lui, momentul acela cand este aproape de mine, simteam cum ma face sa ma descompun.
-Bel eu plec, va mai ajut cu ceva, am o sedinta in cateva ore.
-Uau Asu cat este de frumos ! nu ma asteptam adica mi-as dori si eu sa am parte de asta.
Nu Bel se intoarce spre mine, imi zambeste apoi se uita din nou pe geam.
Ma duc langa ea sa vad ce i-a atras atentia atat de mult, afara erau zeci de baloane ce pluteau, zeci de culori imi incatau privirea, buchetele de culori așezate in forma de inima.
Plec din birou si alerg jos, ies afara si intr-adevar, acum se vedeau mult mai frumos, fiecare buchet de baloane tinea un buchet format din trandafiri si un bilet.
" Te port in minte si in suflet, te simt in aerul pe care il respir. Faci parte din mine.Pentru totdeauna."
Zambesc si adun fiecare trandafir, astfel eliberez baloanele, toate se inaltau la cer. Zambeam ca un copil, ma bucur de emotia pe care a creat-o in mine.
Las o parte din trandafiri in firma, o rog pe Bel sa umple fiecare sala, birou, apoi plec acasa cu restul de flori, chiar si asa erau multi.
Aleg sa ma imbrac cu o rochie bleu, parul il las liber, vorbesc cu Izy daca e ceva sa ma sune, indiferent....cred ca am zapacit-o aceeasi replica de 10 ori pe zi.
Plec increzatoare la sedinta, imi doream sa finalizez cat mai repede ca apoi sa ma duc sa ma intalnesc cu cei dragi.
-Ai ajuns, John ma intampina cu un zambet, domnilor ea este Asu Morris, cel mai bun partener ever.
-Imi pare bine, John exagereaza, dar ca sa vezi, am invatat de la cei mai buni, il privesc si ii zambesc prieteneste.
Un barbat bine facut se apropie de mine, ma fixeaza cu privirea apoi zambind imi saruta mana.
-Incatat, eu sunt Rise Morgan, am auzit lucruri frumoase despre dvs, insa realitatea este mult mai surprinzătoare.
-Este încântătoare, dar ce e bun e luat deja,vocea lui Mark era serioasa.
Abia atunci observasem ca Mark era si el in sala. Nu se puteam abtine sa nu comenteze si el, ultima oara a oferit si un pumn. Sper ca acuma sa fie linistit, nu as vrea sa ratez aceasta oferta.
-Domnilor ei zic sa incepem, John ia initiativa si incepem sedinta.
Privirea lui Mark o simteam pe mine, parca ma frigea, la fiecare contact vizual pe care il faceam, ma simteam vulnerabila. Dar nici Rise nu a scăpat de privirea lui.
-Doamna Morris, daca doriti maine va astept sa va arat despre ce vorba, tin cont de opinia unei persoane feminine....întotdeauna ele vad partea frumoasa in orice.
-Nu va promit nimic domnule Morgan, maine nu stiu exact de planuri am...dar discutam, ii zambeam apoi ma intalnesc cu privirea lui Mark, se vedea ca fierbea.
-Domnilor daca nu va deranjeaza, eu ma retrag, oricum ne vedem in 3 zile....cu permisiunea voastra.
-Cred ca e sufiecient si pentru noi, Rise se ridica si el si ma priveste zâmbitor, nu domnilor ?
-De acord, s-au punctat suficiente, chiar si in plus...replica Mark.
-Doamna Morris, sa va conduc...Mark se apropie de mine.
Vine spre mine zambind insa in drum Rise il opreste sa-l mai intrebe cate ceva. Zambesc la ce fata face Mark, ma grabesc sa ies si plec la masina.
-Bel, ati ajuns?
-Da, te asteptam la V.D.
Pe drum spre club, o sun pe Izy sa vorbesc cu ea de Aiden, toate erau bune, asta ma linisteste.
Ajung la club, ma duc unde am rezervat spatiu si ma fac comoda printre invitati.
CITEȘTI
Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )
RomanceDragostea este cea care pastreaza vie trairile noastre, chiar daca a fost, este sau va fi...Mark sufera pentru Asu, ca l-a parasit iar ea, spera, ca intr-o zi Aiden, sa il cunoasca pe Mark, tatal lui. Alegi sa ieriti, sa inlocuiesti tristea si nebu...