Öğrenciler sınıfa girmeden hemen önce, sınıf öğretmeni Bay Cruel, öğrencilerinin tüm notlarına teker teker bakıyordu.Eddie Kaspbrak'ın notlarını görünce yüzünde hafif bir gülümseme oluştu.Sonra önüne Richie Tozier'in notları çıkınca o gülümseme bir anda yok oldu.
Hayatında gördüğü en kötü notlara sahip öğrenciydi.Bu konuda birşeyler yapmalıydı.O sırada kapının açılma sesiyle Bay Cruel kendini düzeltti.Gelen Eddie'ydi.Her zaman diğer öğrencilerden önce gelirdi.Bay Cruel, gülümsedi.
"Günaydın Eddie Kaspbrak."
"Günaydın Bay Cruel."
Eddie, yavaşça sırasına oturdu.Biraz sonra bütün öğrenciler de sırayla gelmeye başladı.Herkes gelince Bay Cruel, Richie'ye baktı.
"Richie Tozier"
"Evet?"
"Artık okul çıkışı kütüphanede Eddie Kaspbrak ile çalışacaksın.İtiraz yok.Kontrol edeceğim hergün."
"Başkası olamaz mı?"
"Hayır.Konu bitti.Bugünkü konumuz..."
Richie yüzünü buruşturarak Eddie'ye baktı.Eddie'nin notları fazlasıyla iyiydi.Bu yüzden Sınıftaki çoğu kişi onun inek olduğunu söyler ve asla arkadaş olmazdı.Eddie ise sakince onlara aldırış etmezdi.Eddie Richie'ye bakınca Richie önüne döndü.
💝Okul çıkışı💝
Richie, 'Losers Club' ile konuşurken kapıya doğruluyordu ki öğretmeni önünü kesti.
"Richie Tozier, kütüphaneye gidiyorsun şimdi."
"tamam, tamam."
Richie, yüzünü buruşturarak diğerlerine el salladı ve kütüphaneye ilerledi.Eddie, bir masada kitaplarla beraber Richie'yi bekliyordu.Richie'yi görünce narince el salladı.Richie ise yüzünü buruşturarak oraya gitti.
"Çabuk kes tamam mı? Benim daha bir sürü işim var."
"Oyuncak bebeklerinle mi oynaman gerekiyor küçük prenses?Bana emir vermekle ne halt ediyorsun sen?"
"Hadi anlat şunları zamanımı harcıyorsun."
"İstediğim kadar tutarım seni burda.Gidemeyeceksin ben bitti demeden ne de olsa."
"Gıcık bir tip olduğunu 2. saniyeden belli ediyorsun."
"Herneyse, benim de yapacaklarım var.O yüzden anlamanı beklemeyeceğim."
"İsteyen yok zaten."
Richie, sandalyeye oturdu ve Mecburen Eddie'yi dinlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖
RomanceSınıf öğretmeni, Richie Tozier'in derslerinin rezalet anlamında kötü olduğunu görünce Sınıfın en çalışkanı Eddie Kaspbrak'a, Richie'nin özel öğretmeni olmasını söyler.Okul kütüphanesinde ikisi beraber çalışırken ikisinin de hisleri gitgide değişik b...