Bölüm #12

1K 67 6
                                    

  Richie, okula girdiğinde karşısında 'Losers Club'ı gördüğünde yüzünde rahatladığınıı belirten bir gülümseme oluştu.Bill, Richie ile tokalaşırken ağzını açtı.

"Geç kalacaksın sandık."

"Richie Tozier'im ben geç kalmam."

"Daha geçen gün okula gelmedin."

"Hehe..."

  Diğer arkadaşlarıyla da tokalaşıp şakalaştıktan sonra gülümseyerek bir elini Stan'in diğer elini Bill'in omuzuna koydu ve sesini alçaltarak

"Aşk kuşları oldunuz diye bizi satmayacaksınız değil mi?"

"O-Okulda konuşmasana!"

  Bill, sesini yükseltmiş ve hafifçe kızarmıştı.Sonra Stan ve Richie gülmeye başladı.Gülerken gözü Eddie'ye gitti.Sırasına dirseğini koyup kafasını eliyle sabitlemişti.Richie'ye bakarak farkında olmadan sırıtıyordu.Richie her gülümsediğinde o da mutlu oluyordu çünkü.Richie'nin ona baktığını farkedince kendine geliğinde kendini düzeltip dik durdu.Bill, Richie'nin baktığı yere bakınca sırıtmaya başladı.

"Senin için de aynı soru geçerli Richie!"

"Bilmem, ödevlerimi yaparsanız değişebilir ama..."

"Orjinal Richie."

  Hepsi gülmeye başladı.Beverly ağzını açtı.

"O zaman ne yapacağımı bilirim."

"Ne-?"

  Derken Richie, Beverly'nin Eddie'nin yanına gittiğini gördü.

"Hey Eddie-"

  Richie, Beverly konuşamadan arkasından atlayıp ağzını kapadı.

"Ona saçma birşey söylersen seni keserim Bev!"

  İkisi de üst üste düşmüştü ve kalkamıyorlardı.Eddie ise anlamamış bakışlar atıyordu.

"Daha bitirmedim be ne atlıyosun?!Bizimle takılmak ister misin? diyecektim!"

"Ne yapacağımı bilirim dersen tabi yalnış anlarım!"

"Kalk üstümden!"

  Eddie, ikisine de elini uzattı.Richie ve Beverly kalktığında üstlerini silkelediler.

"Takılmak isterim ama biliyorsun ki Mr.Cruel hala kütüphanede Richie'yi çalıştırmamı istiyor beklemeniz gerekebilir."

"Sorun değil hepimizin zamanı var."

   Diğerleri yanlarına gitti.Bill konuşmaya başladı.

"Birazdan ders başlayacak."

"Okul çıkışı görüşürüz."

  Yerlerine oturdular.Bill'in dediği gibi biraz sonra Mr. Cruel sınıfa girdi.

.:Okul Çıkışı:.

"Parkta bekleyin çok geç gelmeyiz."

"Peki."

  Bill ve Richie yumruklarını tokuşturup yollarını değiştirdiler.Kütüphaneye ilerlerken Richie konuşmaya başladı.

"Bu arada bizim grupta tokalaşma böyledir."

  Richie, yumruk yapıp Eddie'ye göstermek için uzattı.Eddie Richie'nin yumruk yapan elinin bileğini tutup ani bir hareketle Richie'nin alnından öptü.Richie fazlasıyla şaşırmıştı.

"Ben bunu tercih ederim~"

  Eddie sırıtmaya başladı.

"Yani diğerlerini de mi öpeceksin?!"

"Hayır sana özel bu."

  O küçük öpücüğün şokunda azıcık kızarmış olan yanakları biraz daha kızarmıştı Richie'nin.Eddie bunu şirin bulmuştu.

"Yaptığın şey riskliydi.Biri görse dedilkodusu okula yayılırdı biliyorsun."

"Hep neden köşe masaları seçiyorum sanıyorsun?"

"YANİ EN BAŞINDAN BERİ PLANLADIN BUNU?!"

"Yalnış anladın bağırma.Arkadaşların bekliyor işimize bakalım."

"'Arkadaşlarımız' diyecektin."

  Richie de Eddie'nin yanağına bir öpücük kondurdu.Hep onun şok olmasına bir son vermek amacıyla.Sırıtarak konuşmaya başladı.

"Hadi anlat bugünkü konuları."

  İkisi de hızlı çarpan kalpleri ile oturdu.Eddie, ders anlatırken Richie özenle dinlemeye başladı.

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin