Bölüm #8

1.1K 73 2
                                    

  Eddie okula geldiğinde, sınıfta Richie'yi göremeyince biraz paniklemişti.Yoksa dün olanlar ağır basmış ve kendini odasına mı kapatmıştı?Kafasında bin tane Kötü olay vardı.

  Okuldan izin alıp onu görmezse içi rahat etmezdi.Mr.Cruel'in masasının yanına yaklaştı.

"Mr.Cruel, izin alabilir miyim?"

"Neden?Bir sorun mu var?"

"Evet...Bugün iyi hissetmiyorum.Karnım ağrıyor ve başım hafiften dönüyor."

"Umarım iyisindir.Bugünlük izin veriyorum."

"Teşekkürler."

  Eddie İçinden 'Teşekkürler drama klübü.' dedi.İyi rol yapmasını ona borçluydu.Eddie, Richie'nin iyi olmasını dileyerek yola devam etti.Sonra Richie'nin evinin yanına gitti.Cam perde ile kapalıydı.Kapıyı çaldı.Richie'nin annesini karşısında gördü.

"Bayan Tozier siz misiniz acaba?"

"Evet benim nasıl yardımcı olabilirim?"

"Ben Richie'nin sınıf arkadaşıyım.Bugün okula gelmedi herşey yolunda mı acaba?"

"Ne?Bugün okula gelmiş olmalıydı.Hatta kapıya kadar geçirmiştim."

"Ne?!"

  Eddie'nin aklına milyon tane düşünce geliyordu.Kaçırlıdı mı?Kayıp mı oldu?Yolda bayıldı mı?İyi olmasını dilemekten çok şey yapmak istiyordu ama kalakalmıştı.Kaskatı orada duruyordu sadece.Ve şokunun atlatmayı bekliyordu.

  Bu bölüm biraz kısa oldu.Ama bu kadar yazabildim.Bu arada bir şey sormak istiyorum.EddsWorld Tomtord fanfic'ı yazmalı mıyım?Bilenler yorumlara yazarsa sevinirim.IT kitabına yazınca biraz garip hissettiriyor... ^v^' Herneyse umarım bölümü beğenmişsinizdir.Öbür bölümde görüşmek üzere.

-Galorié

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin