C.18. Pentru totdeauna

1.3K 85 0
                                    

-Stii ceva Mark, reusesc sa ma eliberez din prinderea lui....esti asa un nesuferit....daca nu te lasam singur la spital,  aia ar fi fost ultima ta seara.

-Nu inteleg...

-Adica Jasmin m-a amenintat ca daca nu te parasesc, te omora si ar fi continuat....la petrecerea firmei, am vrut sa spun ca vom avea un copil...dar ai fost atat de orbit de furie ca te-am parasit incat nu am putut sa-ti vorbesc... Jasmin a reușit si atunci sa ma faca sa tac, m-a amenintat pe fata cu Aylin.

Mark ma privea cu ochi mari si nu avea nici o reacției, eram asa furioasa, scapam cate o lacrima de nervi, ca dupa tot ce am îndurat tot el vine si-mi cere explicatii.

-Acum zi-mi, ce era de facut Mark, sigur afla ca eram insarcinata, ai fi riscat asta ? raspunde-mi ...aveam nervii intinsi la maxim.

-Asu linisteste-te, Mark inceteaza si tu, hai sa mergem ...acum ai aflat adevarul...

-Si ai preferat sa pleci, sa ma lasi sa cred ca il iubesti pe Zyan ? sa ma lasi de mana cu dusmanul, sa nu ma pot bucura de clipele cu Aiden.

-Da, asta am facut, am sacrificat tot, pentru ca tu sa traiesti, ca Aiden sa traiasca, ca intr-o zi sa-ti spuna tata....acum dispari din fata mea...nu ma face sa regret ca m-am intors.

-Asculta-ma bine, lucrurile nu vor ramane asa, o sa iau ce este al meu, incepand cu Aiden.

-Peste cadavrul meu, ai auzit ?

Plec furioasa in casa si ii las pe amandoi afara, ma duc  sus sa vorbesc cu Izy. O anunt ca voi iesi, ca am treaba. Privesc afara si vad ca nu mai era nimeni, imi iau cheile de la masina si plec.

Dupa ce merg 2 stardute, observ ca un motor ma urmareste, strang de volan, calc accelerația, stiam cine e...asa ca nu vroiam sa incetinesc.

Mark imi trimetea semnale luminoase, dar nu i-am dat importanta, acceleram si tot ce imi doream era sa scap de el. De ce imi mărești suferinta ?

Parchez masina la intrarea unui parc, cobor si ma duc sa ma asez pe o bancă, nu-mi pasa daca vine dupa mine sau nu...trebuia sa ma descarc intr-un fel de nebunie din interiorul meu.

- Ce mai vrei de la mine ? nu poti renunta sau vrei sa ai ultimul cuvant ? nu te poti abtine.

- Nu te inteleg, acum ma saruti si esti plina de dragoste si acum ma dai afara din casa...

-Asta te macina ? eu asta am fost mereu Mark,cu tine ce este ? ce urmărești, de ce ma urmărești?

-Vreau raspunsuri Asu..

-Ti-am oferit toate raspunsurile Mark, zi-mi nu poti accepta faptul ca Jasmin a provocat totul si ca ai un copil sau iti este greu sa accepti ca ma iubesti dupa toate astea....ca inima ta bate doar pentru mine...ce te doare mai mult?

Ma prinde de mana si ma ridica in picioare,  eram apropiati, imi simteam inina cum bate cu putere, il simteam pe el aproape, senzatii de emotie imi tranversau corpul...cu greu reuseam sa ma stapanesc.

-Da, nu pot accepta viata fara tine, chiar daca as muri de mana ta, tot te voi iubi.....asta iti doresti sa auzi ?

Imi vorbea aproape soptit, priveam din ce in ce mai des catre buzele lui, ochii lui negri ca noaptea, erau atat de ispititori, atat de dornici, felul cum ma privea ma fermeca....din nou era in contradictoriu el spunea ceva insa ochii lui cereau iubire.

-De ce esti atat de schimbat ?

-Din cauza ta Asu, de dorul tau, pentru ca fiecare zi fara tine pentru mine este infern, am coborat cu fiecare treapta iar tu acum...efectiv m-ai împins in si mai mare adanc.

Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum