Güneş ışıklarının yüzüne vurmasıyla gözlerini kırpıştırdı Richie.Saçları alnına düşmüş birkaç tutamı fazla uzayıp gözlerinin önüne geliyordu.Gözlüklerine uzandı ve gözlüklerinin arkasından saate baktı.Saat ona gelmek üzereydi ve huzurlu bir sabahtı.Günü daha huzurlu yapabilecek tek kişi ise sevimli sevgilisi Eddie'ydi.
Terliklerini ayaklarına giydi ve dağınık saçları ile banyoya ilerledi.Yüzünü yıkadı ve salona yöneldi.Bir eksik vardı sanki.Ah tabi her sabah boynuna sarılıp yanağına öpücük veren bir sevgili.Eddie salonda değildi.arkasında bir adım sesi duydu.Arkasını döndüğünde ise bir kahvaltı tepsisiyle Eddie duruyordu.Her çeşit yemek vardı bu tepside ve gayet sağlıklı bir kahvaltı gibi görünüyordu ama Richie'yi asıl şaşırtan Eddie'nin yemek pişirmesi değil üstünde bir önlük olmasıydı.Richie'nin güler yüzünün yanında pembe baloncuklar ve parıtılar görebiliyordu Richie.Eddie ağzını açtı.
"Günaydın ballı ekmeğim, sana kahvaltı hazırladım." Ve gülümsedi.
Richie şoka uğramıştı.Eddie tepsiyi masaya koyarken Richie'nin yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
"böyle küçük süprizler arasında en şaşırdığın bu sanırsam ah! Doğru bir de seni kütüphanede ilk öptüğüm zaman bu kadar şaşırmıştın!" Dedi Eddie ve kıkırdadı.
Richie daha fazla dayanamadan Eddie'yi bileklerinden tutup duvara yasladı.Eddie neye uradığını şaşırdı.
"Bu sefer süpriz sırası bende kedicik~"Diyerek Richie sırıttı bu sefer.
Eddie'nin dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu Richie.Sonra tekrar bakıştılar.İkisi de sırıttı.Biraz öyle durduktan sonra kahvaltı ettiler.
Heeeeey~Nasılsınız okuyucularım?Biliyorum uzun sürdü ama eh çok doluyum ve birsürü yere yetişmeye çalışıyorum.Bu seri benim ilkim (en azından silmediğim ilk) benim göz bebeğim canım bırakmak istemiyorum ama son da gelecek birgün :'(.Herneyse hepinize görüşmek üzere kurabiyelerim!!!
-Galorié
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖
RomanceSınıf öğretmeni, Richie Tozier'in derslerinin rezalet anlamında kötü olduğunu görünce Sınıfın en çalışkanı Eddie Kaspbrak'a, Richie'nin özel öğretmeni olmasını söyler.Okul kütüphanesinde ikisi beraber çalışırken ikisinin de hisleri gitgide değişik b...