Bölüm #14

817 52 10
                                    

  Lover Lake'e vardıklarında, hepsinin kalbini garip bir his kaplamıştı.Sessizlik garip bir ortam yaratıyordu.Bill, kalın ve baş harflerin kazındığı çite sırtını yasladı.Sessizliği bozmaya çalışarak

"Burda ne yapabiliriz?"

  Yalnış kelimeleri kullandığını Richie'nin yüz ifadesinden farketti.Eddie, merakını bastıramayıp sözlere döktü.

"Richie, neden bu kadar gerginsin?"

"Hmm, bir sayayım.Beni istemediğim halde öptün.Sürekli beni kışkırtmaya çalıştın.Odamdan içeri iznim olmadan baktın.Burada ne yapacağından nasıl emin olayım aptal!"

  Stan ve Bill bakışlarını Eddie'nin üstüne attı.Bunu farkeden Eddie açıklama gereği duydu.

"Bunları çıkmadan önce yaptık yani...Beni deli ediyordun sen karşılıksız aşk yaşamadın tabi."

"Yine de bunları yapmana gerek yoktu!"

"Sen anlayamazsın aşkı kapının önünde buldun sen!"

"Aşkmış!Sensiz de yaşasam rahat yaşardım bir kere!"

"Hadi ordan!"

 Stan ve Bill ise çift kavgasını izlemekten dahasını yapamıyordu.Stan buna bir son vermek istedi.

"çocuklar yeter!"

"Hmph."

Richie, kollarını bağdaç yaptı ve suratını astı.Mırıldandı.

"Ona söyle..."

Eddie, yavaşça Richie'ye sarıldı.

"Özür dilerim..."

(Y/N:Stan ve Bill ana shipin yanında kalan zavallı yan çift oldu. :( Zavallılar.)

Richie, hem şaşırdı hem de kızardı.Eddie ise Richie bakmıyorken sırıttı.

  Merhaba!Yeni bölüm geldi.Ayrıca istek üzerine 20 bölüm yapmaya karar verdim.Ayrıca yeni kitabıma da bakmayı unutmazsanız sevinirim.Öbür Bölümde görüşmek üzere.

-Galorié

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin