Bölüm #10

1K 73 4
                                    

  Eddie, o kadar şaşkındı ki sadece Richie'nin gözlerine bakıp duruyordu.Richie ise göz yaşlarını sel gibi döküyordu.Ama ortak olarak ikisinin de kalbi yerinden fırlayacak gibi çarpıyordu.Richie, konuşmak için ağzını araladı.Hıçkıra hıçkıra ağladığı için zorlanarak;

"Ben...Bir kenara atılmak istemiyorum...hch....Özel biri olmak istiyorum..."

"Benim için dünyadaki en özel kişisin zaten."

"Bana....Söz verebilir...misin?Beni bırakmayacaksın...asla..."

"Söz veriyorum ölene kadar seninle olacağım."

"T-Teşekkür ederim..."

"Seni seviyorum."

  Richie, Eddie'nin gözlerine baktı.Sonra ani bir hareketle sarıldı.Eddie de elini Richie'nin kafasına koydu ve yavaşça okşadı.İkisi de zamanın durmasını ve aylarca öyle kalmak istemişlerdi.O anı bozan şey Richie'nin teleefonunun sesi olmuştu.Onlar sarılırken gözleri kurumuştu bile.

"Afedersin buna bakmalıyım."

"Önemli değil."

  Richie, telefonu açtığında şoke olmuştu.Yazan beverly idi.

Mesajlar

Beverly: Bill ve Stan bizim anlayış göstermemizi istedi.Ne yapmalıyız?

Richie: Şuan biraz doluyum beklemelerini söyle.

Beverly: Her ne yapıyosan lanet olası telefonunu eline al ve işini bırak!

Richie: Beklemeni söyledim şıp diye olmayacak.

Beverly:Tamam söylerim...

  Richie, telefonunu cebine koydu.Tek yapmak istediği Eddie ile vakit geçirmekti.

Merhaba!Romance başladı hehe!Tam 10. Bölümde başlaması da güzel bir tesadüf.Buraya Reddie okumaya geldik 5 bölüm romance de bizden!15 bölüm yapmayı planlıyorum.Umarım beğenmişsinizdir.Diğer bölümde görüşmek üzere!

-Galorié

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin