ASU-E ok?, ma apropii de Mark si il privesc ingrijorata in ochi.
-Da, o sa fie bine, i-am dat si ceva antibiotice, o sa fie bine...
Ma uitam la Alison, statea langa Red, pe pat, prin cate au trecut si ei.
-Ai vorbit cu Izy, ce face Aiden ?
-Este bine, totul e bine acasa.
-Eu ma duc sa ma schimb, sa ma spal, Mark priveste catre camasa lui care era pătată de sange.
-Sigur.
Ma duc in bucatarie, era cam dezastru pe aici, insa am reusit sa gasesc sa fac un ceai pentru fiecare. Alison intra, se ridica pe blatul de la bucătărie si se aseaza.
-Vrei un ceai ?
-Da,
-Cum e ? a facut febra ?
-e bine, offf...priveste in jos, am fost atat de speriata, mai ales cu Red.
-Te cred, e bine, a trecut...asta e important, ca sunteti impreuna si bine, ma duc langa ea si o imbratisez.
-Droguri, nu?
Remarca ei ma ingheata, ce sa ii zic? cum ? ma indepartez usor de ea, avea lacrimi in ochi.
-Ce am facut Asu ? cum am nimerit asa....
-Hei, nici sa nu te gândești da ?! te iubeste Alison, foarte mult, toti facem greseli...viata e dura.
-Asu cum pot ? lucrez la atatea cazuri de genu, unele sunt si mai grave, iar eu iubesc unul din ei.
-Nu fii asa dura, inima alege, nu principiile, tipare, lumea sunteti ....il iubesti ?
-Da.
-Fericirea voastră depinde doar de voi 2, da? voi fii langa tine mereu, de oricate ori ai nevoie.
-Multumesc Asu....ma ajuta sa stiu ca esti ... pentru dragoste.
-Eu vorbesc, prin cate am trecut cu Jasmin...
-Procesul...Asu procesul...
-E grav daca nu ne-am prezentat ?
-Da, maine trebuie sa ajung de urgenta acolo....
-Alison, vrei sa raman cu tine ?
-Nu, e ok, eu raman aici langa el, maine vorbim a telefon. Multumesc Asu, ne imbratisam si apoi ma duc spre usa sa plec.
-Mark, ce faci afara singur ?
-Aveam nevoie de aer, am iesit...
-Vroiai sa fii singur ? ti-ai adus aminte de trecut ? il priveam, parea trist.
-Da, ma mangaie pe obraz, oricat as vrea, viata nu te lasa sa uiti cine ai fost.
-Asa e, insa eu, imi asez mainile dupa gatul lui, eu te iubesc cu tot pachetul.
Ne sarutam, ma simteam in siguranta in bratele lui, nu ma interesa ce trecut are, ce a facut, nici eu nu sunt perfecta, dar iubirea ne face perfecti.
Aiden dormea linistit, mi-am facut un dus apoi m-am pus in pat, a fost o zi atat de dificila, bine ca s-a terminat cu bine.
-Buna dimineata Aiden, ce faci pui mic ? offf ce drag imi este de tine, il imbratisez si ma bucur de acest moment, de aceste clipe cand el este mic si nu realizeaza de ceea ce se intampla in viata reala.
-Izy, aseara nu am apucat sa mai vorbim, am vazut ca ii iese dintisorii, este bun gelul-calmant cu care il dai ?
-Da, este foarte bun, Asu esti bine, arati obosita.
CITEȘTI
Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )
RomanceDragostea este cea care pastreaza vie trairile noastre, chiar daca a fost, este sau va fi...Mark sufera pentru Asu, ca l-a parasit iar ea, spera, ca intr-o zi Aiden, sa il cunoasca pe Mark, tatal lui. Alegi sa ieriti, sa inlocuiesti tristea si nebu...